OII 2,0tdi BKD kontrola hodnot po rozvodech
Moderátoři: šulda, Moderátoři
zdravym , nechcem zakladat novi temu , tak píšem sem... teraz 2 dni dozadu som menil rozvody na octavii II , stýmto motorom , presne ako ste tu pisali motorom na volnobehu sem tam šklbne, diagnostiku som ešte nerobil , kedže som sa nikde nedopracoval ktomu ake ma mat tento motor hodnoty, čo sa týka tých rozvodou, mal som aretačne pripravky , kluka aj vačky zaistene, dokonca som mal aj navod , kedže tento motor som robil pred 2 rokmi ,ale na passate 2006r. robil som presne to iste ako vtedy, ale sassat ide dodnes bez problemou , a teraz octavia šklbe, je možne aby sa dačo rozladilo aj ked som mal zaistene všetko ? problem je aj vtom že ked mi auto doniesli ,bolo nenaštartovane, do garaže som ho daval sam, ale dnu v aute ma ani nenapadlo vypočut si zvuk motora, a teraz neviem, či to šklbanie už bolo predtým alebo sa to mohlo stat teraz .....
- Wasp
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 59
- Registrován: 26 úno 2011, 11:31
- Bydliště: Capital city of Czech republic
Odpovědi: 0
Ahoj,
známej mi motor seřizoval a motor by měl být nastaven podle značek, tedy podle aretačních bodů. Zkus si motor znova nastavit a zafixovat a uvidíš jestli ti to někde nesedí. Já konkrétně měl sací vačku posunutou o cca 2mm (ted nevím jestli ve směru nebo proti směru) a byla moc bohatá směs.
Samozřejmě základem je diag a kontrola měřených hodnot. Jak někde předemnou psal Huml, důležitá je volnoběžná dávka, která se liší u staršího a novějšího typu viz:
známej mi motor seřizoval a motor by měl být nastaven podle značek, tedy podle aretačních bodů. Zkus si motor znova nastavit a zafixovat a uvidíš jestli ti to někde nesedí. Já konkrétně měl sací vačku posunutou o cca 2mm (ted nevím jestli ve směru nebo proti směru) a byla moc bohatá směs.
Samozřejmě základem je diag a kontrola měřených hodnot. Jak někde předemnou psal Huml, důležitá je volnoběžná dávka, která se liší u staršího a novějšího typu viz:
Takže asi takHuml píše:s tou volnoběžnou dávkou je to podle r.v. nebo přesněji podle řj motoru, starší mají mít 4,9-5,2 novejší 6-6,3, každopádně nejlepší je to udělat řádně na přípravky a pak případně doladit tak, aby sa páčilo

Škoda Octavia II Elegance mr08, 2,0 TDi BKD
Jestli se můžu vecpat s dotazem na odborníky, jaká má být ta volnoběžná dávka pro Passat 3C BKP rok 2007? Stejně jako to BKD? Mam to měřit za tepla nebo za studena nebo je to jedno? A mění se tedy posouváním výfukové vačky. Rozvody jsem dělal ted nedávno na přípravky a vůbec jsem nevěděl že se u toho 16v má něco takového štelovat. Jinak mě to necuká nic, jen by to mohlo trochu mín žrát.
zdravym, tak ja som spravil diagnostiku , len som stoho kus jelen aj tak, volnobežna davka je 6.9 , čo sa týka toho kanalu 23 , tak prvy valec ukazuje hodnotu -20 , druhy -50, trety 20 a štvrty -30 , ale dost to skače všetko , to su približne hodnoty, ešte kanal 4 a pozicia 4 , čo sa týka toho natočenia vačky , tam skače hodnota od -0,5 do -1 , a ešte by ma zaujimalo či je normalne že ten motor tak tlakuje ? otvorim víčko na motore a dost to tam je pod tlakom, ako neotvaral by som ho, ale utieral som olej stej tesniacej gumičky, a po 10km skušobnej jazdy tam bol zase natečeni olej,
- Wasp
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 59
- Registrován: 26 úno 2011, 11:31
- Bydliště: Capital city of Czech republic
Odpovědi: 0
Uskoceny to bylo z nejakeho duvodu, ktery je mezi nebem a zemi (cti, mne neznamy). Holt jsem duveroval znamemu co dela v NHcar na rajske zahrade v Praze a domluvil mi mechanika, ktery to takhle zvoral. Bohuzel nenapadlo mne to kontrolovat a rikal jsem si, ze kdyz se tim zivi, tak preci se zazemim autorizovaneho servisu se vsemoznymi pripravky to nemuze zvorat, ale opak byl pravdou.mirdasR32 píše:Jen mi trochu unika jak muze nekdo nastavit rozvody a po kontrole je kolo posunuty o 2 mm? Tedy pokud je to delany na pripravky tak jak se ma
Nastesti se mne ujal jiny sikovny mechanik, ktery po kontrole zjistil tento problem a po prenastaveni na pripravky vse slape jak hodinky.

Edit
K problemu cuknuti na volnobeh, nemuze to spise byt problem podfukujicich vstriku? Myslim, ze tu o tom nekde psal Huml, ze na to tyto motory trpi, protoze se vymacka hlava.
Škoda Octavia II Elegance mr08, 2,0 TDi BKD
takže bohužial som musel skonštatovat , že neviem akým sposobom, ale motor bol rozladeny, vačky mi nesedeli vobec, , a pritom som daval na pripravky všetko, ešte ma napadlo taka vec, vlastne aj napinacia kladka, ktora sa da na značku , tak je posunuta asi o 5 mm, vlastne aj v manuali bolo napisane že remen si sadne a značka može vybehnut o tých 5mm, diagnostika ukazuje davku paliva okolo 5 ,trochu to skače od 4,7 do 5,5 , ale čo sa týka toho natočenia vačky, teda kanal 4 a pozicia 4 , tak tam ukazuje 2.5 , spotreba na volnobehu stupla asi o deci, a to cukanie je stae rovnake, plus som zabudol ešte dodat že z motora idu zvuky, niečo na ten štýl ako keby napr. vodne čerpadlo išlo sem tam naprazno , ale nerobi to stale, inak je zvuk motora velmi pekny , nič neklepe ,
takže auto už odišlo, to čo klepalo , tak to je dvojhmota, neviem prečo ale zničoho nič sa prejavila riadne, a počut al ložisko , čo sa týka motora, asi 10x som mal rozvody dole , nenormalne som sa snažil to na tých 99percent vyštelovat, ale nek mi nik nevravi že sa to samo nerošteluje, bo zakaždym , sa to roštelovalo, všetko na pripravkoch, asi prvu minutu všetko v pohode hodnoty idealne, a potom zrazu bum, odchylky , to vstrekovacie množstvo mi skakalo od 4,6 do 5,2 , a ten kanal 4 a pozicia 4 je na -1 , všetko presne pripravkami zaistene, po tej minute vrčania, sa to nieže rozladilo, ale davka paliva stupla, a skače od 5,1 do 6 , ostatne ostalo, ten kanal 23 tak tam sa 3 valce pohybuju okolo -30 a jeden je -50 , ....ako už som nato kašlal potom, bo som nemal už nervi sa stým hrat , motor ide pekne, španovak remena je presne na riske, motor ide normalne, tie zvuky idu od prevodovky ,tak auto je už pri majitelovi tak to už neriešim , mam skusenost navyše .....ale mam ešte otazku aj tak , teraz mam v garaži passat 2006r ten isty motor , a nejde naštartovat
1. chyba: 17925 hlavné relé prerušovaný
2. chyba: 18578 obvod napájecí napietí vstrikovače paliva skupiny A rozpojení nebo skrat na " + "
to su chyby ktore hlasi diagnostika, majitelovi došla nafta a odvtedy nejde naštartovat, predtým mu už raz došla , nalial do nadrže a auto šlo, no teraz už nejde, ževraj rele kontrolovali a aj positky, autu sa budem venovat zajtra , ale predsa len sem pišem, či mal niekto už skusenost stýmto ? 2 strekovače už boli robene , ale nezda sa mi žeby len tak zrazu odišli vstrekovače ...
1. chyba: 17925 hlavné relé prerušovaný
2. chyba: 18578 obvod napájecí napietí vstrikovače paliva skupiny A rozpojení nebo skrat na " + "
to su chyby ktore hlasi diagnostika, majitelovi došla nafta a odvtedy nejde naštartovat, predtým mu už raz došla , nalial do nadrže a auto šlo, no teraz už nejde, ževraj rele kontrolovali a aj positky, autu sa budem venovat zajtra , ale predsa len sem pišem, či mal niekto už skusenost stýmto ? 2 strekovače už boli robene , ale nezda sa mi žeby len tak zrazu odišli vstrekovače ...