slabí brzdný účínek fabia TDI

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

slabí brzdný účínek fabia TDI

Příspěvek od sikin1987 »

řeším slabí úbrzdný účinek u fabie. už sem tady někde řešil,že mám zvlněné zadní kotouče i když jsou to BREMBO MAX. pístky se rozchodily,ale kotouče jsou obržděné jen jakoby desky měly šířku tak 5 mm prostě rýhy domnívám se tedy,že zadky skoro vůbec nebrzdí. co jsme odhalil je slabounký únik kapaliny přes odvzdušnovák. kapalina neubívá vůbec,ale prostě to netěsní. prej se to ale přes to nemůže zavzduštit,tak sem na to zatím kadil,ale brzdí to čím dál hůř když po tom lehce klepnu,tak se nic neděje musím po tom dupnout pořádně. zjistil sem,že když stojím na místě s nastartovaným motorem a dupnu na brzdu pedál se pomaličku propadá,ale né až na podlahu(možna bych musel víc tlačit). je to závada brzdového válce? má cenu zkoušet opravovat novýma gumičkama? nebo novej válec? nebo první nechat odvzdušnit. fakt to pekelně blbě brzdí na testu brzd sem nebyl asi by to prošlo,ale na hraně si myslím.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
RastoN15
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 14 led 2012, 13:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od RastoN15 »

Takú tú podtlakovú hadicku co ide z posilovaca brzd si kontroloval?
Passat Variant 2.0 TDI 81kw CBDC
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

jo dival sem se na ni ,protoze semc etl,ze tam casto unika tlak pres tandem,protoze se to vykle. me se to taky hybe,ale ne tak moc netesnost vyloucit nemuzu chtelo by to asi aby nekdo slapl na brzdu a ja tam strcil ruku.
kolega mi rika:D vymenin komplet vscehno a mas pokoj takze super
brzdove hadice, brzdovy velc opravne sady tremene, desticky,kotouce, brzdovka to by bylo tak 5 tis a to bez prace. ted v te zime se mi popravde nechce ani odvzdusnovat natoz menit hadice. uz se to sype to auto no...
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
palík
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Registrován: 04 srp 2011, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: chrudim

Příspěvek od palík »

s tím pomalým klesáním pedálu to dělá ,co jsem zkoušel ,kdejaký auto,i nový,dáš nohu na brzdu,nastartuješ a sleze o něco dolu
jestli je tam vzduch,měl bys první část kroku pedálu v propadu,když našlapeš,tak se to zlepší.po odvzdušnění to polítám po mokrý trávě...
jestli jde pořád těžko,zkusil bych něco s posilovačem.
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

jak se v tom zacnu vrtat skoncim u obrovskych investic,prototze se znam budu chtit dat do kupy vsechno. ted je spis asi dulezity poresit at startuje v mrazu. uz mi to nechyta na 4 valce toci dyl... sice nezhavim,ale to asi nema s tim nic spolecny ja ty brzdy pockaji dokud nepojedu na dovolenou jestli tam vubec pojedu. do prace to mam 5 km a brzdim velice malo a prudce nepotrebuju vubec pri te 50tce. samozrejme to brzdi,ale takovy to lehounky pribrzdovani tady nejak neni:D
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
frantisek28
Přispěvovatel
Příspěvky: 840
Registrován: 08 črc 2007, 17:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od frantisek28 »

Riesis predne brzdy alebo zadne???
Z toho co pises, mam dojem, ze stale tocis o zadku...
Aj pri hodne zlej funkcii zadnych brzd by sa ti pri brzdeni mal predok dat dole a skutocne celkom lahko reagovat na kazdy aj ked jemny dotyk brzdoveho pedalu. Zadok brzdi minimalne (oproti predku). Co rucna na sotoline? Blokne zadne kolesa?
Z toho co popisujes, tak by som isiel po prednych brzdach. Tam hladat chybu. Lebo fakt si neviem predstavit, ze by predne brzdy boli OK a tak blbo to brzdilo.
A kotuce mozes mat tej najdrahsie, ale ak si zvolis blbu zmes platniciek, tak ti to moze tiez hodne blbo brzdit. Niekto tam nacpe brzdy ako na okruh a potom ma problem s brzdenim, ked je to studene.
A nepises ani o tom, ze by si mal pedal nejako tvrdy, takze si myslim, ze podtlak je v pohode.
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

nee tvrdy pedal neni a kdyz po tom fakt dupnu brutalne tak to brzdi dobre zafunguje MSR pedal se stlaci na podlahu a stoji to,ale to lehounke pribrzdovani tma neni zadna ostrost. pred rokem co sem to koupil to brzdilo lepe. kotouce vubec nevim jake jsou na predku a a desky sme nevytahl,protoze nemam zatim IMBUS 7:D mel sem dole jen zadky tam je nepochopitelne BREMBO max a desky nejake ty shity ROADHOUSE nebo neco takove cose prodava na AUKRU proste silena kombinace
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
senioring1
Přispěvovatel
Příspěvky: 987
Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od senioring1 »

