Koupě G4 Tdi 110kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Koupě G4 Tdi 110kw
Zdravim chtěl bych si v následujících dnech pořídit Golfa 4 TDi 110kw. Chtěl bych se zeptat na co si při koupi mám dát pozor, na co se podívat atd. Jde mi o to abych pak nelitoval koupě. Je to moje první PD, tak se raději nejprve chci informovat.
G III ASV, 1749V, PP764, Chip, 60mm výfuk, kat off, egr off
O1 1.8t AGU
Passat 3b5 1.9 TDI
G4 1.9 TDI 110kw 4x4, Chip, +80%, egr off, kat off, GTB2260V
O1 1.8t AGU
Passat 3b5 1.9 TDI
G4 1.9 TDI 110kw 4x4, Chip, +80%, egr off, kat off, GTB2260V
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 495
- Registrován: 08 pro 2012, 21:23
Odpovědi: 0
Hm, hodne stesti...prvni Pd a rovnou ARL
-tak urcite jako prvni, nez nekam pojedes, dej si stranou 20 - 30tis na pripadny opravy
-pocitej s tim, ze jich vetsina dostavala pekne za usi, avsak vyjimka potvrzuje pravidlo
-Vag sebou a urcite pri koupi nalogovat, nacist hodnoty vstrikovacu atd
-pocitej s tim, ze 90 procent z nich bude utocenka, 50 procent toho hujda slepena z 2 aut
-kdyz pominu zalezitosti kolem auta samotneho, tak sundat kryt motoru, vizualni kontrola spoju hadic vedeni stlacenyho vzduchu, kazi se jejich zamky, kontrola turbiny, nejlepe sundat saci hadici (pochybuju ze ti to povoli), dej si bacha na prevodovku, hlavne vselijake huceni, horsi razeni atd, rada huciva 5., dale bacha na dvouhmotu, slapni tomu trochu z nizkejch a poslouchej zda se ti cely auto rozvibruje, na volnobech si poslechni od ridicova kola, zda nerachoti a po vyslapnuti spojky neztichne, zase setrvak, nejlepe kontrola vacky, zda neni vydrena (zase ti nedovoli sundat viko)
-a dal samozrejme klasicky, nebral bych auto s nalitym softem buh vi odkud, kdyz uz tak nejaky poradne udelany, s grafem z brzdy
a je toho milion, ale osobne si myslim, ze ARL je kasicka, ale zase na druhou stranu to jede pekne....jestli ses pripravenej investovat a pekne servisovat tak klidne, ale jestli si na auto pujcis a pak budes sotva mit na olej, tak rozhodne ne
-tak urcite jako prvni, nez nekam pojedes, dej si stranou 20 - 30tis na pripadny opravy
-pocitej s tim, ze jich vetsina dostavala pekne za usi, avsak vyjimka potvrzuje pravidlo
-Vag sebou a urcite pri koupi nalogovat, nacist hodnoty vstrikovacu atd
-pocitej s tim, ze 90 procent z nich bude utocenka, 50 procent toho hujda slepena z 2 aut
-kdyz pominu zalezitosti kolem auta samotneho, tak sundat kryt motoru, vizualni kontrola spoju hadic vedeni stlacenyho vzduchu, kazi se jejich zamky, kontrola turbiny, nejlepe sundat saci hadici (pochybuju ze ti to povoli), dej si bacha na prevodovku, hlavne vselijake huceni, horsi razeni atd, rada huciva 5., dale bacha na dvouhmotu, slapni tomu trochu z nizkejch a poslouchej zda se ti cely auto rozvibruje, na volnobech si poslechni od ridicova kola, zda nerachoti a po vyslapnuti spojky neztichne, zase setrvak, nejlepe kontrola vacky, zda neni vydrena (zase ti nedovoli sundat viko)
-a dal samozrejme klasicky, nebral bych auto s nalitym softem buh vi odkud, kdyz uz tak nejaky poradne udelany, s grafem z brzdy
a je toho milion, ale osobne si myslim, ze ARL je kasicka, ale zase na druhou stranu to jede pekne....jestli ses pripravenej investovat a pekne servisovat tak klidne, ale jestli si na auto pujcis a pak budes sotva mit na olej, tak rozhodne ne
no záleží aký kod motoru na niektorých sa sere olejové čerpadlo /strhlý štvorhran/ na niektorých su vyvažovacie hriadele ..... atďVircz píše:Ještě se zeptám kdybych si připlatil cca 10 tisíc tak už je možnost koupě G5 2.0tdi 103kw co říkáte na tento motor?
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
ale jeho doba je bohužel pryč...
já bych radši koukal na rok výroby než na nápis ARL. ty motory pojedou pořád, ale kastle už toho mají fakt dost. nehledě na to, že v GIV je 20 let stará technika. Na GV je vidět, jak se začalo šetřit, ale já osobně bych ho dnes volil radši
já bych radši koukal na rok výroby než na nápis ARL. ty motory pojedou pořád, ale kastle už toho mají fakt dost. nehledě na to, že v GIV je 20 let stará technika. Na GV je vidět, jak se začalo šetřit, ale já osobně bych ho dnes volil radši

VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 935
- Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Odpovědi: 0
Tak, tak korozi nezastavíš, když už tak poslední ročníky Golfa IV, a spíše hledět na stav, kilometry (i když to je ?) než na xenony, navigaci a 18 kola-které přes noc zmizí..nogis píše:ale jeho doba je bohužel pryč...
já bych radši koukal na rok výroby než na nápis ARL. ty motory pojedou pořád, ale kastle už toho mají fakt dost. nehledě na to, že v GIV je 20 let stará technika. Na GV je vidět, jak se začalo šetřit, ale já osobně bych ho dnes volil radši
Subaru Forester 2.0D-nemá rád zimu-už je zablaťbůh v praku!
Hrdzu nezastavíš? Skôr by som povedal, že stará GIV je jedno z mála áut, ktoré doteraz nehrdzavejú. Ak neboli opravované samozrejme. Mal som B5 Passata, minulý rok mal 16 rokov, okrem zadného lemu, ktorý niekto predomnou ošuchol, nehrdzavel absolútne nikde. Zato Oct2 a GV a vyššie, čo som už postretal s hrdzavejúcimi začiatkami lemov a blatníkov, ani nehovorím.
Nehovorím že GIV je super auto a 5ka je naprd, ale určite bude po stránke hrdze na tom lepšie, aj keď je staršie. A nebojte sa, nejazdím na GIV, nemám ho a ani ho neplánujem mať
Nehovorím že GIV je super auto a 5ka je naprd, ale určite bude po stránke hrdze na tom lepšie, aj keď je staršie. A nebojte sa, nejazdím na GIV, nemám ho a ani ho neplánujem mať

co se týče koroze, tak pokud berete GIV 2004 a GV 2004, tak ano, jsem pro GIV. jinak auto jako celek dnes už opravdu ne. člověk trochu přihodí a má pěknou GV 2009. dva roky pojezdit, koupit GVI... kdo GIV dnes má, v pohodě, neříkám nic, ale podle mě nemá smysl teď takhle starý auto kupovat a čekat zázraky. s GIV, resp. pak s Borou jsem jezdil od roku 2004 doteď, takže trochu přehled mám 

VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm