Technická kontrola s úpravama

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice-okolie

Příspěvek od gabo00000 »

taketo upravy podla mna v pohode prejdu ale vie niekto ako sa stavaju napr k FMIC? ze su tam dobastlene nejake trubky to je velmi do oci bijuce...
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

jo, ten FMIC tam mám taky a nic neřikal
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10339
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Je to o lidech...
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

Fmic pokud je udelane pekne neni zadny problem.u nas se divaji dost spatne treba na vyfuk.pokud neuvidi original kus nebo s homologaci je o problem vystarane.
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
cin
Aktivista
Příspěvky: 1606
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Odpovědi: 0
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

me na FMIC nic nerekli, jen se ptali co to je , ale zadny problem v tom nehledali :)
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
speedart
Přispěvovatel
Příspěvky: 271
Registrován: 26 srp 2012, 11:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Veselí nad Moravou

Příspěvek od speedart »

nevíte někdo na hodonínsku,hradišťsku o nějaké stanici na měření emisí kde by to netýraly? a o nějaké dobré STK?
Leon 1M ASV TOP SPORT kit , egr off,kat off ,turbo 1749VA,Sprint 764,soft by TDIFUN

Pracovní auto Mitsubishi pajero 2.5 TD
jizzle
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 29 dub 2011, 14:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od jizzle »

ze zkušeností, 200Kč na stůl zajistí od technika tak opatrný zacházení, že to ani nenastartuje :D mluvím o emisích samozřejmě
Ibiza mk3 230hp 440nm
Honz@
Přispěvovatel
Příspěvky: 151
Registrován: 06 srp 2010, 22:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Chodsko

Příspěvek od Honz@ »

je to o lidech, když bude chtít potopí tě na vysvícené žárovce na blinkru. Vlastní zkušenost
Chybějící kat by mohl dělat problém, záleží na koho narazíš
FRS I VB + FMIC, Egr-Off, Kat-Off 186PS/412Nm
OI asv - serie
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

[quote="Honz@"] Tak ako píše Marek77:KAT u naftového motoru naopak nevadí vůbec. Brankar30 to môže potvrdiť, žiadne 10€, nič a bez problémov prešiel s Poland VB turbom. 188PS a myslím 402Nm. Ja nie lebo som hulil ako parná lokomotíva keď to vytočil. No u nás žiadny obmädzovač otáčok nie je schválený. Či ťa pozná, či nie - vytáča to ako jebnutý. (wallbash)
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

MirekX píše:když bych měl napsat jak probíhala technická u mého auta, tak mi nikdo neuvěří, podotýkám že žádná známost.

výfuk kompletně jiný průměr 70mm, na emisích jsem zapředl hovor s technikem a ten mě ještě pomalu vynadal za to, že tam mám kat, že by ho hned vyndal a že to stejně nezjistí. Auto nepřesáhlo 3000 ot. a prošlo, narovinu mi řekl že emise u diesela s turbem se stejně takhle pořádně nezjistí.
Na STK ten výfuk prohlídnul zespod a jen utrousil, že náhražka se může použít až u aut starších 15 let a že do tý doby by měl být origo. Pak se trochu divil u bixenonových čoček místo mlhovek, ale sklon mají OK tak to neřešil. Koukal na turbo a říká nový co? no na ty kilometry už mělo nárok ne? (skoro 400 tis) řek jsem narovinu že je asi 2 X takový kvůli výkonu. Tak mi řekl ať o tom moc nemluvím... Díval se ještě jak mám výfuk od bufíku uvázaný drátem páč šroub uhnil a ještě jsem nějak neměl čas to řešit. Smekám před takovými techniky, samo vše ostatní OK(brzdy, vůle, únik oleje atd )
Můžu se zeptat, kde je psaný, že můžu na staré auto použít náhražku výfuku? Co ten výfuk musí splňovat za podmínky?
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4288
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

je to psaný v zákoně ;) ted se mi nechce hledat přesně (noteeth)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

teď jsem byl na STK znovu a už výfuk neřešili vůbec, je za ta léta trochu zašlý a orezlý, tak jen napsal drobná netěsnost výfukového systému.
Pokud tam výfuk svítí novotou a evidentně to není origo, tak si toho každý všimne
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
bojuš
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 23 led 2014, 18:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablunkovský průsmyk

Příspěvek od bojuš »

Trošku obsáhlejší dotaz :)
Já byl nedávno na STK, ta byla v pohodě, ale na emisích jsem neprošel! Motor AHU, 66Kw a chipnutý. Ale kolik, kde a co není dohledatelné....

Ale k tomu měření.
Už při zadávání údajů do PC technik nenašel přímo co chtěl, tak tam naklikal to co přečetl v TP a pak se měřilo stylem, že auto běželo na volnoběh, cca 15 minut. Pak jsem to chcípnul a technik mi říká, že to měřil čtyřikrát po sobě a po průměrování naměřených hodnot mám překročené nejvyšší povolené tolerance skoro 4krát!!! Tak se ho ptám jako kouřivost? Né, škodliviny. Nechápu!?!?!? Kde je error?
Mám sice KAT off, EGR off. Ale pifku mám na ten chip, je to možné špatným chipem?
Mám na jaře v plánu navštívit TDIfun a nechat si změřit výkon a popřípadě doladit sprasený chip.
Jen, že u mého předchozího auta A4 1,9TDI, AFF. Kde byl KAT off a EGR off, jsem emisemi prošel bez problému. Pak jsem udělal průchozí výfuk, FMIC, SPRINT 764 a poladil se software a na STK mi neřekli na nic z toho ani půl slova a emise taky o.k.
Takže jsem hodně nepříjemně překvapen co je teď s tímto AHU motorem.
Čtyři válce stačí, když turbo tlačí.
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

Otestovat trysky a nechat prekontrolovat soft.
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Vcera jsem prehraval zpraseneho tuarega ktereho dvakrat vyhodily z emisi.
Tento rok uz 5 auto co jsem nejak predelaval.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“