Koupě G4 Tdi 110kw

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Vircz
Přispěvovatel
Příspěvky: 176
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2012, 14:18
Bydliště: Vejprty

Koupě G4 Tdi 110kw

Příspěvek od Vircz »

Zdravim chtěl bych si v následujících dnech pořídit Golfa 4 TDi 110kw. Chtěl bych se zeptat na co si při koupi mám dát pozor, na co se podívat atd. Jde mi o to abych pak nelitoval koupě. Je to moje první PD, tak se raději nejprve chci informovat.
G III ASV, 1749V, PP764, Chip, 60mm výfuk, kat off, egr off
O1 1.8t AGU
Passat 3b5 1.9 TDI
G4 1.9 TDI 110kw 4x4, Chip, +80%, egr off, kat off, GTB2260V
Franciktdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 495
Odpovědi: 0
Registrován: 08 pro 2012, 21:23

Příspěvek od Franciktdi »

Hm, hodne stesti...prvni Pd a rovnou ARL

-tak urcite jako prvni, nez nekam pojedes, dej si stranou 20 - 30tis na pripadny opravy

-pocitej s tim, ze jich vetsina dostavala pekne za usi, avsak vyjimka potvrzuje pravidlo

-Vag sebou a urcite pri koupi nalogovat, nacist hodnoty vstrikovacu atd

-pocitej s tim, ze 90 procent z nich bude utocenka, 50 procent toho hujda slepena z 2 aut

-kdyz pominu zalezitosti kolem auta samotneho, tak sundat kryt motoru, vizualni kontrola spoju hadic vedeni stlacenyho vzduchu, kazi se jejich zamky, kontrola turbiny, nejlepe sundat saci hadici (pochybuju ze ti to povoli), dej si bacha na prevodovku, hlavne vselijake huceni, horsi razeni atd, rada huciva 5., dale bacha na dvouhmotu, slapni tomu trochu z nizkejch a poslouchej zda se ti cely auto rozvibruje, na volnobech si poslechni od ridicova kola, zda nerachoti a po vyslapnuti spojky neztichne, zase setrvak, nejlepe kontrola vacky, zda neni vydrena (zase ti nedovoli sundat viko)

-a dal samozrejme klasicky, nebral bych auto s nalitym softem buh vi odkud, kdyz uz tak nejaky poradne udelany, s grafem z brzdy

a je toho milion, ale osobne si myslim, ze ARL je kasicka, ale zase na druhou stranu to jede pekne....jestli ses pripravenej investovat a pekne servisovat tak klidne, ale jestli si na auto pujcis a pak budes sotva mit na olej, tak rozhodne ne
Vircz
Přispěvovatel
Příspěvky: 176
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2012, 14:18
Bydliště: Vejprty

Příspěvek od Vircz »

Ještě se zeptám kdybych si připlatil cca 10 tisíc tak už je možnost koupě G5 2.0tdi 103kw co říkáte na tento motor?
G III ASV, 1749V, PP764, Chip, 60mm výfuk, kat off, egr off
O1 1.8t AGU
Passat 3b5 1.9 TDI
G4 1.9 TDI 110kw 4x4, Chip, +80%, egr off, kat off, GTB2260V
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5725
Odpovědi: 1
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

Vircz píše:Ještě se zeptám kdybych si připlatil cca 10 tisíc tak už je možnost koupě G5 2.0tdi 103kw co říkáte na tento motor?
no záleží aký kod motoru na niektorých sa sere olejové čerpadlo /strhlý štvorhran/ na niektorých su vyvažovacie hriadele ..... atď
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
Vircz
Přispěvovatel
Příspěvky: 176
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2012, 14:18
Bydliště: Vejprty

Příspěvek od Vircz »

A v porovnání těch motorů oproti ARL i co se týče případných úprav...? Co si vybrat. G5 je už komfortnější, ale zas o g4 s ARL jsem snil už pár let :D
G III ASV, 1749V, PP764, Chip, 60mm výfuk, kat off, egr off
O1 1.8t AGU
Passat 3b5 1.9 TDI
G4 1.9 TDI 110kw 4x4, Chip, +80%, egr off, kat off, GTB2260V
blade6591
Přispěvovatel
Příspěvky: 358
Odpovědi: 0
Registrován: 10 dub 2011, 19:07
Bydliště: Mauacky

