Stejne je zvlastni, ze tam toho prodaji rocne treba nekolik stovek kusu a u nas bys to neprodal ani za 15 tisic , jelikoz by to bylo na nase pomery uz drahe
Nove foto,ale velke zklamání motor to neutahne a hřeje se a mrči.Bude muset jit bokem a přes řemenici 2:1. Jinak jak se to roztoči to su prdy jak svina a celkem i vyvažene až na ten motor po 15 sekundach smrdi a je položhavy.
když oddělam buben tak se toči krasně.Ještě mě napadlo ten buben nechat trochu vyleštit ted je opracovany nahrubo(od soustruhu) a muže se brzdit o vzduch.když davam horni dekl tak je tam takovej podtlak jak ve visavači.Dekl mi to škube z ruky když to mam tak 2cm nad tim.
tak boži dilo dokončeno.Dneska premiera.Motor sem dal bokem a hodil 1:3.Odstředil sem jen tu trochu co je vidět v kyblu asi 4l jen abych to vyzkoušel.A z těch 4 litru bylo hodně bordela po stěnach bubnu.Pak že se ty filtry hned zajebou o víkendu ještě hodim předehřev do kybla at je olejik řidoučkej a skusim neco odstředit.Uvazuji ted na zim 20l nadrž do auta kde bych měl naftu ktera by sloužila jen na zimni starty.Motor zahřeju a přepnu na olej.Jak budu dojiždět přepnu na naftu at se to ptoplachne a je přichystane na ranni zimní start.
super, prvni vlastovka
Sikula.
Tohle je jedina mozna cesta pro jizdu na vyjetak, veskere ostatni filtrace stoji za prd a hned se zanesou, tohle je nesmrtelne a ma slusnou kapacitu proti zaneseni.
abys měl pruhledny olej musíš mít odstředivku která udělá min 15 000ot/min při teplotě oleje přes tusim 120 stupnu coz v domacich podminkach je nevyrobitelne... ale jsou takove i tady v ČR jen ta cena kdysi jsem ji chtěl koupit jetou protože firmě nestačil výkon nj ale bohužel byl jsem předeběhnut. jinak jednodusi je vyrobit si naftu z oleje nebo pneumatik opravdu funguje to mam to vyzkousene at zije pyrolýza výhoda oleje a pneumatik je ta že ji lze provádět již při cca 400 stupnich igelitaky flasky se mi nepodarily ani pri 550 stupnich vetsi teplotu jsem bohuzel nedokazal vyvinout v reaktoru ale již dost. p.s. přešel jsem na LPG a vubec toho nelituju
jak málo stačí ke štěstí.....total km na autech 3xescort 1.8D, transit 2.5D,bmw 525tds,pickup 1.9D 253tis km na olej golf1.9TDI 1995 3:1 vyjeťák:benzin pouliční smesy 60TKM. OLEJ STOP jezdím na LPG nyní T4 long 2.4D syncro - nafta
taktiez uvazujem o prechode na lpg. verim ze je to vo vysledku menej problemove ako riesit oleje a vyjetak a furt dokola tie iste problemy.
je tam sice cena oproti vyjetaku zadarmo plus od otho trocha benzinu ale kazdy zvazi ci mu to stoji za to. momentalne neriesim nic, povedal som si ze nebudem vymyslat ohrevy cerpadla nadrze a coja viem co na zimu tak som mu dal okostovat po prvy raz nafty a jazdim