problém s 1.9 ASV !

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
cerkasy
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 23 pro 2011, 17:19
Odpovědi: 0
Bydliště: vrchlabí

problém s 1.9 ASV !

Příspěvek od cerkasy »

Přivezli mě Oktávku 1.9 ASV byla prasklá pojistka na řízení motoru 10A. Vyměnil jsem ji a auto furt padá do nouzáku. Píše to pokaždý 5 chyb - ventil turba , ventil EGR, ventil 108 ,ventil chcípací klapky a relé žhavení.
Vyměnil jsem všechny relé prošel jsem celou el.instalaci, nikde žádnej šlus.
Jedu ,spadne to nouze a napíše to 5 chyb. Vymažu jedu dál a znova pořád dokola. Už nevím co s tím. Zatím dík.
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

kablovačka,kostrenia,RJ. u mňa boli chyby stále a bola vypálená cestička v RJ,opravena a funguje do teraz.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Re: problém s 1.9 ASV !

Příspěvek od Zdeněk M »

cerkasy píše:Přivezli mě Oktávku 1.9 ASV byla prasklá pojistka na řízení motoru 10A. Vyměnil jsem ji a auto furt padá do nouzáku. Píše to pokaždý 5 chyb - ventil turba , ventil EGR, ventil 108 ,ventil chcípací klapky a relé žhavení.
Vyměnil jsem všechny relé prošel jsem celou el.instalaci, nikde žádnej šlus.
Jedu ,spadne to nouze a napíše to 5 chyb. Vymažu jedu dál a znova pořád dokola. Už nevím co s tím. Zatím dík.
A ta pojistka už nehoří?
Předpokladam že to píše, přerušení/zkrat na kostru.
Ty chyby to píše proto, že ta pojistka ty veci napájí. Počas chodu motoru poklesne napajecí napětí a vyhodí to ty chyby. už sem to řešil a taky na skodovce. Byl vyhřatej ten pin v pojistkovce pro tu 10 pojistku čislo 34 myslým. Na G4 to byla schnilá kabeláž ve svazku v uzlu kde se ten proud rozmnožuje k tem ventylům. ztrací se napájení, nic jinýho nehledej.
Vyhod tu pojistku z držaku, odpoj ventyl pro tu chcípací klapku , do pinu č 1 ( žlutočerný kabel) pust přes vlastní kabel a pojistku 10A proud přimo od baterky. V autě si vytahni přes vhodný pin proud od toho kontaktu pro 10A pojistku. musíš tam mít ten proud od baterky,co tam budes poustet přes tu pojistku a pin č1 na stekru toho ventylu. proto nezapínej klíček abys ty piny nepřehodil. Jeste jednou zkontroluj skouseckou spojení s pinem v pojistkovce s kabelem v autě. připojis li kabel na baterku, zkousecka v autě musí svítit. Změř napětí na baterce, připoj připravenej kabel a změř napětí na kabelu v autě, musí být stejný, žadný rozdíl. Hod kabel ke spolujezdci , napevno připoj voltmetr , vem sebou nakeho měřiče co bude hlídat napětí, vymaž chyby a udelej zkusební jízdu. pokud auto nezazlobí a voltmetr ukáže pokles napětí jen mžik, je problem s napajením od pojistky k motoru. pokud auto zazlobí a napetí se nepohne asi vadná řj. nebo uvnitř drobet schnilá.
Než ten kablík na ten stekr pro ten ventyl připojis, tak to vedení zkontroluj, bejva tam dratum teplo, tak sou tam zkraty. předpokladam že jsi napájení jednotky motoru zkontroloval, hlavne ty silný piny s hnedýma drátama, na oxidaci a napětí. Obcas se ucpou odtoky a pocitač pak plave.
Snad ti ten navod k něčemu bude, zaim sem to vždy vyřešil.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

ko jednotka vyměň ji a bude klid
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
cerkasy
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 23 pro 2011, 17:19
Odpovědi: 0
Bydliště: vrchlabí

problém s 1.9 ASV !

Příspěvek od cerkasy »

Díky všem byl to počítač.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“