Fabia SDI (ASY), vstřiky.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Fabia SDI (ASY), vstřiky.
Zdravím.
Vlastním Fabii 1,9 SDI, rok výroby 2001, kód motoru ASY, na tachometru 200 000 (ve skutečnosti asi víc).
Chtěl bych si zrepasovat vstřiky. Nic o tom ale pořádně nevím. Jdou vstřiky po povolení těch "pacek" těžko ven?
Jaké budu potřebovat na repas díly a jaké jsou spravné tlaky? V práci máme na vstřiky zkoušečku. Kolega by prý repas zvládnul, ale potřebuje ale informace o správném tlaku. Popřípadě, jak se označují "špičky" na vstřikovačích, kdybych chtěl koupit nové?.....
Vlastním Fabii 1,9 SDI, rok výroby 2001, kód motoru ASY, na tachometru 200 000 (ve skutečnosti asi víc).
Chtěl bych si zrepasovat vstřiky. Nic o tom ale pořádně nevím. Jdou vstřiky po povolení těch "pacek" těžko ven?
Jaké budu potřebovat na repas díly a jaké jsou spravné tlaky? V práci máme na vstřiky zkoušečku. Kolega by prý repas zvládnul, ale potřebuje ale informace o správném tlaku. Popřípadě, jak se označují "špičky" na vstřikovačích, kdybych chtěl koupit nové?.....
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
najdi si zde, nebo někde na uložto, popřípadě někde na netu příručku na fabii, tam to najdeš, pokud jsi trochu zručný, tak to prostě nějak uděláš, já auta dělám X let, ale i když to je fabia SDI, dělám to tak, že je vymontuju, odnesu člověku, co má na to ten přípravek, nastaví mi to tak jak se patří dle parametrů výrobce a montuju to zpět, sice na netu najdeš dost materiálu o výměně a seřízení, ale já na to nic nemám, tak to vozím tam kde na to něco mají 
Hodně zdaru

Hodně zdaru

VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33618
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Jestli to jde fakt blbě vytáhnout, tak na to nejspíš kašlu. Bydlím na sídlišti a vybavení nemám prakticky žádné.
Moje problémy spočívají v "taranování" motoru při otáčkách asi 1090 ot/min. Jak kdyby to "trcká". Dělá to jen při částečném plynu. Při přidání jev zmizí. Jak jsem to koupil, dělalo to jen při studeném motoru, teď už to dělá i při teplém.
Další problém je, že v noci, když se dívám do zrcátka a jede za mnou auto, překročím asi 2200 ot/min a vidím za sebou chuchvalce dýmu.
Najeto asi 200 000. Ročník 1991. Servis pravidelný...
Moje problémy spočívají v "taranování" motoru při otáčkách asi 1090 ot/min. Jak kdyby to "trcká". Dělá to jen při částečném plynu. Při přidání jev zmizí. Jak jsem to koupil, dělalo to jen při studeném motoru, teď už to dělá i při teplém.
Další problém je, že v noci, když se dívám do zrcátka a jede za mnou auto, překročím asi 2200 ot/min a vidím za sebou chuchvalce dýmu.
Najeto asi 200 000. Ročník 1991. Servis pravidelný...
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33618
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
odpoj klapku, mezi motorem a převodovkou za motorem nahoře u hlavy, jak vede s filtru hadice vede do klapky, vidíš konektor odpoj pak napis co chuuchvalce jak zmizly
trysky ti zhorší mrazivý start, bude se kouřit z výfuku ale ne chuchvalce a jak se motor ohřeje tak je to vcelku OK
ten přechod to je horší nastavovač lze upravit volnoběžnou dávku, nebo když blbne altík že nedobíjí v nízkých otáčkách blbne i řj motoru

trysky ti zhorší mrazivý start, bude se kouřit z výfuku ale ne chuchvalce a jak se motor ohřeje tak je to vcelku OK
ten přechod to je horší nastavovač lze upravit volnoběžnou dávku, nebo když blbne altík že nedobíjí v nízkých otáčkách blbne i řj motoru
Klapku jsem už zkoušel. Je tam jen klapka, nebo i nějáké čidlo? Když jsem to zkoušel, přišlo mi, že mi palubní PC ukazovalo blbosti, respektivě větší spotřebu.
Studené starty mám v pořádku, řekl bych že to studené startuje lépe jak v létě. Když už je pod -10, chvilku po startu jemně houpou otáčky, ale to bych řekl že je normální.
Altík mám repasovaný asi před 30 tisíci, snad by měl dobíjet správně.
Studené starty mám v pořádku, řekl bych že to studené startuje lépe jak v létě. Když už je pod -10, chvilku po startu jemně houpou otáčky, ale to bych řekl že je normální.
Altík mám repasovaný asi před 30 tisíci, snad by měl dobíjet správně.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33618
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice