central octavia
Moderátoři: šulda, Moderátoři
To serviceMan konecne som sa k tomu dostal tak je tam jednotka 1CO 959 799 B musel som premostit "K" a potom to slo aka je to jednotka ked s nej ide koaxial co je aj na antenu?... predpokladam ze sa da k nej dolozit aj dialka ale aka stara alebo vystrelovak? inak mam tam chybu nezmyselny signal zo zamku dveri ...zamok zavre a hned a hned ako keby otvoril ... na adrese 46 bloku hodnot 9 to vidno mikro spinace som kontroloval ale myslim ze tam je asi nejaka mech.zavada v zamku
A este mam jeden problemik ale na Passate tak isto komfort 1JO 959 799 J povodna riadiacka bola zhorena fyzicky zatiekla tam voda dal som druhu ale nesli el okna len vodicove a v ostatnych dverach cvakali len rele ziadna chyba na Vag-u, pocase zacal blbnut central od nadrze az po dvere a teraz to uz nejde
mam aj problem sa napojit na "46" az po nikelkych razoch to naskoci ale ked to precita tak mam chyby 01328 Dat zbernica v nudz rezime, a 01331-35 ostatne dverne jednotky bez komunikacie pravdepodobne musim skontrolovat napajanie jednotiek a prepojenie CAN
-
serviceMan
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 471
- Registrován: 23 led 2006, 22:44
- Bydliště: Mladoboleslavsko...
Tak 1CO 959 799 B je jednotka komfortního systému třetí generace. Půjde ti to v autě s instalací od května 01 a víc. Je to s maximální výbavou, tedy s dálkovým ovládáním CZ, ovládání všech oken, alarmem s mikrovlnným čidlem a inteligentní zálohovou houukačkou. To je maximální výbava, která ale nemusí bejt nahraná, tedy softwarově, jinak tahle jednotka všechny tyhle funkce umožňuje. Jdou k tomu přispůsobit ovladače z vyhazováku, buď dvou nebo třítlačítkové. Bez problémů jde použít do Octavie, do GIV a Passata a Superba je jiná sofwarová výbava, páté dveře se uzamčením odemknou a blbne to (dveře s odskokem)...
Pak taky ten někdo, kdo dodělával ten komfort, musí spárovat jednotku a jednotky ve dveřích, na tý KSG je kromě čísla dílu taky označení pro vestavěný relé v jednotkách dveří, sám jsem teď jeden komfort domontovával a sr*al jsem se s tím dva dny. No a zkontrolovat vedení kabelů a správnost zapojení, popřípadě začít měnit jednotky.
K tomu Passatu, tohle číslo jednotky mi nic neříká, zřejmě je do Škodovek nemontovali, ale co se týká komfort - Can, tak ten je v nouzovým režimu hned jak se nepřihlásí nějaká jednotka, jde o to, že se jakoby rozpojí okruh a Can najede na nouzový režim po jednodrátu. Proto tato závada.
Ještě se zeptám, původně tam byla taky jednotka s "J"?
Jestli máš možnost, zkus tam dát ještě jinou jednotku, pokud to je bez dálky, tak skus "Q" a s dálkou "N" nebo "AH", mělo by to makat...
A ještě mě napadlo - jéčkem na konci bylo centrální zamykání, nepřehlídl jses při opisování čísla dílu? To neber osobně, jen mě to napadlo...
Pak taky ten někdo, kdo dodělával ten komfort, musí spárovat jednotku a jednotky ve dveřích, na tý KSG je kromě čísla dílu taky označení pro vestavěný relé v jednotkách dveří, sám jsem teď jeden komfort domontovával a sr*al jsem se s tím dva dny. No a zkontrolovat vedení kabelů a správnost zapojení, popřípadě začít měnit jednotky.
