Přivezli mě Oktávku 1.9 ASV byla prasklá pojistka na řízení motoru 10A. Vyměnil jsem ji a auto furt padá do nouzáku. Píše to pokaždý 5 chyb - ventil turba , ventil EGR, ventil 108 ,ventil chcípací klapky a relé žhavení.
Vyměnil jsem všechny relé prošel jsem celou el.instalaci, nikde žádnej šlus.
Jedu ,spadne to nouze a napíše to 5 chyb. Vymažu jedu dál a znova pořád dokola. Už nevím co s tím. Zatím dík.
problém s 1.9 ASV !
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: problém s 1.9 ASV !
A ta pojistka už nehoří?cerkasy píše:Přivezli mě Oktávku 1.9 ASV byla prasklá pojistka na řízení motoru 10A. Vyměnil jsem ji a auto furt padá do nouzáku. Píše to pokaždý 5 chyb - ventil turba , ventil EGR, ventil 108 ,ventil chcípací klapky a relé žhavení.
Vyměnil jsem všechny relé prošel jsem celou el.instalaci, nikde žádnej šlus.
Jedu ,spadne to nouze a napíše to 5 chyb. Vymažu jedu dál a znova pořád dokola. Už nevím co s tím. Zatím dík.
Předpokladam že to píše, přerušení/zkrat na kostru.
Ty chyby to píše proto, že ta pojistka ty veci napájí. Počas chodu motoru poklesne napajecí napětí a vyhodí to ty chyby. už sem to řešil a taky na skodovce. Byl vyhřatej ten pin v pojistkovce pro tu 10 pojistku čislo 34 myslým. Na G4 to byla schnilá kabeláž ve svazku v uzlu kde se ten proud rozmnožuje k tem ventylům. ztrací se napájení, nic jinýho nehledej.
Vyhod tu pojistku z držaku, odpoj ventyl pro tu chcípací klapku , do pinu č 1 ( žlutočerný kabel) pust přes vlastní kabel a pojistku 10A proud přimo od baterky. V autě si vytahni přes vhodný pin proud od toho kontaktu pro 10A pojistku. musíš tam mít ten proud od baterky,co tam budes poustet přes tu pojistku a pin č1 na stekru toho ventylu. proto nezapínej klíček abys ty piny nepřehodil. Jeste jednou zkontroluj skouseckou spojení s pinem v pojistkovce s kabelem v autě. připojis li kabel na baterku, zkousecka v autě musí svítit. Změř napětí na baterce, připoj připravenej kabel a změř napětí na kabelu v autě, musí být stejný, žadný rozdíl. Hod kabel ke spolujezdci , napevno připoj voltmetr , vem sebou nakeho měřiče co bude hlídat napětí, vymaž chyby a udelej zkusební jízdu. pokud auto nezazlobí a voltmetr ukáže pokles napětí jen mžik, je problem s napajením od pojistky k motoru. pokud auto zazlobí a napetí se nepohne asi vadná řj. nebo uvnitř drobet schnilá.
Než ten kablík na ten stekr pro ten ventyl připojis, tak to vedení zkontroluj, bejva tam dratum teplo, tak sou tam zkraty. předpokladam že jsi napájení jednotky motoru zkontroloval, hlavne ty silný piny s hnedýma drátama, na oxidaci a napětí. Obcas se ucpou odtoky a pocitač pak plave.
Snad ti ten navod k něčemu bude, zaim sem to vždy vyřešil.
problém s 1.9 ASV !
Díky všem byl to počítač.