Súhlasím s Františkom , že účinok zadných brzd nie je rozhodujúci . Na Tvojom mieste by som skúsil zodvihnúť a pozrieť predok . Platničky v strmeni musia byť pohyblivé - nie sú prihrdzavené ? Koľko je vysunutý piestik - nekríži sa ? Nie sú kotúče a platničky zaolejované.
Vyčistiť všetko , uloženie platní namazať , Pod manžetu valca streknuť mazadlo na báze molybdénu , ktoré nepoškodzuje gumu a nakoniec odvzdušniť tak , aby do baranov prišla nová kvapalina .
Keď sa Ti pokazí motor , tak sa môže stať že nedôjdeš . Keď sa pokazia brzdy , môže to byť Tvoja posledná jazda .
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33810
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="senioring1"]Súhlasím s Františkom ,

Pod manžetu valca streknuť mazadlo na báze molybdénu , ktoré nepoškodzuje gumu

leta stříkáme silikonový sprej, co myslíš je to špatně ?

pokud byl pist trošku orezlý a nebyl čas vyměnit stříkli jsme i konkorn a nebyl problém ;)
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

ale ty brzdy normalne chodi vzdyt byly vscehny 4 menene pred rokem ja to rozhybaval a strikal samozrejme sem ale nerepasoval. tam bude neco s tim hlavnim valcem
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33810
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

s hlavním válcem bude tak hovno kulové ;) http://www.youtube.com/watch?v=HfUf5IawJ30
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

jak to muzes tak s jistotou rict? vzdyt s emi fakt propada pedal sice nestlaicm na podlahu,ale stlacit jde dost. mam takovy pocit jakoby ten posilovac nekde protlacel kapalinu,ale kapalina nemizi. kdyz chci prudce brzdit tak na ten pedal fakt moc tlacim,ale verim,ze to muze byt aj nekvalitnima brzdovyma deskama,protoze na fiatu sme koupil cinu a brzdilo to taky nahovno. asi si koupim IMBUS 7 rozhodim to a mrknu na znacku prednich desek
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33810
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

propdání pedálu stím se neví rady ani v autorizáku, většina lidí tvrdí že je to normální

tentoefekt ti vznikne i po výměně desek, klidně si zaškrt hadičku pístek vystříkni přes odvzdušnovák a budeš se propadat na podlahu

spostu dloholetých mechaniku ti řekne že se to nikdy nestalo a neví o čem mluvíš, nebo že si to sedne

lékem na ten pedál je milošův mazec, rychlejší je sníh, led neo tráva, odvzdšnění abs přes vag, někdy i kombinace všech způsobů ;)

nějaká logika a výměna skupin je mimo mísu
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

jo to odvzdusneni je dalsi vec ptal se se mechosu udelate mi to pres VAG? a oni na me hledi jak na debila. Nevi ani,ze je nebezpecny slapat na pedal kdyz to ma ABS. odvzdusneni bude prvni vec co udelam aj spojku. pak se bude resit dal kdybyb ty desky byly vic sjete rad to vymenim,ale kdyz ma predek polovicku a zadek vic jak 3/4 je mi to lito kotouce maji taky 21,4 a 8,9
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
senioring1
Přispěvovatel
Příspěvky: 987
Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od senioring1 »

slovacek.milos píše:
senioring1 píše:Súhlasím s Františkom ,

Pod manžetu valca streknuť mazadlo na báze molybdénu , ktoré nepoškodzuje gumu

leta stříkáme silikonový sprej, co myslíš je to špatně ?

pokud byl pist trošku orezlý a nebyl čas vyměnit stříkli jsme i konkorn a nebyl problém ;)
Netvrdím , že je to špatne , ale na spreji MOs2 je napísané že nepoškodzuje gumu a MO ( molybdén ) maže aj za sucha .
Silikonový ani teflonový sprej som neskúšal
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“