Zdar,
taky jsem provedl zapojení to relé s odporem viz už řešeno.,
samozřejmě teplý start na brnk, za klidu s klíčkem v zapal. se nastaví nějakých 2,3 °C
při reálných 82 °C, ale
za chodu dále relé neodpadne nýbrž stále rychle kmitá sepne vypne.
zapojeno na plus 15 zpátečka a na
plus D alternátor modrý drát.
nepomohla ani dioda za alternátor.
kde může být chyba?
teplý start odpor - ještě jednou
Moderátoři: šulda, Moderátoři
ten mínus zapojíš na drát konektoru altíku abys spolehlivě zjistil kterej to je vycvakneš konektor z altíku zapneš klíček do kontrolek vemeš kes drátu jedna strana kostra a druhou otukneš piny v konektoru no a na kterej ti to rozsvítí kontrolku baterie na palubce tak na ten to napojíš jo a dej si tam ještě pro jistotu diodu
celej návod zde a fota po přihlášení
http://www.skodaforum.sk/jak-sem-si-po- ... t6891.html
celej návod zde a fota po přihlášení
http://www.skodaforum.sk/jak-sem-si-po- ... t6891.html
Škoda Octávie Combi 1.9 TDI 81KW