Technická kontrola s úpravama
Moderátoři: šulda, Moderátoři
taketo upravy podla mna v pohode prejdu ale vie niekto ako sa stavaju napr k FMIC? ze su tam dobastlene nejake trubky to je velmi do oci bijuce...
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
WWW.GTENGINES.SK
jo, ten FMIC tam mám taky a nic neřikal
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
[quote="Honz@"] Tak ako píše Marek77:KAT u naftového motoru naopak nevadí vůbec. Brankar30 to môže potvrdiť, žiadne 10€, nič a bez problémov prešiel s Poland VB turbom. 188PS a myslím 402Nm. Ja nie lebo som hulil ako parná lokomotíva keď to vytočil. No u nás žiadny obmädzovač otáčok nie je schválený. Či ťa pozná, či nie - vytáča to ako jebnutý. 

vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Můžu se zeptat, kde je psaný, že můžu na staré auto použít náhražku výfuku? Co ten výfuk musí splňovat za podmínky?MirekX píše:když bych měl napsat jak probíhala technická u mého auta, tak mi nikdo neuvěří, podotýkám že žádná známost.
výfuk kompletně jiný průměr 70mm, na emisích jsem zapředl hovor s technikem a ten mě ještě pomalu vynadal za to, že tam mám kat, že by ho hned vyndal a že to stejně nezjistí. Auto nepřesáhlo 3000 ot. a prošlo, narovinu mi řekl že emise u diesela s turbem se stejně takhle pořádně nezjistí.
Na STK ten výfuk prohlídnul zespod a jen utrousil, že náhražka se může použít až u aut starších 15 let a že do tý doby by měl být origo. Pak se trochu divil u bixenonových čoček místo mlhovek, ale sklon mají OK tak to neřešil. Koukal na turbo a říká nový co? no na ty kilometry už mělo nárok ne? (skoro 400 tis) řek jsem narovinu že je asi 2 X takový kvůli výkonu. Tak mi řekl ať o tom moc nemluvím... Díval se ještě jak mám výfuk od bufíku uvázaný drátem páč šroub uhnil a ještě jsem nějak neměl čas to řešit. Smekám před takovými techniky, samo vše ostatní OK(brzdy, vůle, únik oleje atd )
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
Impreza WRX 195kW
teď jsem byl na STK znovu a už výfuk neřešili vůbec, je za ta léta trochu zašlý a orezlý, tak jen napsal drobná netěsnost výfukového systému.
Pokud tam výfuk svítí novotou a evidentně to není origo, tak si toho každý všimne
Pokud tam výfuk svítí novotou a evidentně to není origo, tak si toho každý všimne
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


Trošku obsáhlejší dotaz
Já byl nedávno na STK, ta byla v pohodě, ale na emisích jsem neprošel! Motor AHU, 66Kw a chipnutý. Ale kolik, kde a co není dohledatelné....
Ale k tomu měření.
Už při zadávání údajů do PC technik nenašel přímo co chtěl, tak tam naklikal to co přečetl v TP a pak se měřilo stylem, že auto běželo na volnoběh, cca 15 minut. Pak jsem to chcípnul a technik mi říká, že to měřil čtyřikrát po sobě a po průměrování naměřených hodnot mám překročené nejvyšší povolené tolerance skoro 4krát!!! Tak se ho ptám jako kouřivost? Né, škodliviny. Nechápu!?!?!? Kde je error?
Mám sice KAT off, EGR off. Ale pifku mám na ten chip, je to možné špatným chipem?
Mám na jaře v plánu navštívit TDIfun a nechat si změřit výkon a popřípadě doladit sprasený chip.
Jen, že u mého předchozího auta A4 1,9TDI, AFF. Kde byl KAT off a EGR off, jsem emisemi prošel bez problému. Pak jsem udělal průchozí výfuk, FMIC, SPRINT 764 a poladil se software a na STK mi neřekli na nic z toho ani půl slova a emise taky o.k.
Takže jsem hodně nepříjemně překvapen co je teď s tímto AHU motorem.

Já byl nedávno na STK, ta byla v pohodě, ale na emisích jsem neprošel! Motor AHU, 66Kw a chipnutý. Ale kolik, kde a co není dohledatelné....
Ale k tomu měření.
Už při zadávání údajů do PC technik nenašel přímo co chtěl, tak tam naklikal to co přečetl v TP a pak se měřilo stylem, že auto běželo na volnoběh, cca 15 minut. Pak jsem to chcípnul a technik mi říká, že to měřil čtyřikrát po sobě a po průměrování naměřených hodnot mám překročené nejvyšší povolené tolerance skoro 4krát!!! Tak se ho ptám jako kouřivost? Né, škodliviny. Nechápu!?!?!? Kde je error?
Mám sice KAT off, EGR off. Ale pifku mám na ten chip, je to možné špatným chipem?
Mám na jaře v plánu navštívit TDIfun a nechat si změřit výkon a popřípadě doladit sprasený chip.
Jen, že u mého předchozího auta A4 1,9TDI, AFF. Kde byl KAT off a EGR off, jsem emisemi prošel bez problému. Pak jsem udělal průchozí výfuk, FMIC, SPRINT 764 a poladil se software a na STK mi neřekli na nic z toho ani půl slova a emise taky o.k.
Takže jsem hodně nepříjemně překvapen co je teď s tímto AHU motorem.
Čtyři válce stačí, když turbo tlačí.
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Vcera jsem prehraval zpraseneho tuarega ktereho dvakrat vyhodily z emisi.
Tento rok uz 5 auto co jsem nejak predelaval.
Tento rok uz 5 auto co jsem nejak predelaval.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg