
Výměna dvouhmotového setrváku za jednohmotu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
tajný to nejni jen to nemám to naměřený ale pocitově jako před čipem a po čipu 

Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1512
- Registrován: 24 kvě 2010, 19:26
- Bydliště: Mladá boleslav -okolí
nakolik u tebe ten set vyjde? a co obsahuje?....jen jsem cetl nekde na foru ze ty vibrace casto byvaji kvuli dvojhmoty, bylo by to super, ty vibrace jsou docela dost znatelne v celem aute...Ladas píše:jednohmotu ATD kdyžtak set mám přeobložíš lamelu na HDS 57 a v pohodě to udrží klady neklouže funguje zápory ti tady objasní spoustu lidí ovšem tipy jako vibrace či poškození převodovky neber v pozaz osobně jsem měl 170ps a 450nm krouťák a nic jsem nepociťoval teď mám víc a stále vibrace nemám...
bude to v podpisu...r.martinec píše:tak až naměříš,docela by mě to zajímalo.ty Nm už předtím byli docela hustýLadas píše:tajný to nejni jen to nemám to naměřený ale pocitově jako před čipem a po čipu
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Setrvák lamela přítlačák+šrouby 3900,- +ložisko nové 600,-Metabolic píše:nakolik u tebe ten set vyjde? a co obsahuje?....jen jsem cetl nekde na foru ze ty vibrace casto byvaji kvuli dvojhmoty, bylo by to super, ty vibrace jsou docela dost znatelne v celem aute...Ladas píše:jednohmotu ATD kdyžtak set mám přeobložíš lamelu na HDS 57 a v pohodě to udrží klady neklouže funguje zápory ti tady objasní spoustu lidí ovšem tipy jako vibrace či poškození převodovky neber v pozaz osobně jsem měl 170ps a 450nm krouťák a nic jsem nepociťoval teď mám víc a stále vibrace nemám...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
nejak levne, jsou to nove dily nebo stare?Ladas píše:Setrvák lamela přítlačák+šrouby 3900,- +ložisko nové 600,-Metabolic píše:nakolik u tebe ten set vyjde? a co obsahuje?....jen jsem cetl nekde na foru ze ty vibrace casto byvaji kvuli dvojhmoty, bylo by to super, ty vibrace jsou docela dost znatelne v celem aute...Ladas píše:jednohmotu ATD kdyžtak set mám přeobložíš lamelu na HDS 57 a v pohodě to udrží klady neklouže funguje zápory ti tady objasní spoustu lidí ovšem tipy jako vibrace či poškození převodovky neber v pozaz osobně jsem měl 170ps a 450nm krouťák a nic jsem nepociťoval teď mám víc a stále vibrace nemám...
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 557
- Registrován: 17 bře 2011, 17:23
- Bydliště: Slovensko
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 10 pro 2013, 13:52
- Bydliště: Plzen
dist01 píše:Huml :Huml píše:tady jsou čísla pro PODÉLNÝ motory s 5°převodovkou, tzn. spojka 228mm, pro předělání na jednohmotu
setrvák 026 105 269 L
sada spojky 028 198 141 BX
lamela 028 141 035 E
přítlačák 058 141 117
ložisko 01E 141 165
Ahoj,nerad otravuju,ale zeptam se,pujde mi tento "SET" na a4 b5 tdi afn 81kw 5st manual.??? Díky moc
P.H.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 557
- Registrován: 17 bře 2011, 17:23
- Bydliště: Slovensko
Ano, mám ji ve svym ASV taky. Ale k ceně si připočti 1450 bez dph, pokud jim nepošleš starou jednohmotu.aughostino píše:dala by sa pouzit tato jednohmota do Octavie ASV ako nahrada za dvojhmotu?
028105269B
Oct asv 2000, DieselPower
pasovat by to malo, len si daj pozor lebo tam pisu zalohu na vymenuaughostino píše:dala by sa pouzit tato jednohmota do Octavie ASV ako nahrada za dvojhmotu?
028105269B

