Záměna startéru

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Tomáš V.
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 27 pro 2013, 12:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Blatná

Záměna startéru

Příspěvek od Tomáš V. »

Mam octavii 1, 1U5 combi, TDI 81 KW, ASV. Starý startér valeo VW AG 02A 911 024 B, VL4, D7RS30.

Mam možnost Valea ale s označením 02Z 911 024L ( předpokládám, že je to na typ Octavie 3 ), lze tento použít na O1 ? díky za radu
Uživatelský avatar
Golfisko
Aktivista
Příspěvky: 1109
Registrován: 01 bře 2006, 18:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od Golfisko »

Ten původní již nepůjde zrepasovat? Pokud ten nový nemáš zadara je to škoda peněz (pokud lze udělat záměna)
G3 Variant 1,9 TDiObrázek ... only S764
Tomáš V.
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 27 pro 2013, 12:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Blatná

Příspěvek od Tomáš V. »

Ten starý mam, repas jsem dělal sám, vyčistil, uhlíky, pouzdro atd., ale je unavenej, magnety ve statoru nemají sílu...
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Vím, že to není totéž, ale také jsem řešil něco podobného:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=115629
V ETCE uveden nebyl... a jak krásně v AGR motá :D
Pokud ti sedí příruba a délka výjezdu a bude dostatečný výkon, tak to asi bude OK...
GIV Variant TDi ???kW
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33858
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: Záměna startéru

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Tomáš V."] 02Z 911 024L ( předpokládám,

ten kod je nějaký divný to bude ze supa :?
Naposledy upravil(a) slovacek.milos dne 13 led 2014, 10:05, celkem upraveno 1 x.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

podle čísla to je oct2 myslím že 1,9tdi takže by pasovat měl až na šterk na ovládání cívky (50)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Tomáš V.
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 27 pro 2013, 12:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Blatná

Příspěvek od Tomáš V. »

Děkuji za Vaše názory , jestli by se jednalo jen o konektor ovládání cívky, tak to bych upravil. Podle názoru by tam měl jít teda. Asi je to startér na Octavii II , 1.6 TDI
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33858
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Tomáš V. píše:Děkuji za Vaše názory , jestli by se jednalo jen o konektor ovládání cívky, tak to bych upravil. Podle názoru by tam měl jít teda. Asi je to startér na Octavii II , 1.6 TDI
hlavně si prověř aby byl 2 W pokud je jen 1,7 při míns 15 nic moc
Tomáš V.
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 27 pro 2013, 12:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Blatná

Příspěvek od Tomáš V. »

podle toho kódu by měl mít snad výkon 2 kw, což by bylo super...
Jestli pasoval tento viz odkaz http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=115629 , tak by mohl i ten , na který se tu dotazuji.

seznam starteru : http://alternators-starters.blogspot.cz ... rters.html
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

jj, mě pasoval... však to tam píšu, aby se příště vědělo 8)
11 zubů místo 10 je OK, samozřejmě štekr na cívce byl také jiný...
GIV Variant TDi ???kW
Tomáš V.
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 27 pro 2013, 12:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Blatná

Příspěvek od Tomáš V. »

jj já mam teď originálně v autě Valeo 11 zubů, tak zubů se nebojím, jednalo se mi o přírubu, rozteč děr na šrouby a na délce vyjetí pastorku. Jinak mam O1, ASV, 1U5 combi, 81KW
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Tomáš V.-copak je to veterán z 20. tých let aby ti zmizel magnetismus? Tohle je startér a ne zap. magnetka.. :)
nepropadat panice...
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jestli máš 1U5 combi tak je něco špatně....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5116
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

jericho-3 píše:Tomáš V.-copak je to veterán z 20. tých let aby ti zmizel magnetismus? Tohle je startér a ne zap. magnetka.. :)
To se ti ještě nestalo? Já už jsem takový musel měnit na Seatu. Vyměnil jsem jen magnety a jako zamlada. Záleží,od koho ve výrobě koupily ferit. Není ferit jako ferit.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
petan
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 26 led 2006, 20:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od petan »

Permanentní magnety opravdu mohou po čase přijít o nějaké procento magnetismu ale u startéru Valeo D7RS30 co zmiňoval Tomáš V. to fakt nehrozí,ten má stator z klasicky vinutých cívek.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“