Ztráta výkonu, škubání, pazvuky
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
Cotton.eye.joe
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 08 srp 2013, 20:22
Ztráta výkonu, škubání, pazvuky
Zdravím,
mám velký problém se Supem 2.0 TDI PD DPF r.v. 2006, třeba by mi někdo z vás mohl poradit. Dnes během jízdy po dálnici při akceleraci sebou auto v rychlosti asi 150 km/h škublo a okamžitě ztratilo téměř všechen výkon. Začalo prudce zpomalovat a musel jsem podřadit z 6-ky na 4-ku, aby bylo vůbec možno pokračovat v jízdě. Doplížil jsem se tedy rychlostí okolo 90-100 km/h (víc to s plynem na podlaze nedalo) domů. Po vypnutí motoru, opětovném nastartování a snaze odjet auto neskutečně škubalo, zejména v otáčkách do 2500 ot./min na první 3 rychlostní stupně, výkon stále ten tam a navíc se během škubání ozývalo jakoby skřípání od motoru a šílené pazvuky, které ustaly jakmile se auto rozjelo na vyšší rychlost. Už delší dobu mi bliká kontrolka žhavení, (VAG hlásí podávací čerpadlo, ale auto jezdilo úplně normálně a na doporučení mechanika jsem toto neřešil) v autě je namontován také sportovní vzduchový filtr s olejem, problémy s DPF auto nehlásilo... Má někdo představu, o co by mohlo jít ?!!? Napadlo mě taky jestli neodešlo turbo, ale to by se zřejmě neprojevilo tak náhle a auto by neškubalo ani nevydávalo pazvuky...
Díky za všechny rady a tipy
mám velký problém se Supem 2.0 TDI PD DPF r.v. 2006, třeba by mi někdo z vás mohl poradit. Dnes během jízdy po dálnici při akceleraci sebou auto v rychlosti asi 150 km/h škublo a okamžitě ztratilo téměř všechen výkon. Začalo prudce zpomalovat a musel jsem podřadit z 6-ky na 4-ku, aby bylo vůbec možno pokračovat v jízdě. Doplížil jsem se tedy rychlostí okolo 90-100 km/h (víc to s plynem na podlaze nedalo) domů. Po vypnutí motoru, opětovném nastartování a snaze odjet auto neskutečně škubalo, zejména v otáčkách do 2500 ot./min na první 3 rychlostní stupně, výkon stále ten tam a navíc se během škubání ozývalo jakoby skřípání od motoru a šílené pazvuky, které ustaly jakmile se auto rozjelo na vyšší rychlost. Už delší dobu mi bliká kontrolka žhavení, (VAG hlásí podávací čerpadlo, ale auto jezdilo úplně normálně a na doporučení mechanika jsem toto neřešil) v autě je namontován také sportovní vzduchový filtr s olejem, problémy s DPF auto nehlásilo... Má někdo představu, o co by mohlo jít ?!!? Napadlo mě taky jestli neodešlo turbo, ale to by se zřejmě neprojevilo tak náhle a auto by neškubalo ani nevydávalo pazvuky...
Díky za všechny rady a tipy
Superb I 2.0 TDI
-
Cotton.eye.joe
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 08 srp 2013, 20:22
-
Cotton.eye.joe
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 08 srp 2013, 20:22
-
Cotton.eye.joe
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 08 srp 2013, 20:22
-
Cotton.eye.joe
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 08 srp 2013, 20:22
-
Cotton.eye.joe
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 08 srp 2013, 20:22
Tak nakonec se utrhla vzduchová hadice vespod auta, motor měl málo vzduchu, více kouřil a ucpal DPF... Toť problém... Kdyby se někomu dělo něco podobného, může být toto jedna z příčin a je dobře s tím teda počítat, čerpadlo naštěstí funguje. Akorát mě zaráží, že nesvítila kontrolka filtru, když byl totálně zanesený.
Superb I 2.0 TDI
-
Cotton.eye.joe
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 08 srp 2013, 20:22
-
Cotton.eye.joe
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 08 srp 2013, 20:22
Kamen urazu byl v tom, auto prodělalo lehčí havárii na předku. Vespod je tyč, která to tam drží a je trochu domrvená. Nová stojí 10k. Proto takové techtle s tim... Kdyby auto nehavarovalo pravděpodobně by se to nestalo, ale jeden nikdy neví, šroubek který ty trubky držel pohromadě je o ničem a vyrval se z plastu.
Superb I 2.0 TDI