VW Golf IV Variant 1,9TDI ALH -> EGR-off + TT puky + ATD+HDS57+VR6+ GGU Dlhy 5Q + 312mm ATE v predu + ATE v zadu + FB Sprint 764 + Chip by TDIFun-> 106kW/145PS/351Nm
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 557
- Registrován: 17 bře 2011, 17:23
- Bydliště: Slovensko
Zdravim vespolek,
jak už jsem se tady dočet, mám problém s dvouhmotovým setrvákem. Nechal jsem poladit A6,1.9 TDI, 81 kW - motor AVG, spojka 228 mm a při užití maximálního krouťáku z nízkých otáček se mi rozvibruje celý auto. Řekněme od 2200 ot už je klid. Když zrychluju "zvolna", taxe nic neděje. Pozoroval jsem jemný chvění, při stejný situaci už před mnoha tisíci km, ale po zvýšení výkonu (říkali cca 105 kW - měřený to není) je to docela mazec. Takže přemějšlím o výměně za jednohmotu. Na internetu se dají najít celkem solidní nabídky za celý sady, ale v tomhle tématu jsem se dočet, že jsou tady lidi, který to umí podstatně zajímaveji.
Netrvám na nových dílech, jen snad lamelu. Ale i tu budu asi muset nechat "vylepšit", nebo ta seriová v pohodě vydrží?
Nejsem žádnej závodník, ty léta už mám za sebou, ale hodně toho najezdím a občas je třeba pořádně zatáhnout. A občas je prostě jen chuť.
Děkuji za rady, postřehy a nabídky.
jak už jsem se tady dočet, mám problém s dvouhmotovým setrvákem. Nechal jsem poladit A6,1.9 TDI, 81 kW - motor AVG, spojka 228 mm a při užití maximálního krouťáku z nízkých otáček se mi rozvibruje celý auto. Řekněme od 2200 ot už je klid. Když zrychluju "zvolna", taxe nic neděje. Pozoroval jsem jemný chvění, při stejný situaci už před mnoha tisíci km, ale po zvýšení výkonu (říkali cca 105 kW - měřený to není) je to docela mazec. Takže přemějšlím o výměně za jednohmotu. Na internetu se dají najít celkem solidní nabídky za celý sady, ale v tomhle tématu jsem se dočet, že jsou tady lidi, který to umí podstatně zajímaveji.

Netrvám na nových dílech, jen snad lamelu. Ale i tu budu asi muset nechat "vylepšit", nebo ta seriová v pohodě vydrží?
Nejsem žádnej závodník, ty léta už mám za sebou, ale hodně toho najezdím a občas je třeba pořádně zatáhnout. A občas je prostě jen chuť.
Děkuji za rady, postřehy a nabídky.
Nemáš špatné vnítřní homo klouby?OFFMISAK píše:Zdravim vespolek,
jak už jsem se tady dočet, mám problém s dvouhmotovým setrvákem. Nechal jsem poladit A6,1.9 TDI, 81 kW - motor AVG, spojka 228 mm a při užití maximálního krouťáku z nízkých otáček se mi rozvibruje celý auto. Řekněme od 2200 ot už je klid. Když zrychluju "zvolna", taxe nic neděje. Pozoroval jsem jemný chvění, při stejný situaci už před mnoha tisíci km, ale po zvýšení výkonu (říkali cca 105 kW - měřený to není) je to docela mazec. Takže přemějšlím o výměně za jednohmotu. Na internetu se dají najít celkem solidní nabídky za celý sady, ale v tomhle tématu jsem se dočet, že jsou tady lidi, který to umí podstatně zajímaveji.![]()
Netrvám na nových dílech, jen snad lamelu. Ale i tu budu asi muset nechat "vylepšit", nebo ta seriová v pohodě vydrží?
Nejsem žádnej závodník, ty léta už mám za sebou, ale hodně toho najezdím a občas je třeba pořádně zatáhnout. A občas je prostě jen chuť.
Děkuji za rady, postřehy a nabídky.
Octavia I. 1.9 TDi PD Combi 4x4 74kw / EGR OFF