Fabia SDI (ASY), vstřiky.

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Schneider
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 05 úno 2014, 19:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Česká republika

Fabia SDI (ASY), vstřiky.

Příspěvek od Schneider »

Zdravím.

Vlastním Fabii 1,9 SDI, rok výroby 2001, kód motoru ASY, na tachometru 200 000 (ve skutečnosti asi víc).

Chtěl bych si zrepasovat vstřiky. Nic o tom ale pořádně nevím. Jdou vstřiky po povolení těch "pacek" těžko ven?

Jaké budu potřebovat na repas díly a jaké jsou spravné tlaky? V práci máme na vstřiky zkoušečku. Kolega by prý repas zvládnul, ale potřebuje ale informace o správném tlaku. Popřípadě, jak se označují "špičky" na vstřikovačích, kdybych chtěl koupit nové?.....
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

tlak by mal byt vyrazeny na tele vstrekovaca ked ho vyberies, rovnako trysky ked vyberies najdes na nich BOSCH cislo
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

najdi si zde, nebo někde na uložto, popřípadě někde na netu příručku na fabii, tam to najdeš, pokud jsi trochu zručný, tak to prostě nějak uděláš, já auta dělám X let, ale i když to je fabia SDI, dělám to tak, že je vymontuju, odnesu člověku, co má na to ten přípravek, nastaví mi to tak jak se patří dle parametrů výrobce a montuju to zpět, sice na netu najdeš dost materiálu o výměně a seřízení, ale já na to nic nemám, tak to vozím tam kde na to něco mají :)

Hodně zdaru :)
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť :)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33618
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

dou blbě ven, nalej na ně aceton, sprej na povolování, kyselinu solnou,

až je vytáhneš napiš ;)
Schneider
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 05 úno 2014, 19:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Česká republika

Příspěvek od Schneider »

Jestli to jde fakt blbě vytáhnout, tak na to nejspíš kašlu. Bydlím na sídlišti a vybavení nemám prakticky žádné.

Moje problémy spočívají v "taranování" motoru při otáčkách asi 1090 ot/min. Jak kdyby to "trcká". Dělá to jen při částečném plynu. Při přidání jev zmizí. Jak jsem to koupil, dělalo to jen při studeném motoru, teď už to dělá i při teplém.

Další problém je, že v noci, když se dívám do zrcátka a jede za mnou auto, překročím asi 2200 ot/min a vidím za sebou chuchvalce dýmu.

Najeto asi 200 000. Ročník 1991. Servis pravidelný...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33618
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

odpoj klapku, mezi motorem a převodovkou za motorem nahoře u hlavy, jak vede s filtru hadice vede do klapky, vidíš konektor odpoj pak napis co chuuchvalce jak zmizly :?

trysky ti zhorší mrazivý start, bude se kouřit z výfuku ale ne chuchvalce a jak se motor ohřeje tak je to vcelku OK

ten přechod to je horší nastavovač lze upravit volnoběžnou dávku, nebo když blbne altík že nedobíjí v nízkých otáčkách blbne i řj motoru
Schneider
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 05 úno 2014, 19:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Česká republika

Příspěvek od Schneider »

Klapku jsem už zkoušel. Je tam jen klapka, nebo i nějáké čidlo? Když jsem to zkoušel, přišlo mi, že mi palubní PC ukazovalo blbosti, respektivě větší spotřebu.

Studené starty mám v pořádku, řekl bych že to studené startuje lépe jak v létě. Když už je pod -10, chvilku po startu jemně houpou otáčky, ale to bych řekl že je normální.

Altík mám repasovaný asi před 30 tisíci, snad by měl dobíjet správně.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33618
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

á tak to jo, tak snad budeš mít řekl bych úspěch, respektivě štěstí ;)
Schneider
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 05 úno 2014, 19:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Česká republika

Příspěvek od Schneider »

slovacek.milos píše:á tak to jo, tak snad budeš mít řekl bych úspěch, respektivě štěstí ;)
A jak to je s tou klapkou?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“