duplex

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Vici
Aktivista
Příspěvky: 7585
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

řezat do podlahy kvůli výfuku, to je něco...
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

ale Kissy daval zelezne roury ne ? tohle nevypada na nerez.
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3700
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Rolan píše:2x51mm = 4086mm2, 1x63mm = 3117mm2, je tam rezerva i na nějaké ty ohyby .
Nechci se nikoho dotknout, ale tohle už mi fakt nedá.

Takže jestli chce někdo stavět vejfuk s takovejdlema znalostma matematiky, fyziky a aerodynamiky, tak by se na to měl radši vys... vykašlat.

Podobně tak Mařena. Stačí se podívat na ten první obrázek, co si postnul. Vstup je samozřejmě většího průměru než výstupy. Ale samozřejmě ne polovičního.

Pro následující generace výfukářů bych podotknul S=pí*r(nadruhou)
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
Rolan
Přispěvovatel
Příspěvky: 508
Registrován: 29 zář 2010, 23:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od Rolan »

Psal jsem to proto že trubka 2x51mm není to samý jako 1x100mm.
2x51 má o cca 1/3 větší průřez než 1x63mm.
Jinak na čtyřválcovým motoru napříč, kde má duplex jenom estetickou funkci bych zachoval hlavní vedení do tlumiče 63mm pro funkci a vedení do druhý koncovky klidně s menším průměrem, jen aby to udržovalo koncovku na pohled funkční. Ale možností jak to udělat je hodně :)
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

To je k pláči tohle téma. Jak znalosti, tak vymejšlení píčovin a bastlení. Zajímavé je, že u origo výfuku jsou tepelné štíty u těch tuzingových výhybek do pekla žádný štít.
Kdybyste se zaměřili na řešení shodné délky obou stran, provedení tepelnýho štítu...

Hlavně, aby to kouřilo zleva i zprava. (wallbash)
Pája - neboj, menší průměr bude vykompenzovaný rychlostí proudění spalin :)))
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
Uživatelský avatar
Leon/kissiakos
Aktivista
Příspěvky: 2603
Registrován: 24 pro 2010, 13:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Poprad

Příspěvek od Leon/kissiakos »

talec píše:Tak řezání do podlahy mi přijde jako super prasečina :roll:
Když už jsi ten výfuk dělal, proč to není komplet? Ta rezavá trubka na te nerezové vypadá kouzelně :roll: Když to vidím, tak se nedivím že to stálo tak málo ;)
robil som to prvykrat a som s tym spokojny.. to ze je z vonku ta cast zkorodovana predsa na vykone a zvuku nic neriesi.. cize je uplne jedno ako z vonku vyzera.. a ano je to pozink.. ziaden nerez.. ked to budem robit 2x urobim to z nereze a mozno krajsie (rofl)
Kissiakos - Matus/seat leon ASV/ASZ : kw-? / Nm - ? vacka 9,5 + 12mm + dssr 0,360 + sachs race performance ceramic + FMIC
Leon: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 160#533160
Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice-okolie

Příspěvek od gabo00000 »

...na audi A4 sme mali jednu koncovku 63ku...blbo to vyzeralo v narazniku tak sme to len rozdvojili a je to ovela hlucnejsie a co je cudne tak v istych otackach ten zvuk nejak cudne zarezonuje...dost som s toho nestastny preto budem davat urcite aspon jeden tlmic lebo takto s holou rurou to nema pekny zvuk...aj je to na moj vkus priliz hlucne....nemam foto po ruke ale spravim urcite....
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
Uživatelský avatar
Leon/kissiakos
Aktivista
Příspěvky: 2603
Registrován: 24 pro 2010, 13:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Poprad

Příspěvek od Leon/kissiakos »

https://www.youtube.com/watch?v=0zuCcOhKSng

na videu to az tak nepocut.. le ma to velmi hlboky zvuk...
Kissiakos - Matus/seat leon ASV/ASZ : kw-? / Nm - ? vacka 9,5 + 12mm + dssr 0,360 + sachs race performance ceramic + FMIC
Leon: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 160#533160
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“