Dvouhmota, nebo něco na rozvodech??

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

aughostino
Přispěvovatel
Příspěvky: 557
Registrován: 17 bře 2011, 17:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od aughostino »

a co volnobezka na alternatore? remen v tom videu akoby popiskoval, moze byt zadreta
Škoda Octavia Combi ASV 81kW 2002 Elegance čierna metalíza - V ZABEHU

ex: Škoda octavia I 1.9TDi SLX 81kw r.v. '98 AHF
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

tak kdyz to neni volnobezkou neotalel bych a radsi kouknu na rozvody. Jeden cas tu nekdo resil kopii original vodni pumpy, ktera se mu po par km rozpadla a malem se motor potkal.
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

l3030 píše:tak nic kolem altíku to není, volnoběžka funguje jak za mlada a ta napínací věc je taky ok.
každopádně mizí to s otáčkama, stačí kolem 900 a je to pryč.. uplně studený to nedělá, až po kiláčku asi... navíc se mě zdá, že pokud dojíždím a brzdím, tak se to rozezní až pustim brzda pedál a skoro stojim, nebo aj mi přišlo že při stání po mirnym kopečku čumákem z kopca to bylo míň slyšet.
Můžeš se víc rozepsat jak jsi to vyzkoušel?
Uživatelský avatar
l3030
Přispěvovatel
Příspěvky: 229
Registrován: 29 říj 2008, 18:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Jižní morava

Příspěvek od l3030 »

nevim co přesně myslíš, ale tak, že jsem shodil ten řemen a nastartoval. hluk přetrvává. volnoběžku normálně točením, zabírá jenom v jednom směru, když ji zastavím altík se dál protočí. do protisměru se normálně protáčí, stejně funguje i funkční volnoběžka na autě co mám zaparkované vedle.
napínák od rozvodů ukazuje tou "šipkou" do tý mezírky, tzn povolený nebo přetažený by být neměl...
startuje, jede všechno ok, motor jak hodinky, vstřiky na vagu +-0,2 při zátěži rozdíl max +-0,9.
otáčky volnoběhu 756-777
VW Passat Variant BLUEMOTION TDI, 2007 /100kW,320Nm/
Seat Cordoba 1.9SDi /ASY/ r.v. 2003 + chip /53kW 150Nm/

!!! na prodej !!! - Seat Arosa 99, 1.0MPI /ANV/
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

l3030 píše: každopádně mizí to s otáčkama, stačí kolem 900 a je to pryč.. uplně studený to nedělá, až po kiláčku asi... navíc se mě zdá, že pokud dojíždím a .

tady jsi si odpověděl, máš malé volnoběžné otáčky na BLS jsou 900 +-100
Uživatelský avatar
optimista
Přispěvovatel
Příspěvky: 530
Registrován: 25 lis 2012, 21:16
Odpovědi: 0
Bydliště: michalovce

Příspěvek od optimista »

nazdar otazka pre BIIMBA z coho mi bude pasovat napinak bez tlmica na moje AHF diky a sory ze Ti to tu zasieram (hm)
s 120gls T603 favorit opel astra g
octavia 1 tdi 81kw AHF rv 2000 470 xxx tis predana MB B trieda 180D automat ma moja lepsia polovicka
golf 4 1.6 benzin mercedes w 211 220 cdi 2008 origo diag mercedes bmw univerzalna diag launch x 431
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

to zkus ladase ten tam kvůli chladičovce z ARL něco bez tlumiče nacpal.
Mě by spíš zajímalo, jestli když se ten pístek sundá, tak co to potom vydrží..

pro zakladatele tématu, rozvody jsou nový nebo už mají něco najeto?
Jednu dobu byly v oběhu padělaný origo pumpy pro 1.9 TDI PD v docela statečným množství, tak jestli jsi jako já na nějakou zrovna nenarazil..

a co se týká značky SKF, je to nejvíc padělaná značka autodílů, takže bacha na to kde kupujete. Na ostravsku toho byly tenkrát hrozný kvanta,hlavně ložiska. Známej co dělá generálky podvozků na Tatry si tam s tím užil.. 100 tis za materiál do převodovky,po 14 dnech se rozvalilo ložisko a bylo po 100 tisících. A ne jednou.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
DOLPH
Aktivista
Příspěvky: 1259
Registrován: 17 srp 2007, 09:41
Odpovědi: 0
Bydliště: frýdek-místek

Příspěvek od DOLPH »

Biimbo píše:
a co se týká značky SKF, je to nejvíc padělaná značka autodílů, takže bacha na to kde kupujete. Na ostravsku toho byly tenkrát hrozný kvanta,hlavně ložiska. Známej co dělá generálky podvozků na Tatry si tam s tím užil.. 100 tis za materiál do převodovky,po 14 dnech se rozvalilo ložisko a bylo po 100 tisících. A ne jednou.
)


jj,konkrétně v Paskově-mám to kousek,prý ložisek za 20miliónů kč-a pouze jedno-slovy "jedno" ložisko bylo originál,ostatní padělky .. (rofl)
OCT II,2.0 TDi,103KW-BMM
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

