2.5tdi

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Koumi
Přispěvovatel
Příspěvky: 120
Registrován: 25 dub 2006, 11:21
Odpovědi: 0

2.5tdi

Příspěvek od Koumi »

nazdar nazdar, chcel by som sa opytat zainteresovanych na motor 2.5tdi, neviem presne oznacenie ale jedna sa o 110kw verziu a je to v modeli audi a4 quattro, poprosim nejake nazory co sa tyka pomeru vykon/spotreba, spolahlivost atd...
Mercedes e 270cdi
Petr98
Přispěvovatel
Příspěvky: 665
Registrován: 15 kvě 2007, 10:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Řepiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr98 »

Šílená turbodíra, jinak co se týče spotřeby tak jsem jezdil za 8 a víc
Golf IV Long,TDI- ARL,H&R, K&N, RS Brakes, 60mm stainless exhaust, Alu 18" 202PS - minulost
Thalia na litačku okolo chalupy
Pug 206, 1.6 16V automat
Škoda 1000 MB. 1964- 31 kW
Škoda 1000 MBG, 1967 38kW
Škoda 1000 MBX- shanim
737428559
Uživatelský avatar
frantacech
Aktivista
Příspěvky: 4289
Registrován: 23 led 2006, 14:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava, CZ

Re: 2.5tdi

Příspěvek od frantacech »

Koumi píše:nazdar nazdar, chcel by som sa opytat zainteresovanych na motor 2.5tdi, neviem presne oznacenie ale jedna sa o 110kw verziu a je to v modeli audi a4 quattro, poprosim nejake nazory co sa tyka pomeru vykon/spotreba, spolahlivost atd...
Nekupuj to.
ObrázekRUN With The BULLS And HUNT With The BEARS....
Petr98
Přispěvovatel
Příspěvky: 665
Registrován: 15 kvě 2007, 10:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Řepiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr98 »

To je nejlepší řešení.
Golf IV Long,TDI- ARL,H&R, K&N, RS Brakes, 60mm stainless exhaust, Alu 18" 202PS - minulost
Thalia na litačku okolo chalupy
Pug 206, 1.6 16V automat
Škoda 1000 MB. 1964- 31 kW
Škoda 1000 MBG, 1967 38kW
Škoda 1000 MBX- shanim
737428559
Uživatelský avatar
ROBINO12
Přispěvovatel
Příspěvky: 72
Registrován: 30 led 2007, 05:47
Odpovědi: 0
Bydliště: NAMESTOVO SK

Příspěvek od ROBINO12 »

SPRAVNE AKO HOVORI FRANTACECH A HLAVNE AK JE TO KOD MOTORU AFB (LOL) (LOL)
Uživatelský avatar
David-pv
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 25 říj 2006, 19:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od David-pv »

110KW verzi nekupuj vůbec...
TDi
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

vacky 4x 8000 kc
cerpadlo 20000kc
zdvihatka hydrostely 48x250kc
turbo 20000kc

neustale teceni oleje atd....
jo a kazda ma najeto 150 tis km))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

toto jsou veci ktere budes kupovat)))) tkaze si to rozmysli my te nestrasime pouze vime co a jak stoji))))

vykonove oproti 1.9 tdi co se tyce pomer cena/vykon je hrozna))))

ale jede to slusne pekne to zatahne ))
Uživatelský avatar
moose
Přispěvovatel
Příspěvky: 159
Registrován: 23 led 2006, 18:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od moose »

jestli máš na dvorku náhradní motor, tak si to kup, jinak jdi od toho na míle daleko, mluvim z vlastní zkušenosti ;)
OOOO A4 avant 2,0 TDI BLB-oun motor
Uživatelský avatar
gembler
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 17 čer 2007, 21:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od gembler »

a co 2.5TDi ale 132kW verzia - je tiez problemova? popr ktora verzia ked uz to musi byt 2.5TDi motor tak ktora verzia je N_A_J_L_E_P_S_I_A / N_A_J_M_E_N_E_J P_O_R_U_C_H_O_V_A 110kW? 120kW? 132kW?
airbone
Přispěvovatel
Příspěvky: 262
Registrován: 25 čer 2006, 12:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Doma

Příspěvek od airbone »

