Tak tak, ja som mal 180PS a zdalo sa mi to zdochle na rozbeh. Ale ak mu ide o dialky, spotrebu dobrá vecnostromo píše:Akorat pozor, ja jsem mel v Oktavce EWT a auto zlenivy. Nevim, jestli je dobry napad na 66kW
převodovka
Moderátoři: šulda, Moderátoři
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
-
turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
S 85kW bych tam nechal, co tam mas ted, jeste kdyz jezdis 17 kola. Jestli nejezdis dalky, tak tam EWT nedavej. Auto neni tak zive dolejssoft píše:mam tam čip trysky zaklad egr of ,katik prazdnej,mělo by to šlapat cca na 85kw,ale zas v létě jezdim na 17 kolech 215x40,tak snad ,by to bylo do pohody,a jak silnej pocit z toho je že to zleniví co po mněstě a tak?
Naposledy upravil(a) nostromo dne 10 lis 2013, 23:06, celkem upraveno 1 x.
ja by som tiez chcel dat dlhy 5q do auta ktore mam v popise ale hlavne koli hrkotaniu s jednohmotou....co to tam vlasne hrkota? vie to niekto? je aj nejaka ina moznost? ako to riesite?
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
WWW.GTENGINES.SK
pokud nechceš mít kola stále "v prokluzu"a chceš spíš ekonomickou převodovku,tak je možnost použít vnitřek s 1,6 cammon reil 77 kw a ta jede v mím autě (stejný auto jako máš ty) při 2000ot dle tacha 115km a dle GPS 109km na 5tku koncový převod je 0,659,mám cca 100kw a na kouli věčně vozejk cca 1000kg a poradí si stím bez větších problémůjssoft píše:já tam mám jen spojku z atd převodovka je origo označení EGR,a chtěl bych něco delšího no tendle rok sem sní byl 2X španělsko a 2x italie,co by jste mi teda nejvíc doporučili?
octavia 1,9 TDI ex
honda CR 250 ex
octavia 1,9 TDi combi ASZ
honda CR 250 ex
octavia 1,9 TDi combi ASZ