OI výměna mikrospínače v zámku řidiče

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

sakra co pořád řešíš? (LOL)

co by ti z cc poslali když origo spínač se jako náhr. díl neprodává?

v4nct7 vyřešilo tisíce zámků k maximální spokojenosti. jestli ti nestačí, že po 5-6 letech řeknu jednou z dvaceti otevření jeden ze zámků zablbne, tak jdi do autorizáku a za x tisíc si kup nový zámek. :roll: navíc to blbnutí může dělat i špína nebo zrovna vadnej kus.

stejně tak nevidím problém po 6 letech to znovu rozebrat a dát 60Kč za nový spínač.
pochybuju ale, že někdo z vás bude mít tyhle auta tak dlouho...
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Uživatelský avatar
autoelektrika
Přispěvovatel
Příspěvky: 778
Registrován: 20 lis 2006, 22:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od autoelektrika »

To není strašení,ale realita to co jsem napsal :-(
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3692
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Tady je odkaz. Není to ten IP67 a není to za 60kč, ale je to taky možnost.
http://www.amd-autodily.cz/elektricka-v ... dveri.html
Oct asv 2000, DieselPower
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

...aneb jak dát za v4nct7 98Kč (wallbash)

první fotka v4nct z tme.eu
druhá fotka originální díl z amd-autodily.cz

rozdíl fakt nevidím...

ale jo, to je pro ty, kteří si myslí, že spínač za 60Kč odejde dřív... navíc - tohle je přece originál

Obrázek

Obrázek
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
TomášTDI
Aktivista
Příspěvky: 1728
Registrován: 15 pro 2010, 16:59
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek za Brnem

Příspěvek od TomášTDI »

Tak dnes jsem ho vyměnil,pouze ten vršek a pecka,funguje mi vše,osvětlení i pípání zapomenutých rozsvícených světel... :o :o :) objednáno z cc-autodílů.cz spokojenost ;)
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
Stormy01
Přispěvovatel
Příspěvky: 65
Registrován: 17 zář 2012, 15:09
Odpovědi: 0

Příspěvek od Stormy01 »

autoelektrika píše:To není strašení,ale realita to co jsem napsal :-(
Já bych to zas tak horký neviděl. S autama nedělám a celkem v pohodě sem si sám vyměnil všechny mikrospínače za zmíněné. V jednom zámku sem ještě musel opravit to pogumování a v zámku u řidiče sem měnil jednu pacičku uvnitř mechanizmu. Je to půl roku a šlape to jak má. Takže to zvládne i lajk.
yirka
Aktivista
Příspěvky: 1308
Registrován: 12 zář 2007, 18:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovy Vary už jinde

Příspěvek od yirka »

našel jsem na jednom foru toto Mikrospínač ZIPPY DM-03S-1P-Z prý pasuje jako origo, za málo peněz a jen se vycvakne pacička
až pojedu do Plzně, koupím ho v gme elektro za 15 kč, ale zase se bude asi muset měnit celej a ne jen přecvaknout vršek
Honz@
Přispěvovatel
Příspěvky: 151
Registrován: 06 srp 2010, 22:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Chodsko

Příspěvek od Honz@ »

tady je to komplet s návode co kde koupit a jak udělat
http://www.skodaoctavia.cz/clanek/mikrospinac-zamku
FRS I VB + FMIC, Egr-Off, Kat-Off 186PS/412Nm
OI asv - serie
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“