K tomu Passatu, tohle číslo jednotky mi nic neříká, zřejmě je do Škodovek nemontovali, ale co se týká komfort - Can, tak ten je v nouzovým režimu hned jak se nepřihlásí nějaká jednotka, jde o to, že se jakoby rozpojí okruh a Can najede na nouzový režim po jednodrátu. Proto tato závada.
Ještě se zeptám, původně tam byla taky jednotka s "J"?
Jestli máš možnost, zkus tam dát ještě jinou jednotku, pokud to je bez dálky, tak skus "Q" a s dálkou "N" nebo "AH", mělo by to makat...
A ještě mě napadlo - jéčkem na konci bylo centrální zamykání, nepřehlídl jses při opisování čísla dílu? To neber osobně, jen mě to napadlo...
No s tou Octavkou som zistil podla dvernych jednotiek ze je to immo 3 gen. ked som zapojil to K-cko tak je to ina kava ked vies co tam je
a je tam este jedna kuriozitka aspon pre mna pod pristrojovkou su este jedny budiky sice nekompletne ale su napojene a este aj jedna ziarovka namiesto coho to zatial neviem
sparovane to je akurat chyba je v zamkoch dveri najskor bol prepaleny plosak priamo v zamku dveri ale to vyriesilo problem len na 50%-svetielko na dverach ale problem je este vo vnutry -mikrospinac je ok ale ten plast co ho stlaca ho nestlaca
cize asi iba vymena
-
serviceMan
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 471
- Registrován: 23 led 2006, 22:44
- Bydliště: Mladoboleslavsko...
No jo, jak jede káčko, tak je hej...
Koukám, máš tam slušnej masakr, to vypadá, že tam jsou ty druhý budíky kvůli immu...
Nenapadá mě nic rozumějšího... A ta žárovka je tam asi aby na ty budíky bylo vidět...
Ty budíky budou asi sériově zapojený, tak je opatrně vykopni ven.
To je ale silná káva...
No a ty zamykače se kazej, to je klasika, tak já je měním, u těch novějších je ten mikrospínač natavenej a tak na opravy kašlu.
Koukám, máš tam slušnej masakr, to vypadá, že tam jsou ty druhý budíky kvůli immu...
Nenapadá mě nic rozumějšího... A ta žárovka je tam asi aby na ty budíky bylo vidět... Ty budíky budou asi sériově zapojený, tak je opatrně vykopni ven.
To je ale silná káva...
No a ty zamykače se kazej, to je klasika, tak já je měním, u těch novějších je ten mikrospínač natavenej a tak na opravy kašlu.
-
serviceMan
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 471
- Registrován: 23 led 2006, 22:44
- Bydliště: Mladoboleslavsko...
To je blbost, budíky nemají nijaký přímý vliv na funkci komfortu, tam jdou jen po Can nějaké informace, ale komfort se dá dodělat třeba i do Favorita, k tomu nepotřebuješ budíky, akorát tě tahaj za fusekli...
Podívej se jaký dráty jsou propojený a já ti zjistím na co jsou a uvidíme...
Jak tam povede černej a zelenej kroucenej dohromady, tak je to z důvodu imma, a nešli jim přizpůsobit klíče
...
Podívej se jaký dráty jsou propojený a já ti zjistím na co jsou a uvidíme...
Jak tam povede černej a zelenej kroucenej dohromady, tak je to z důvodu imma, a nešli jim přizpůsobit klíče
- maniacdewil
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 605
- Registrován: 24 led 2006, 20:55
- Bydliště: Děčínsko
-
serviceMan
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 471
- Registrován: 23 led 2006, 22:44
- Bydliště: Mladoboleslavsko...
mel jsem auto na vagu a hlasi to chybu 00930 F 222 nesmyslny signal
myslite, ze je to zamykaci jednotka nebo jen snimac jak je popsano zde
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... ht=central
jinak auto je golf IV, 98,
myslite, ze je to zamykaci jednotka nebo jen snimac jak je popsano zde
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... ht=central
jinak auto je golf IV, 98,
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku
VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
VW SHARAN 2.0 TDi, 2007