VW Golf IV TDi PD klepání motoru

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

sparco gti
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Odpovědi: 0
Registrován: 04 bře 2010, 07:34
Bydliště: zilina

Příspěvek od sparco gti »

takyto zvuk mal jeden passat 96kw a po zhodeni vacky predrany hydrostel a vacka ko!!!!!
Traker
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Odpovědi: 0
Registrován: 19 lis 2008, 21:26
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Traker »

jericho-3 píše:Trakere, "obyčejná" vyletěná ojnice zničí každý motor... :)
Té jasný,ale kolik jich vyletí na AJM akolik na ASZ bo ARL...te jedno :)
VW Golf IV 1.9,race 520,12mm hlava,hybrid turbo+chip MV,sání ARL,FMIC,,jednohmota spojka VR6,výfuk 60mm.MAHA 220PS

Seat Leon Cupra 1.9 ARL 4x4,GTB2264VK,Firad 80%.vyfuk 60mm,FMIC,soft MV

VW Golf VI,2.0 TDI GTD-125kw.úprava profituning--209PS
sparco gti
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Odpovědi: 0
Registrován: 04 bře 2010, 07:34
Bydliště: zilina

Příspěvek od sparco gti »

ja si myslim ze to je jedno lebo hlavy a vacky a hydra u pd su vsetky stejne!okrem spodku
Lukassheck
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Odpovědi: 0
Registrován: 17 srp 2012, 11:20

Příspěvek od Lukassheck »

setrvák byl měněný asi před (necelými) 20tis km.... (teda pokud předchozí majitel nekecal.)

...dnes jsem si všiml, že když lehce položím nohu na spoku, tak strašně vibruje/pulsuje... žeby nějaké ložisko? ..nebo fakt setrvák.. :(
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Odpovědi: 0
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

pokud to přestane se spojkou tak je to jasný, ale takovejhle zvuk má přesně kousnutej pootevřenej EGR. Takový pšouchání do sání..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Lukassheck
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Odpovědi: 0
Registrován: 17 srp 2012, 11:20

Příspěvek od Lukassheck »

EGR asi hodím do popelnice..... (wallbash)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Stačí plíšek k výfuku a EGR je zlatý kluk.. :)
nepropadat panice...
Lukassheck
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Odpovědi: 0
Registrován: 17 srp 2012, 11:20

Příspěvek od Lukassheck »

jj, tedka jsem to dodělal...zvuk to má stejný....nicmeně jdu to zkusit jestli to nebude dělat problemy :) ....dal sem tam 3mm nerez plech, tak snad to bude stačit :) ...zadělal jsem i tu hadičku co vedla z kloboučku.
Jonnyrs4
Nováček
Příspěvky: 11
Odpovědi: 0
Registrován: 22 srp 2012, 09:40
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jonnyrs4 »

Kluci kluci potřebuju poradit takhle divně klepe Passat 1.9 TDI 81 Kw, hydroštely měněný nedávno a pořád to má stejnej zvuk i po opravě

Kód: Vybrat vše

http://www.youtube.com/watch?v=yFntq_HJe-k  
matooo
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Odpovědi: 0
Registrován: 01 dub 2009, 09:05
Bydliště: SVK ke

Re: VW Golf IV TDi PD klepání motoru

Příspěvek od matooo »

Lukassheck píše:včera jsem se vracel ze Slovenska a auto mi začlo vydávat nějaký divný zvuk. Všiml jsem si toho když sme zastavili u Liptovské Mary. Šlo o divné klépání v motoru, pouze na volnoběh. Auto jelo furt normálně, nic jineho se nedělo, jen to klepání. Zevnitř auto to slyšet nejde. U PD je ten hluk docela normální, ale tohle jsem ještě neslyšel. Dojeli sme domů, znova sem si to poslechl a motor furt klepal...tedka rano sem vyskočil že to natočím, ale už to tak nehlučí, možná míň (a nebo už sem zmatený :D )

no ted k videu... muj golf je tohle: http://www.youtube.com/watch?v=ozvZnwt0 ... e=youtu.be
...řekl bych, že nejvíc to jde slyšet někdy v čase 0:15....

dal sem hledal videa a narazil jsem i na takové, jaky zvuk m ito delalo včera: http://www.youtube.com/watch?v=xMO2niCipi8

...ještě včera jsem koukal, a našel jsem tu i téma kde se tohle řešilo u Passatu...ale nebyl jsem si jist, jestli šlo o ten samý problém, tak proto zakládám nové témal....snad někdo poradí :?

Jde o VW Golf IV 1.9TDi PD 85kw, r.v.2000
tvoje video je este len predzvest problemu bohuzial mal som totozny problem na ARL motore
v prvom rade odporucam zhodit viko ventilov skontrolovat vacku aj zdvihatka - v pripade ze tu to bude vporiadku mam obavy ze nie u mna to rachtalo podobne
tak by som to videl na spojku uz len z popisu ze ked stlacis spojku tak zvuk prestane to je jasna znamka nacateho dvojhmotaku
uz by som sucasne vymenil oba silenty motora + prevodovky aby bol pokoj
Lukassheck
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Odpovědi: 0
Registrován: 17 srp 2012, 11:20

Příspěvek od Lukassheck »

tak abych trošku oživil téma....

auto pořád mám :D problém furt přetrvává...od té doby sem najel asi 25tis a pořád je to stejné. Za tu dobu mi snad všichni říkali že je to setrvák. Jsem taky toho názoru, že to klepe dvouhmota, ale jsem rád, že pořád drží :D

btw, zvuk se nezhoršil, klepe to furt stejně, táhne to v pohodě, spojka neklouže....tak snad to ještě chvíli vydrží :)
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Odpovědi: 0
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Tak vydrží to zcela určitě do chvíle kdy to povolí. :D
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Lukassheck
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Odpovědi: 0
Registrován: 17 srp 2012, 11:20

Příspěvek od Lukassheck »

takže už to dojezdilo....propálený píst...výměna motoru, i se spojkou (koupil jsem s motorem)...

ted už neklepe, snad bude chvíli jezdit...akorát začla klouzat spojka... :(
Uživatelský avatar
zizalak
Aktivista
Příspěvky: 1261
Odpovědi: 0
Registrován: 12 zář 2007, 17:57

Příspěvek od zizalak »

AJM ma do roku 2000 slabsi pisty. Kdyz se daji pisty AUY jede to spolehlive dale. Ty prvni Mahle jsou jako z papiru. Zazil jsem pripad, ze pan dal motor z vrakoviste a za necelych 20 000 km prijel zase... Po demontazi hlavy dva pisty kolem olejoveho kanalu praskle. Nevyhoda jeteho motoru z vrakoviste je, ze pod hlavu nevidis. Samozrejme cena prace je jinde, ale podle me je lepsi udelat loziska, krouzky, honovat valce, zkontrolovat hlavu, zkontrolovat saci kos nez blok neznameho puvodu.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“