hydraulická stavítka AJM test - vyřešeno koukněte na fotku

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

špony jsou nejspíš ze zdvihátka a vačky (doufej) a doporučuju i výměnu ol. čerpadla drobný kousky to 100% vcucne a čerpadlo má otisk na zubech a bude tím pádem mít ztráty kdyžtak zdravý mám...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
zizalak
Aktivista
Příspěvky: 1261
Registrován: 12 zář 2007, 17:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od zizalak »

Ladas děkuju moc za rady od začátku si měl pravdu. Vypadá to, že je motor po smrti. Na ojnici druhého válce je z boku cca 0,45 mm prodřeno a na klice taky. Na videu je vidět, kolik je tam vůle. Paradoxně ojniční ložiska jsou jako nová. Tohle zřejmě způsobuje klepání, proč to ještě k tomu hulí těžko říct.

http://youtu.be/XIKBJ8y54Js
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jestli chceš zdravej spodek tak kdyžtak mám...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Dejv212
Přispěvovatel
Příspěvky: 151
Registrován: 28 dub 2009, 10:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomouc

AJM

Příspěvek od Dejv212 »

Vytahni pisty ven. Mel jsem neco podobnyho na svym AJM kde byl vybitej jeden pistni cep.
Dejv212
Přispěvovatel
Příspěvky: 151
Registrován: 28 dub 2009, 10:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomouc

AJM

Příspěvek od Dejv212 »

Vytahni pisty ven. Mel jsem neco podobnyho na svym AJM kde byl vybitej jeden pistni cep.
Uživatelský avatar
zizalak
Aktivista
Příspěvky: 1261
Registrován: 12 zář 2007, 17:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od zizalak »

Pístní čepy jsou jako nový, problém je mezi klikou a ojnicí, auto je na prodej tak jak je. V garáži bez zvedáku motor vyndavat nebudu. Děkuju všem speciálně Ladasovi za cenné rady, poučení pro mne je nejhřív sundat vanu a pak investovat do motoru.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jj dík kdyžtak udej ten spodek (noteeth)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
zizalak
Aktivista
Příspěvky: 1261
Registrován: 12 zář 2007, 17:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od zizalak »

Díky, už jsem to připsal i k inzerátu.

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=125618 :-)
Uživatelský avatar
zizalak
Aktivista
Příspěvky: 1261
Registrován: 12 zář 2007, 17:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od zizalak »

tak tady byl problém
Obrázek
goodbie
Přispěvovatel
Příspěvky: 65
Registrován: 07 pro 2011, 20:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od goodbie »

no doprdele jak se může takhle rozpadnout ojniční pouzdro :o
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“