Golf 3 TDi 66kw 1995 1Z Má cenu to čipovat?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
autoelektrika
Přispěvovatel
Příspěvky: 778
Registrován: 20 lis 2006, 22:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Golf 3 TDi 66kw 1995 1Z Má cenu to čipovat?

Příspěvek od autoelektrika »

Jsou na toto staré auto nějaké schopné mapy a má cenu vůbec čipovat?Jaký je to problém načipovat?Dík
Uživatelský avatar
Dawee
Přispěvovatel
Příspěvky: 227
Registrován: 14 pro 2006, 13:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dawee »

Já ho načipovanej mam a je to fajn 8)
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

tak problém to není žádnej. problém je abys našel někoho kdo ti to opravdu dobře načipuje a neměnil brzo v případě 1Z písty...
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
Uživatelský avatar
David-pv
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 25 říj 2006, 19:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od David-pv »

1Z bych nechal jezdit a byl bych rád že si spokojeně přede...
TDi
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

nesouhlasim mám s těmito motory mimo výrobní vady(kolo na klice) dost dobré skušenosti )hlavně životnost) a pokud je v dobré kondici tak bych mu pomohl lepšími špičkami a trosku porovnal soft- do 85kw neni problém
Uživatelský avatar
Dawee
Přispěvovatel
Příspěvky: 227
Registrován: 14 pro 2006, 13:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dawee »

Tam jsou kamenem úrazu ty písty. 85 Kw je ještě únosný. Víc už bych se na těch pístech bál..
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

Můžu se zeptat, kolik jste těch pístů měnili? Měl jsem PassatB4 -1Z, Golf 3-1Z obě auta mají dnes už hodně najeto, obě měli čip cca na 118ps, a naprosto v pohodě.
Uživatelský avatar
autoelektrika
Přispěvovatel
Příspěvky: 778
Registrován: 20 lis 2006, 22:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od autoelektrika »

A nevíte o někom kdo by měl na to nějakou odzkoušenou mapu?Dokážu si to snad přehrát sám.Samozdřejmě koupím,zadarmo nic nechci.Chtěl bych ale fakt nějakou odskoušenou.A ani to nemusí mít 120 koní.
Zítra ještě pošlu č. jednotky.(je to ještě bez imma)
Uživatelský avatar
MikiJojo
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 12 čer 2007, 10:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od MikiJojo »

zdar,
kamos mal tiez g3 s TDI a dal ho cipnut na 85KW a islo to v pohode a spolahlivo,a ani spotreba pri normalnej jazde neskocila hore.
Uživatelský avatar
Kec
Přispěvovatel
Příspěvky: 403
Registrován: 23 led 2006, 20:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumpersko

Příspěvek od Kec »

Proč čipovat? Dej tak trysky z 81kw(sprint 520) a máš tak taky kolem 85kw, nebo zainvestuj a dej tam powerplus520 a máš ještě cca +5-10koní navrh.

Větší trysky se pro 1Z motory nedoporučuje.

Viz http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=843
GOLF IV 1,9 TDI ALH - trysky 81KW, turbo 1749VA a 159kobyl
Venca
uživatel
Příspěvky: 407
Registrován: 01 čer 2006, 23:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Venca »

Jj presne, kdyz das trysky Sprint 520 tak budes mit 115 Ps, zaroven udelas udrzbu a snizis spotrebu, stejne mas spoustu km najeto. Navic tam nic jen tak nenahrajes, musis v jednotce chip pajet a novy nahrat v programatoru 8)
U tohoto motoru je 120 Ps tak maximum, co si muzes dovolit bez velkeho rizika.
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

Venca píše:Jj presne, kdyz das trysky Sprint 520 tak budes mit 115 Ps, zaroven udelas udrzbu a snizis spotrebu, stejne mas spoustu km najeto. Navic tam nic jen tak nenahrajes, musis v jednotce chip pajet a novy nahrat v programatoru 8)
U tohoto motoru je 120 Ps tak maximum, co si muzes dovolit bez velkeho rizika.
jak pise venca udrzba je treba,to se to porad jezdi nic se nedeje,ale pak zacne odkapavat vstrik a dopadne to takhle a to bez varovani to najednou jezdi na tri valce (rofl)
Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
FlashA4
Přispěvovatel
Příspěvky: 127
Registrován: 25 dub 2006, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeňský kraj

Příspěvek od FlashA4 »

chiptuning píše:
Venca píše:Jj presne, kdyz das trysky Sprint 520 tak budes mit 115 Ps, zaroven udelas udrzbu a snizis spotrebu, stejne mas spoustu km najeto. Navic tam nic jen tak nenahrajes, musis v jednotce chip pajet a novy nahrat v programatoru 8)
U tohoto motoru je 120 Ps tak maximum, co si muzes dovolit bez velkeho rizika.
jak pise venca udrzba je treba,to se to porad jezdi nic se nedeje,ale pak zacne odkapavat vstrik a dopadne to takhle a to bez varovani to najednou jezdi na tri valce (rofl)
Obrázek
Obrázek
Dneska sem to viděl na vlastní oči, byl sem u chiptunera dělat předvstřik, tak mi to ukazoval... :D :D :D :o :o :o
Audi A4 TDi, 1Z, Sprint 520, EGR off, KAT off, Filtr Green, převody 81 KW.
conti
Aktivista
Příspěvky: 1154
Registrován: 20 dub 2007, 22:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Tam na západě za Plzní
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od conti »

Dal jsem do mého 1Z lepší trysky a jede to moc pěkně. Myslim že to úplně stačí. Dneska jsem ještě vyhodil kus výfuku,stejně byl sežranej a je to ještě lepší.
Uživatelský avatar
FlashA4
Přispěvovatel
Příspěvky: 127
Registrován: 25 dub 2006, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeňský kraj

Příspěvek od FlashA4 »

conti píše:Dal jsem do mého 1Z lepší trysky a jede to moc pěkně. Myslim že to úplně stačí. Dneska jsem ještě vyhodil kus výfuku,stejně byl sežranej a je to ještě lepší.
Taky mam udělaný trysky a nemůžu si stěžovat :o :o :o :o
Audi A4 TDi, 1Z, Sprint 520, EGR off, KAT off, Filtr Green, převody 81 KW.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“