Opravdu hydraulický olej tak moc karbonuje ?

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

keby mam kvalitnejší foták po ruke tak by som to odfotil ale boli fakt zajebkane paradne,len dierky bol vidiet v karbone kade rozprašovalo,teraz som dal čistú naftu idem pobehať niečo nech sa to preplachne a skusim vodou dekarbonizovat zajtra :) hadam pomôže. žhavky som vymenil zatial držia.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

žhavka v pred ohreve dalšia KO,už neviem čo stým aby ju tak nepalilo
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Uživatelský avatar
k.amerika
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 17 říj 2012, 14:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Zbraslavice

Příspěvek od k.amerika »

Klasická žhavička není stavěná aby hřála furt a navíc na 12V přímo z baterie. Kup svíčku s ohřevnou spirálou, dej nějaký odpor aby nehřála naplno a máš po starosti.. První jsem našel tohle, jen pro představu:

http://www.brisk.cz/zhavici-svicky/zhav ... -specialni
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

noo to sa mi velmi pozdáva,aký odpor by si navrhoval zapojit aby nehriala vkuse na plno?
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Uživatelský avatar
k.amerika
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 17 říj 2012, 14:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Zbraslavice

Příspěvek od k.amerika »

To budeš muset bohužel domyslet s elektrikářem. podle druhu koupené spirály spočítat odběr V a W a podle toho odpor.. Když jsem potřeboval méně Voltů, nějakou záhadou jsem měl u nádobky na brzdovou kapalinu jen 8V, tak jsem třeba spirálu z 12V rychlovarné konvice, kterou jsem dal do vykuchaného filtru, napájel slabým 8V proudem od nádobky brzdové kapaliny a předehřev fungoval bez problémů :-) Ale byla to asi chyba, nebo náhoda u peugeota 306. Líbilo se mi že jak zapnu klíček, začne to ohřívat bez složitého vymýšlení a bez složitého zapojování:-)
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

ja to mám momentálne tak +12 zo stop ventilu cez termo spínač na relé 103 (použiva sa na žhavenie) ktoré mám pri baterka a klasicky cez relé na žhavič,čiže rele mi spina termospínač,ale mam taky pocit,že to vkuse beží lebo ten termospinač je na vysoku teplotu,no nič,kupim ten špirálový žhavič a dačo na experimentujem :)
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“