převodovka

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

nostromo píše:Akorat pozor, ja jsem mel v Oktavce EWT a auto zlenivy. Nevim, jestli je dobry napad na 66kW
Tak tak, ja som mal 180PS a zdalo sa mi to zdochle na rozbeh. Ale ak mu ide o dialky, spotrebu dobrá vec ;)
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
STEAK
Přispěvovatel
Příspěvky: 195
Registrován: 07 bře 2011, 21:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od STEAK »

Proč nulový efekt?
nostromo
Přispěvovatel
Příspěvky: 273
Registrován: 14 srp 2010, 18:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od nostromo »

vilozx6 píše:
nostromo píše:Akorat pozor, ja jsem mel v Oktavce EWT a auto zlenivy. Nevim, jestli je dobry napad na 66kW
Tak tak, ja som mal 180PS a zdalo sa mi to zdochle na rozbeh. Ale ak mu ide o dialky, spotrebu dobrá vec ;)
Uplne stejny pocit i s 225PS
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

STEAK píše:Proč nulový efekt?
pětkový kola u G3 mají poměr 0,717 vs. 0,7 u fábie => minimální rozdíl ;)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
STEAK
Přispěvovatel
Příspěvky: 195
Registrován: 07 bře 2011, 21:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od STEAK »

Jo ták takže když tam dám asd nebo co to bylo za zkratku tak to bude stejný jo ?
jssoft
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Registrován: 29 črc 2010, 13:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberec

Příspěvek od jssoft »

mam tam čip trysky zaklad egr of ,katik prazdnej,mělo by to šlapat cca na 85kw,ale zas v létě jezdim na 17 kolech 215x40,tak snad ,by to bylo do pohody,a jak silnej pocit z toho je že to zleniví co po mněstě a tak?
nostromo
Přispěvovatel
Příspěvky: 273
Registrován: 14 srp 2010, 18:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od nostromo »

jssoft píše:mam tam čip trysky zaklad egr of ,katik prazdnej,mělo by to šlapat cca na 85kw,ale zas v létě jezdim na 17 kolech 215x40,tak snad ,by to bylo do pohody,a jak silnej pocit z toho je že to zleniví co po mněstě a tak?
S 85kW bych tam nechal, co tam mas ted, jeste kdyz jezdis 17 kola. Jestli nejezdis dalky, tak tam EWT nedavej. Auto neni tak zive dole
Naposledy upravil(a) nostromo dne 10 lis 2013, 23:06, celkem upraveno 1 x.
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4305
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

turbo kamna power píše:
STEAK píše:Proč nulový efekt?
pětkový kola u G3 mají poměr 0,717 vs. 0,7 u fábie => minimální rozdíl ;)
nepříde mi, u fabie sem měl při 2000 na pětku přes 100 u golfa mam přesně 90 (hm) obě auta měli stejný kola 185/60 r14
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
jssoft
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Registrován: 29 črc 2010, 13:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberec

Příspěvek od jssoft »

já tam mám jen spojku z atd převodovka je origo označení EGR,a chtěl bych něco delšího no tendle rok sem sní byl 2X španělsko a 2x italie,co by jste mi teda nejvíc doporučili?
Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice-okolie

Příspěvek od gabo00000 »

ja by som tiez chcel dat dlhy 5q do auta ktore mam v popise ale hlavne koli hrkotaniu s jednohmotou....co to tam vlasne hrkota? vie to niekto? je aj nejaka ina moznost? ako to riesite?
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
karluci2
Přispěvovatel
Příspěvky: 228
Registrován: 17 kvě 2012, 17:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Boleslavsko

Příspěvek od karluci2 »

jssoft píše:já tam mám jen spojku z atd převodovka je origo označení EGR,a chtěl bych něco delšího no tendle rok sem sní byl 2X španělsko a 2x italie,co by jste mi teda nejvíc doporučili?
pokud nechceš mít kola stále "v prokluzu"a chceš spíš ekonomickou převodovku,tak je možnost použít vnitřek s 1,6 cammon reil 77 kw a ta jede v mím autě (stejný auto jako máš ty) při 2000ot dle tacha 115km a dle GPS 109km na 5tku koncový převod je 0,659,mám cca 100kw a na kouli věčně vozejk cca 1000kg a poradí si stím bez větších problémů :)
octavia 1,9 TDI ex
honda CR 250 ex
octavia 1,9 TDi combi ASZ
jssoft
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Registrován: 29 črc 2010, 13:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberec

Příspěvek od jssoft »

to zní zajimavě a to jsi si překopaval sám?To by mi vyhovovalo takovou představu jsem mněl o mé budoucí převodovce :-)
karluci2
Přispěvovatel
Příspěvky: 228
Registrován: 17 kvě 2012, 17:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Boleslavsko

Příspěvek od karluci2 »

jssoft píše:to zní zajimavě a to jsi si překopaval sám?To by mi vyhovovalo takovou představu jsem mněl o mé budoucí převodovce :-)
na přestavbu převodovky mám šikovného kamaráda,má všechny potřebný přípravky,tak proč se stím trápit doma :D
octavia 1,9 TDI ex
honda CR 250 ex
octavia 1,9 TDi combi ASZ
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“