VW Golf IV TDi PD klepání motoru
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 862
- Registrován: 04 bře 2010, 07:34
- Bydliště: zilina
Odpovědi: 0
Té jasný,ale kolik jich vyletí na AJM akolik na ASZ bo ARL...te jednojericho-3 píše:Trakere, "obyčejná" vyletěná ojnice zničí každý motor...

VW Golf IV 1.9,race 520,12mm hlava,hybrid turbo+chip MV,sání ARL,FMIC,,jednohmota spojka VR6,výfuk 60mm.MAHA 220PS
Seat Leon Cupra 1.9 ARL 4x4,GTB2264VK,Firad 80%.vyfuk 60mm,FMIC,soft MV
VW Golf VI,2.0 TDI GTD-125kw.úprava profituning--209PS
Seat Leon Cupra 1.9 ARL 4x4,GTB2264VK,Firad 80%.vyfuk 60mm,FMIC,soft MV
VW Golf VI,2.0 TDI GTD-125kw.úprava profituning--209PS
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 862
- Registrován: 04 bře 2010, 07:34
- Bydliště: zilina
Odpovědi: 0
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 28
- Registrován: 17 srp 2012, 11:20
Odpovědi: 0
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4700
- Registrován: 23 úno 2009, 12:03
- Bydliště: České Budějovice
Odpovědi: 0
pokud to přestane se spojkou tak je to jasný, ale takovejhle zvuk má přesně kousnutej pootevřenej EGR. Takový pšouchání do sání..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 28
- Registrován: 17 srp 2012, 11:20
Odpovědi: 0
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 28
- Registrován: 17 srp 2012, 11:20
Odpovědi: 0
Kluci kluci potřebuju poradit takhle divně klepe Passat 1.9 TDI 81 Kw, hydroštely měněný nedávno a pořád to má stejnej zvuk i po opravě
Kód: Vybrat vše
http://www.youtube.com/watch?v=yFntq_HJe-k
Re: VW Golf IV TDi PD klepání motoru
tvoje video je este len predzvest problemu bohuzial mal som totozny problem na ARL motoreLukassheck píše:včera jsem se vracel ze Slovenska a auto mi začlo vydávat nějaký divný zvuk. Všiml jsem si toho když sme zastavili u Liptovské Mary. Šlo o divné klépání v motoru, pouze na volnoběh. Auto jelo furt normálně, nic jineho se nedělo, jen to klepání. Zevnitř auto to slyšet nejde. U PD je ten hluk docela normální, ale tohle jsem ještě neslyšel. Dojeli sme domů, znova sem si to poslechl a motor furt klepal...tedka rano sem vyskočil že to natočím, ale už to tak nehlučí, možná míň (a nebo už sem zmatený)
no ted k videu... muj golf je tohle: http://www.youtube.com/watch?v=ozvZnwt0 ... e=youtu.be
...řekl bych, že nejvíc to jde slyšet někdy v čase 0:15....
dal sem hledal videa a narazil jsem i na takové, jaky zvuk m ito delalo včera: http://www.youtube.com/watch?v=xMO2niCipi8
...ještě včera jsem koukal, a našel jsem tu i téma kde se tohle řešilo u Passatu...ale nebyl jsem si jist, jestli šlo o ten samý problém, tak proto zakládám nové témal....snad někdo poradí![]()
Jde o VW Golf IV 1.9TDi PD 85kw, r.v.2000
v prvom rade odporucam zhodit viko ventilov skontrolovat vacku aj zdvihatka - v pripade ze tu to bude vporiadku mam obavy ze nie u mna to rachtalo podobne
tak by som to videl na spojku uz len z popisu ze ked stlacis spojku tak zvuk prestane to je jasna znamka nacateho dvojhmotaku
uz by som sucasne vymenil oba silenty motora + prevodovky aby bol pokoj
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 28
- Registrován: 17 srp 2012, 11:20
Odpovědi: 0
tak abych trošku oživil téma....
auto pořád mám
problém furt přetrvává...od té doby sem najel asi 25tis a pořád je to stejné. Za tu dobu mi snad všichni říkali že je to setrvák. Jsem taky toho názoru, že to klepe dvouhmota, ale jsem rád, že pořád drží
btw, zvuk se nezhoršil, klepe to furt stejně, táhne to v pohodě, spojka neklouže....tak snad to ještě chvíli vydrží
auto pořád mám


btw, zvuk se nezhoršil, klepe to furt stejně, táhne to v pohodě, spojka neklouže....tak snad to ještě chvíli vydrží

-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 28
- Registrován: 17 srp 2012, 11:20
Odpovědi: 0
AJM ma do roku 2000 slabsi pisty. Kdyz se daji pisty AUY jede to spolehlive dale. Ty prvni Mahle jsou jako z papiru. Zazil jsem pripad, ze pan dal motor z vrakoviste a za necelych 20 000 km prijel zase... Po demontazi hlavy dva pisty kolem olejoveho kanalu praskle. Nevyhoda jeteho motoru z vrakoviste je, ze pod hlavu nevidis. Samozrejme cena prace je jinde, ale podle me je lepsi udelat loziska, krouzky, honovat valce, zkontrolovat hlavu, zkontrolovat saci kos nez blok neznameho puvodu.