Jaka je zivotnost vyfuku u dieslu?

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Csala
Přispěvovatel
Příspěvky: 741
Registrován: 24 led 2006, 08:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Snina

Jaka je zivotnost vyfuku u dieslu?

Příspěvek od Csala »

Ja predpokladam, ze vacsia ako u benzinu.
Mozno aj 20 rokov ;)
Ake su Vase skusenosti?
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10362
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Zadní díl jsem měnil teď po téměř devíti letech (upadl ve svaru - hrnec byl v pohodě), zbytek od motoru dozadu je ještě originál.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
Uživatelský avatar
Matrix
Aktivista
Příspěvky: 1478
Registrován: 23 led 2006, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Matrix »

Já mám taky původní a zatím se nezdá že by se mu chtělo do věčných lovišť.
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
Uživatelský avatar
David-pv
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 25 říj 2006, 19:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od David-pv »

Na starších dieselech jako i Toledo1 rok 1999 vydrží jen něco málo více než na benzínu. U Octávie TDi už je to o hodně lepší, kupa aut 1998 jezdí s origo výfukem bez známek větší koroze...
TDi
Radik
Přispěvovatel
Příspěvky: 137
Registrován: 15 kvě 2006, 11:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od Radik »

proč u diesla vydrží více.to nbechápu (LOL)
Uživatelský avatar
warhead_cz
Přispěvovatel
Příspěvky: 506
Registrován: 09 kvě 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Sok. u K.Varu

Příspěvek od warhead_cz »

Radik píše:proč u diesla vydrží více.to nbechápu (LOL)
Kamna taky moc nerezavi (LOL)
Hele tati mašinky smí jezdit i po silnicích ? Kdepak hochu to je jen strycovo TDI :)
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

po 7mi letech provozu mé O1 je skoro jako nový....když si jen vzpomenu jak Mondeu, co jsme měli předtím doma, upadl výfuk po 3letech provozu a 60tkm....to je co říct...
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
Csala
Přispěvovatel
Příspěvky: 741
Registrován: 24 led 2006, 08:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Snina

Příspěvek od Csala »

Radik píše:proč u diesla vydrží více.to nbechápu (LOL)
Ma to logiku. U diesla je vyfuk plny oleja (noteeth)
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Spíš u benzína plnej vody, hold katalitické procesy dělají své.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
ozi
Přispěvovatel
Příspěvky: 141
Registrován: 26 úno 2007, 08:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Topolcany, Nitra, Slovenska Republika
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ozi »

ano, u diesla spravia viac sadze, ze chrania pred koroziou, aj ked neviem ako posudit ucinok siry z nafty, hlavne v zime ked vsetko kondenzuje, ale najskor kyseliny zo spalin benzinu ( a nepochybne aj viac vody..zo spaleneho vodika v benzine ) sa podpisuje pod kratsiu zivotnost
Clio 1991 1.9 D Lucas CAV od 15.4.2007 2x Peveko, oventrop Afriso Flow Control, vymenniky Alu 24 a 30 dosiek, nafta v nerez 25 l, manualne ovladanie spinacov ventilov
Uživatelský avatar
David-pv
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 25 říj 2006, 19:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od David-pv »

Výfuk u dieselu je vevnitř mastný, u benzínu jen vysrážená voda. Proto rezaví víc...
TDi
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10362
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Základním produktem katalytického spalování u zážehových motorů je oxid uhličitý a chemicky čistá H2O, tedy zředěná kyselina uhličitá (sodovka), což je látka velmi agresívní k železným i neželezným kovům (dokonce mnohokrát agresívnější než voda dešťová !!!!!).
Sežere výfuk zevnitř.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
Uživatelský avatar
David-pv
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 25 říj 2006, 19:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od David-pv »

Marek77 píše:Základním produktem katalytického spalování u zážehových motorů je oxid uhličitý a chemicky čistá H2O, tedy zředěná kyselina uhličitá (sodovka), což je látka velmi agresívní k železným i neželezným kovům (dokonce mnohokrát agresívnější než voda dešťová !!!!!).
Sežere výfuk zevnitř.
Hezky vysvětleno ;)
TDi
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

taky dost záleží na autě... vw a bmw jsou na výfuky opravdový držáci..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“