Nooo, avatar a frantacech mali s tymi motormi nie prilis stastia, ale ja som mal AFB a hoci som to nedavno predal, mal najazdenych 300tkm (skutocnych) a zatim pohodicka. Akurat v 260tkm klaklo cerpadlo a bola nutna vymena, este skor, pri 200tkm zas turbo. Ale za cas co som ho mal, som si prilis nestazoval. Tahal celkom slusne a za 1.9 by som ho nemenil. Zohnat ho vsak nestoceny je priam sci-fi. Ak je to rok okolo 99, tak zabudni na nejakych 150tkm.
Uživatelský avatar
frantacech
Aktivista
Příspěvky: 4289
Registrován: 23 led 2006, 14:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava, CZ

Příspěvek od frantacech »

airbone píše:Nooo, avatar a frantacech mali s tymi motormi nie prilis stastia, ale ja som mal AFB a hoci som to nedavno predal, mal najazdenych 300tkm (skutocnych) a zatim pohodicka. Akurat v 260tkm klaklo cerpadlo a bola nutna vymena, este skor, pri 200tkm zas turbo. Ale za cas co som ho mal, som si prilis nestazoval. Tahal celkom slusne a za 1.9 by som ho nemenil. Zohnat ho vsak nestoceny je priam sci-fi. Ak je to rok okolo 99, tak zabudni na nejakych 150tkm.
Mi to zatim jezdi relativne ok, ale ze bych byl zrovna uneseny, to teda ne.
Bohuzel mam tu smulu ze jsem jel skoro ve vsech 1.9 i v 4.2.

Benzin 4.2 atmosfera je opravdu o necem jinem a spotreba i cena je skoro srovnatelna. Se 4.2 v manualu se da, kdyz se trochu snazis jezdit prumer kolem 13L.
ObrázekRUN With The BULLS And HUNT With The BEARS....
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

ja takisto-AFB by som uz nechcel,uz ked tak iba 132kW verziu...
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Uživatelský avatar
gembler
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 17 čer 2007, 21:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od gembler »

co je to ten AFB? :roll:
airbone píše:Nooo, avatar a frantacech mali s tymi motormi nie prilis stastia, ale ja som mal AFB a hoci som to nedavno predal, mal najazdenych 300tkm (skutocnych) a zatim pohodicka
aky motor ma/mal avatar a ty - xx TDi/ xxx kW?
frantacech píše:Mi to zatim jezdi relativne ok, ale ze bych byl zrovna uneseny, to teda ne.
frantacech a ty mas aky motor - xx TDi/ xxx kW?
frantacech píše:Bohuzel mam tu smulu ze jsem jel skoro ve vsech 1.9 i v 4.2.
preco smolu? :? :? :?
Uživatelský avatar
frantacech
Aktivista
Příspěvky: 4289
Registrován: 23 led 2006, 14:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava, CZ

Příspěvek od frantacech »

gembler píše:co je to ten AFB? :roll:
airbone píše:Nooo, avatar a frantacech mali s tymi motormi nie prilis stastia, ale ja som mal AFB a hoci som to nedavno predal, mal najazdenych 300tkm (skutocnych) a zatim pohodicka
aky motor ma/mal avatar a ty - xx TDi/ xxx kW?
frantacech píše:Mi to zatim jezdi relativne ok, ale ze bych byl zrovna uneseny, to teda ne.
frantacech a ty mas aky motor - xx TDi/ xxx kW?
frantacech píše:Bohuzel mam tu smulu ze jsem jel skoro ve vsech 1.9 i v 4.2.
preco smolu? :? :? :?
Mam 2.5TDi V6 kod motoru AFB 110kW - prvni model co se delal. Rekl bych ze mezi AFB a AKN neni velky rozdil ve spolehlivosti.

Proc smulu?

Protoze kdyz si vezmes ze takova perfektni 2.5TDi z ceskeho bazaru v perfektnim stavu co ma pod 150tkm a ve skutecnosti vysoko pres 500tkm, zere pres 10L prumer, tak za stejne penize muzes mit A8 v plne vybave 4.2L se spotrebou do 15L prumer. Ale 4.2 jede, motor neuhonis, proste pohoda.
ObrázekRUN With The BULLS And HUNT With The BEARS....
Uživatelský avatar
David-pv
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 25 říj 2006, 19:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od David-pv »

smůlu myslel asi proto, že může srovnávat...
TDi
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“