duplex
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
Nechci se nikoho dotknout, ale tohle už mi fakt nedá.Rolan píše:2x51mm = 4086mm2, 1x63mm = 3117mm2, je tam rezerva i na nějaké ty ohyby .
Takže jestli chce někdo stavět vejfuk s takovejdlema znalostma matematiky, fyziky a aerodynamiky, tak by se na to měl radši vys... vykašlat.
Podobně tak Mařena. Stačí se podívat na ten první obrázek, co si postnul. Vstup je samozřejmě většího průměru než výstupy. Ale samozřejmě ne polovičního.
Pro následující generace výfukářů bych podotknul S=pí*r(nadruhou)
Oct asv 2000, DieselPower
Psal jsem to proto že trubka 2x51mm není to samý jako 1x100mm.
2x51 má o cca 1/3 větší průřez než 1x63mm.
Jinak na čtyřválcovým motoru napříč, kde má duplex jenom estetickou funkci bych zachoval hlavní vedení do tlumiče 63mm pro funkci a vedení do druhý koncovky klidně s menším průměrem, jen aby to udržovalo koncovku na pohled funkční. Ale možností jak to udělat je hodně
2x51 má o cca 1/3 větší průřez než 1x63mm.
Jinak na čtyřválcovým motoru napříč, kde má duplex jenom estetickou funkci bych zachoval hlavní vedení do tlumiče 63mm pro funkci a vedení do druhý koncovky klidně s menším průměrem, jen aby to udržovalo koncovku na pohled funkční. Ale možností jak to udělat je hodně

To je k pláči tohle téma. Jak znalosti, tak vymejšlení píčovin a bastlení. Zajímavé je, že u origo výfuku jsou tepelné štíty u těch tuzingových výhybek do pekla žádný štít.
Kdybyste se zaměřili na řešení shodné délky obou stran, provedení tepelnýho štítu...
Hlavně, aby to kouřilo zleva i zprava.
Pája - neboj, menší průměr bude vykompenzovaný rychlostí proudění spalin
))
Kdybyste se zaměřili na řešení shodné délky obou stran, provedení tepelnýho štítu...
Hlavně, aby to kouřilo zleva i zprava.

Pája - neboj, menší průměr bude vykompenzovaný rychlostí proudění spalin

Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)

- Leon/kissiakos
- Aktivista
- Příspěvky: 2603
- Registrován: 24 pro 2010, 13:58
- Bydliště: Poprad
robil som to prvykrat a som s tym spokojny.. to ze je z vonku ta cast zkorodovana predsa na vykone a zvuku nic neriesi.. cize je uplne jedno ako z vonku vyzera.. a ano je to pozink.. ziaden nerez.. ked to budem robit 2x urobim to z nereze a mozno krajsietalec píše:Tak řezání do podlahy mi přijde jako super prasečina![]()
Když už jsi ten výfuk dělal, proč to není komplet? Ta rezavá trubka na te nerezové vypadá kouzelněKdyž to vidím, tak se nedivím že to stálo tak málo

Kissiakos - Matus/seat leon ASV/ASZ : kw-? / Nm - ? vacka 9,5 + 12mm + dssr 0,360 + sachs race performance ceramic + FMIC
Leon: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 160#533160
Leon: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 160#533160
...na audi A4 sme mali jednu koncovku 63ku...blbo to vyzeralo v narazniku tak sme to len rozdvojili a je to ovela hlucnejsie a co je cudne tak v istych otackach ten zvuk nejak cudne zarezonuje...dost som s toho nestastny preto budem davat urcite aspon jeden tlmic lebo takto s holou rurou to nema pekny zvuk...aj je to na moj vkus priliz hlucne....nemam foto po ruke ale spravim urcite....
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
WWW.GTENGINES.SK
- Leon/kissiakos
- Aktivista
- Příspěvky: 2603
- Registrován: 24 pro 2010, 13:58
- Bydliště: Poprad
https://www.youtube.com/watch?v=0zuCcOhKSng
na videu to az tak nepocut.. le ma to velmi hlboky zvuk...
na videu to az tak nepocut.. le ma to velmi hlboky zvuk...
Kissiakos - Matus/seat leon ASV/ASZ : kw-? / Nm - ? vacka 9,5 + 12mm + dssr 0,360 + sachs race performance ceramic + FMIC
Leon: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 160#533160
Leon: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 160#533160