Výměna dvouhmotového setrváku za jednohmotu

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

tajný to nejni jen to nemám to naměřený ale pocitově jako před čipem a po čipu :D
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
r.martinec
Aktivista
Příspěvky: 1512
Registrován: 24 kvě 2010, 19:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá boleslav -okolí

Příspěvek od r.martinec »

Ladas píše:tajný to nejni jen to nemám to naměřený ale pocitově jako před čipem a po čipu :D
tak až naměříš,docela by mě to zajímalo.ty Nm už předtím byli docela hustý
Metabolic
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 13 lis 2013, 19:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od Metabolic »

Ladas píše:jednohmotu ATD kdyžtak set mám přeobložíš lamelu na HDS 57 a v pohodě to udrží klady neklouže funguje zápory ti tady objasní spoustu lidí ovšem tipy jako vibrace či poškození převodovky neber v pozaz osobně jsem měl 170ps a 450nm krouťák a nic jsem nepociťoval teď mám víc a stále vibrace nemám...
nakolik u tebe ten set vyjde? a co obsahuje?....jen jsem cetl nekde na foru ze ty vibrace casto byvaji kvuli dvojhmoty, bylo by to super, ty vibrace jsou docela dost znatelne v celem aute...
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

r.martinec píše:
Ladas píše:tajný to nejni jen to nemám to naměřený ale pocitově jako před čipem a po čipu :D
tak až naměříš,docela by mě to zajímalo.ty Nm už předtím byli docela hustý
bude to v podpisu...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Metabolic píše:
Ladas píše:jednohmotu ATD kdyžtak set mám přeobložíš lamelu na HDS 57 a v pohodě to udrží klady neklouže funguje zápory ti tady objasní spoustu lidí ovšem tipy jako vibrace či poškození převodovky neber v pozaz osobně jsem měl 170ps a 450nm krouťák a nic jsem nepociťoval teď mám víc a stále vibrace nemám...
nakolik u tebe ten set vyjde? a co obsahuje?....jen jsem cetl nekde na foru ze ty vibrace casto byvaji kvuli dvojhmoty, bylo by to super, ty vibrace jsou docela dost znatelne v celem aute...
Setrvák lamela přítlačák+šrouby 3900,- +ložisko nové 600,-
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Metabolic
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 13 lis 2013, 19:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od Metabolic »

Ladas píše:
Metabolic píše:
Ladas píše:jednohmotu ATD kdyžtak set mám přeobložíš lamelu na HDS 57 a v pohodě to udrží klady neklouže funguje zápory ti tady objasní spoustu lidí ovšem tipy jako vibrace či poškození převodovky neber v pozaz osobně jsem měl 170ps a 450nm krouťák a nic jsem nepociťoval teď mám víc a stále vibrace nemám...
nakolik u tebe ten set vyjde? a co obsahuje?....jen jsem cetl nekde na foru ze ty vibrace casto byvaji kvuli dvojhmoty, bylo by to super, ty vibrace jsou docela dost znatelne v celem aute...
Setrvák lamela přítlačák+šrouby 3900,- +ložisko nové 600,-
nejak levne, jsou to nove dily nebo stare?
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

použité ok + nové ložisko
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
aughostino
Přispěvovatel
Příspěvky: 557
Registrován: 17 bře 2011, 17:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od aughostino »

ake su nazory na kombinaciu 4x4 a jednohnota? negativa su take iste ako pri predokolke alebo hrozi aj nejake poskodenie?
Škoda Octavia Combi ASV 81kW 2002 Elegance čierna metalíza - V ZABEHU

ex: Škoda octavia I 1.9TDi SLX 81kw r.v. '98 AHF
pethrd2312
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 10 pro 2013, 13:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzen

Příspěvek od pethrd2312 »

dist01 píše:
Huml píše:tady jsou čísla pro PODÉLNÝ motory s 5°převodovkou, tzn. spojka 228mm, pro předělání na jednohmotu
setrvák 026 105 269 L
sada spojky 028 198 141 BX
lamela 028 141 035 E
přítlačák 058 141 117
ložisko 01E 141 165
Huml :

Ahoj,nerad otravuju,ale zeptam se,pujde mi tento "SET" na a4 b5 tdi afn 81kw 5st manual.??? Díky moc :)
P.H.
aughostino
Přispěvovatel
Příspěvky: 557
Registrován: 17 bře 2011, 17:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od aughostino »

dala by sa pouzit tato jednohmota do Octavie ASV ako nahrada za dvojhmotu?

