A4 B7 v 2,0 TDI vrazda?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
luigi5
Přispěvovatel
Příspěvky: 386
Registrován: 26 črc 2011, 12:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Wien
Kontaktovat uživatele:

A4 B7 v 2,0 TDI vrazda?

Příspěvek od luigi5 »

Pro znamyho zjistuji jak to je s TDI v techto vozech.
Je tu BLB BRE a BRD krom toho ze BRD ma 125 kw, tak asi si budou bohuzel hodne podobny nebo se milim?

Jako 125 kw jsem kvuli DPF vyradil z hledani, snad dobra volba?

Jak je to u tech 103kw ktery ma ci nema DPF, je to rokem nebo typem motoru? Jinak jaky tam jsou vstriky? Ma to vyvazovaky? Je to s tim ojebavacim sestihranem, reseni je? A je to aspon trochu podobny BKDcku?
Jaky tam jsou spojky kdyz je to podel taky 240ky? Dalsi problemy ci postrehy?

predem dekuju moc :)
O1 TDi ASZ V/RS, RECARO, AP -40mm, 17'' Spider 205/50 Michelin PA4, 18'' Fondmetal 9rr 225/40 Michelin PS3, R32 brakes --OFF
BMW 330D E90 Mpaket 170kw M57TÜ2, ST XTA -65, 19'' M3 225/35+255/30 Goodyear EA2, 17'' Mpaket 225/45 Goodyear UGP2 --ON
Mira250f
Přispěvovatel
Příspěvky: 107
Registrován: 05 čer 2008, 11:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mira250f »

vyvažováky mají všechny 2,0tdi v týhle B7, stejně tak jako šestihrany, řešitelnej šestihran je už to pár lidí předělává aby se neprotočil.
Jinak pozor i některá 103kw má DPF.
Já mám těch 125kw BRD, a až vychytám takový ty kraviny tak to bude supr auto, líbí se mi jak je to všechno vyrobený, přijde mi to takový "kvalitně" dělaný, akorát ten 2,0TDI se moc koncernu nepovedl,ale to je všeobecně známo :)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

BLB je průser na kolech
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Rychly Jakub
Přispěvovatel
Příspěvky: 448
Registrován: 31 led 2008, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Batelov kdesi na Vysocine

Příspěvek od Rychly Jakub »

samo o sobe ten kod motoru
skoda octavia 1.9 Tdi GT asz, 312mm, katt off, power chip..... max spokojenost
maartin
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 24 lis 2013, 09:09
Odpovědi: 0

Příspěvek od maartin »

Audi a4 s motorem blb jsem mel. Hned po koupi jsem nahradil puvodni cerpadlo klasickym ktere me vyslo asi na 400kc. A bylo to snad moje nejlepsi auto. Na 18" kolech se dalo jezdit do 5-5,5 litru. Coz jsem vubec necekal.
Čapíno
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 03 srp 2008, 21:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Písek,Praha,ČB,

Příspěvek od Čapíno »

BLB jsem měl v A4 avant, chip od oettinger na 125 kw,který tam byl od 15 000 km.. Ve 145 000 km jsem nechal udělat šestihran s vložkou . Auto jsem prodával ve 176 000 km a nikdy jsem s tím autem nemněl problém (rofl)
GOLF V SPORT TDI
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

Já bych se toho až tak zase nebál,těch 2,0TDI 16V v A4.Jede to pěkně ,na vstřiky je svolávačka zadara,takže +,pořešit vyvažováky a auto funguje vcelku v pohodě za super spotřebu.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33813
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Mira250f"] stejně tak jako šestihrany,

blb nemá šestihran ale řetěz jak najedeš přes 3OO.OOO tak se urve šponovák řetěz se protočí a když to začneš řešíš materíál 35.OOO tak nepřijdeš o trubo a motor ;)
Čapíno
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 03 srp 2008, 21:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Písek,Praha,ČB,

Příspěvek od Čapíno »

Už jsem to zde řešil , BLB má řetěz a poslední mají kolo - kolo !!!! To byl můj příklad..
Sharik4x4 odvedl dobrou práci a auto šlape jako hodinky...
GOLF V SPORT TDI
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33813
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Čapíno píše:Už jsem to zde řešil , BLB má řetěz a poslední mají kolo - kolo !!!! To byl můj příklad..
Sharik4x4 odvedl dobrou práci a auto šlape jako hodinky...
ještě v angliji mají sadu na opravu dostupnost tři dny cca 1O.OOO kč horní kolo spodní kolo řetěz a napínač
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

Nemusíš jezdit do Anglie,umím to taky.Jak starou sadu,tak přestavbu na kola.

BLB má řetízek a ještě šestihran,jen pro upřesnění,tak aby byla jistota,že se to posere. :D
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
Čapíno
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 03 srp 2008, 21:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Písek,Praha,ČB,

Příspěvek od Čapíno »

Já tam měl kola už od výroby.. nikdo to nepředělával !! auto bylo z rodiny,tak že to vim na sto procent.. i podle vin se to nechalo v audi zjistit ,že já tam mám kola. Než jsem se do toho pustil,tak jsem si sháněl info.. zde všichni tvrdili,že tam je řetízek !!! kamarád z audi mi říkal,že kola!!
GOLF V SPORT TDI
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Zase na druhou stranu, i přes problémy 2.0TDi BLB, budou i tak servisní náklady nižší než u motorizací 2.7/3.0 TDi...?
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33813
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Tomas.cz píše:Zase na druhou stranu, i přes problémy 2.0TDi BLB, budou i tak servisní náklady nižší než u motorizací 2.7/3.0 TDi...?
jenže koupíš blba nájezd 38O,OOO km stočených na 15O,OOO což je dobré, vypucovaný, jak nový, a řetízek, rozvody, řízení, turo, váha, chytneš pás zůstane v ruce, konektory ve světlech, stahovačka, komfort, váha, proč to tak dlouho točí? a hulí :o zas to nezamyká (wallbash)třepe volant

hrozný blb (LOL)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“