DOLPH píše:
Biimbo píše:
a co se týká značky SKF, je to nejvíc padělaná značka autodílů, takže bacha na to kde kupujete. Na ostravsku toho byly tenkrát hrozný kvanta,hlavně ložiska. Známej co dělá generálky podvozků na Tatry si tam s tím užil.. 100 tis za materiál do převodovky,po 14 dnech se rozvalilo ložisko a bylo po 100 tisících. A ne jednou.
)


jj,konkrétně v Paskově-mám to kousek,prý ložisek za 20miliónů kč-a pouze jedno-slovy "jedno" ložisko bylo originál,ostatní padělky .. (rofl)
vzdyt to pisu :D ale nikdo me necte 8)
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Uživatelský avatar
l3030
Přispěvovatel
Příspěvky: 229
Registrován: 29 říj 2008, 18:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Jižní morava

Příspěvek od l3030 »

pafka píše:
l3030 píše: každopádně mizí to s otáčkama, stačí kolem 900 a je to pryč.. uplně studený to nedělá, až po kiláčku asi... navíc se mě zdá, že pokud dojíždím a .

tady jsi si odpověděl, máš malé volnoběžné otáčky na BLS jsou 900 +-100
no jo, jenže ten můj krám je Bluemotion a ten má kvůli spotřebě nižší volnoběžné otáčky. Nehledě na to že takový jsou co auto mám a nikdy nic, VAG mám tak se čumim na kde co dost často.

jinak rozvody jsou od kohosi od Ostravy, normálně eshop, krabica conti, řemen conti, vic nepamatuju, podívam se.
pumpa nedělá se náhodou "ob" rozvody, tzn 300tis? (na rozvody mám interval 150)
teď po výměně najeto cca 20tis.
VW Passat Variant BLUEMOTION TDI, 2007 /100kW,320Nm/
Seat Cordoba 1.9SDi /ASY/ r.v. 2003 + chip /53kW 150Nm/

!!! na prodej !!! - Seat Arosa 99, 1.0MPI /ANV/
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

DOLPH píše:
Biimbo píše:
a co se týká značky SKF, je to nejvíc padělaná značka autodílů, takže bacha na to kde kupujete. Na ostravsku toho byly tenkrát hrozný kvanta,hlavně ložiska. Známej co dělá generálky podvozků na Tatry si tam s tím užil.. 100 tis za materiál do převodovky,po 14 dnech se rozvalilo ložisko a bylo po 100 tisících. A ne jednou.
)


jj,konkrétně v Paskově-mám to kousek,prý ložisek za 20miliónů kč-a pouze jedno-slovy "jedno" ložisko bylo originál,ostatní padělky .. (rofl)
Minulý týden jsem řešil zadní ložisko na Mondeo MkIII.

SKF vyjde maloobchodně na 6742kč, majitel, že někde na netu SKF za 1 850kč, tak jsem mu popřál hodně štěstí...
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

To je právě dnes ten největší problém..Jak určit kvalitu nového dílu a tím i kvalitu provedené práce. A v době, kdy si z internetových obchodů lidé nechávají posílat i vložky s křidělky, je běžné, že přijede majitel a s šibalským ůsměvem/který značí leccos/ vyndá z kufru požadovaný díl, v lepším připadě ten správný, ale od firmy, o které člověk nikdy neslyšel, nebo dokonce s originálem, ale jak se tady píše, nejvíce pajcované světoznámé firmy...Automechanik to dnes nemá vůbec spadné a to nejen kvůli tomuhle... :(
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
l3030
Přispěvovatel
Příspěvky: 229
Registrován: 29 říj 2008, 18:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Jižní morava

Příspěvek od l3030 »

ještě přemýšlím nad jednou věcí, možná blbě, nevim...
nemůže mi někde foukat něco kolem Egru? mám po čipu omezené tak, že funguje jenom na volnoběh, jakmile sáhnu na plyn byť ani nepoznám zvýšení otáček, ten zvuk mizí, egr je potom dost omezen, nemůže dělat ten brum co slyším v kabině?.. V kabině vlastně o 100% víc než venku.
to že strkám ucho k rozvodovýmu deklu a tam to slyším neznamená že je to na rozvodech...
jo a rozvoďák má bejt naplej tak, že když na něj sáhnu tak je to jak beton?
VW Passat Variant BLUEMOTION TDI, 2007 /100kW,320Nm/
Seat Cordoba 1.9SDi /ASY/ r.v. 2003 + chip /53kW 150Nm/

!!! na prodej !!! - Seat Arosa 99, 1.0MPI /ANV/
Uživatelský avatar
l3030
Přispěvovatel
Příspěvky: 229
Registrován: 29 říj 2008, 18:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Jižní morava

Příspěvek od l3030 »

další poznatek... začíná to rachtat (drnčet, brumlat) až když auto zastaví. když dojíždím na volnoběh a brzdím tak nic, jakmile auto zastaví tak to slyšim... takže nakonec spojka? setrvák? (LOL)
VW Passat Variant BLUEMOTION TDI, 2007 /100kW,320Nm/
Seat Cordoba 1.9SDi /ASY/ r.v. 2003 + chip /53kW 150Nm/

!!! na prodej !!! - Seat Arosa 99, 1.0MPI /ANV/
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

jseš si jistý že ty volnoběžný otáčky jsou fakt správné? ESI uvádí i bluemotion 900+-100, to se nedivím že se to může na těch 760 takhle chovat
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“