028105269B
Škoda Octavia Combi ASV 81kW 2002 Elegance čierna metalíza - V ZABEHU

ex: Škoda octavia I 1.9TDi SLX 81kw r.v. '98 AHF
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3699
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

aughostino píše:dala by sa pouzit tato jednohmota do Octavie ASV ako nahrada za dvojhmotu?

028105269B
Ano, mám ji ve svym ASV taky. Ale k ceně si připočti 1450 bez dph, pokud jim nepošleš starou jednohmotu.
Oct asv 2000, DieselPower
sakytu
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 25 črc 2010, 18:50
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK / Zlate Moravce

Příspěvek od sakytu »

aughostino píše:dala by sa pouzit tato jednohmota do Octavie ASV ako nahrada za dvojhmotu?

028105269B
pasovat by to malo, len si daj pozor lebo tam pisu zalohu na vymenu ;) cize ak nemas stary asi to bude problem, treba zavolat alebo napisat
VW Golf IV Variant 1,9TDI ALH -> EGR-off + TT puky + ATD+HDS57+VR6+ GGU Dlhy 5Q + 312mm ATE v predu + ATE v zadu + FB Sprint 764 + Chip by TDIFun-> 106kW/145PS/351Nm
aughostino
Přispěvovatel
Příspěvky: 557
Registrován: 17 bře 2011, 17:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od aughostino »

s tym pocitam, budem to riesit az niekedy na jar, nebudes mat do vtedy nejake sady?
Škoda Octavia Combi ASV 81kW 2002 Elegance čierna metalíza - V ZABEHU

ex: Škoda octavia I 1.9TDi SLX 81kw r.v. '98 AHF
OFFMISAK
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 29 led 2014, 19:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od OFFMISAK »

Zdravim vespolek,
jak už jsem se tady dočet, mám problém s dvouhmotovým setrvákem. Nechal jsem poladit A6,1.9 TDI, 81 kW - motor AVG, spojka 228 mm a při užití maximálního krouťáku z nízkých otáček se mi rozvibruje celý auto. Řekněme od 2200 ot už je klid. Když zrychluju "zvolna", taxe nic neděje. Pozoroval jsem jemný chvění, při stejný situaci už před mnoha tisíci km, ale po zvýšení výkonu (říkali cca 105 kW - měřený to není) je to docela mazec. Takže přemějšlím o výměně za jednohmotu. Na internetu se dají najít celkem solidní nabídky za celý sady, ale v tomhle tématu jsem se dočet, že jsou tady lidi, který to umí podstatně zajímaveji. :-D
Netrvám na nových dílech, jen snad lamelu. Ale i tu budu asi muset nechat "vylepšit", nebo ta seriová v pohodě vydrží?
Nejsem žádnej závodník, ty léta už mám za sebou, ale hodně toho najezdím a občas je třeba pořádně zatáhnout. A občas je prostě jen chuť.
Děkuji za rady, postřehy a nabídky.
Uživatelský avatar
vojta_TDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 285
Registrován: 19 čer 2011, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od vojta_TDi »

OFFMISAK píše:Zdravim vespolek,
jak už jsem se tady dočet, mám problém s dvouhmotovým setrvákem. Nechal jsem poladit A6,1.9 TDI, 81 kW - motor AVG, spojka 228 mm a při užití maximálního krouťáku z nízkých otáček se mi rozvibruje celý auto. Řekněme od 2200 ot už je klid. Když zrychluju "zvolna", taxe nic neděje. Pozoroval jsem jemný chvění, při stejný situaci už před mnoha tisíci km, ale po zvýšení výkonu (říkali cca 105 kW - měřený to není) je to docela mazec. Takže přemějšlím o výměně za jednohmotu. Na internetu se dají najít celkem solidní nabídky za celý sady, ale v tomhle tématu jsem se dočet, že jsou tady lidi, který to umí podstatně zajímaveji. :-D
Netrvám na nových dílech, jen snad lamelu. Ale i tu budu asi muset nechat "vylepšit", nebo ta seriová v pohodě vydrží?
Nejsem žádnej závodník, ty léta už mám za sebou, ale hodně toho najezdím a občas je třeba pořádně zatáhnout. A občas je prostě jen chuť.
Děkuji za rady, postřehy a nabídky.
Nemáš špatné vnítřní homo klouby?
Octavia I. 1.9 TDi PD Combi 4x4 74kw / EGR OFF
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“