Příspěvek od blade6591 »

G5 je komfortnejsi ? Nemam ten pocit :)
CAHAHA + ARL
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7567
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

PD bych se vůbec nebál :) spíš se opravdu snaž nekoupit nějakou posmrtku
G5 2.0 tdi / G4 ARL opravy - ta G5 nebude určitě lepší... záleží podle kódu motoru
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Jestli G5 tak motor BKD, jinej bych nebral.
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Odpovědi: 0
Registrován: 09 pro 2008, 18:15

Příspěvek od Fulltank »

radsi bych G4 arl, ten motor je bozi
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

ale jeho doba je bohužel pryč...

já bych radši koukal na rok výroby než na nápis ARL. ty motory pojedou pořád, ale kastle už toho mají fakt dost. nehledě na to, že v GIV je 20 let stará technika. Na GV je vidět, jak se začalo šetřit, ale já osobně bych ho dnes volil radši ;)
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
jear ewing
Přispěvovatel
Příspěvky: 935
Odpovědi: 0
Registrován: 19 črc 2009, 20:47

Příspěvek od jear ewing »

nogis píše:ale jeho doba je bohužel pryč...

já bych radši koukal na rok výroby než na nápis ARL. ty motory pojedou pořád, ale kastle už toho mají fakt dost. nehledě na to, že v GIV je 20 let stará technika. Na GV je vidět, jak se začalo šetřit, ale já osobně bych ho dnes volil radši ;)
Tak, tak korozi nezastavíš, když už tak poslední ročníky Golfa IV, a spíše hledět na stav, kilometry (i když to je ?) než na xenony, navigaci a 18 kola-které přes noc zmizí..
Subaru Forester 2.0D-nemá rád zimu-už je zablaťbůh v praku!
Milosss
Přispěvovatel
Příspěvky: 368
Odpovědi: 0
Registrován: 22 říj 2009, 17:30

Příspěvek od Milosss »

Hrdzu nezastavíš? Skôr by som povedal, že stará GIV je jedno z mála áut, ktoré doteraz nehrdzavejú. Ak neboli opravované samozrejme. Mal som B5 Passata, minulý rok mal 16 rokov, okrem zadného lemu, ktorý niekto predomnou ošuchol, nehrdzavel absolútne nikde. Zato Oct2 a GV a vyššie, čo som už postretal s hrdzavejúcimi začiatkami lemov a blatníkov, ani nehovorím.
Nehovorím že GIV je super auto a 5ka je naprd, ale určite bude po stránke hrdze na tom lepšie, aj keď je staršie. A nebojte sa, nejazdím na GIV, nemám ho a ani ho neplánujem mať :D
libor.98
Aktivista
Příspěvky: 1327
Odpovědi: 0
Registrován: 17 zář 2009, 18:47

Příspěvek od libor.98 »

známej má golfa pětku a rezne to hrozně od nového má to rok 2007 a už jednou mu to na záruku opravyli ve VW a po 2 letech má to samé
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7567
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

skoro vždy co přijdu ke kamarádovi do lakovny tak je tam nějaká O2 2004/5/6..., nebouraná, první majitel a orezla jak sviňa.. O1 taky umí rezavět, ale tak dobře teda ne
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

co se týče koroze, tak pokud berete GIV 2004 a GV 2004, tak ano, jsem pro GIV. jinak auto jako celek dnes už opravdu ne. člověk trochu přihodí a má pěknou GV 2009. dva roky pojezdit, koupit GVI... kdo GIV dnes má, v pohodě, neříkám nic, ale podle mě nemá smysl teď takhle starý auto kupovat a čekat zázraky. s GIV, resp. pak s Borou jsem jezdil od roku 2004 doteď, takže trochu přehled mám :D
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“