Pomoc aká RJ do 2.0TDI PD BRT

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
vgavla
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 27 srp 2006, 18:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Pomoc aká RJ do 2.0TDI PD BRT

Příspěvek od vgavla »

Dobrý deň.

Zháňam RJ pre motor BRT 2.0 tdi tento motor sa montoval do alhambry a sharana. Kamarát ma tento typ motora a má tam RJ 03G 906 016 JN.

Vie niekto poradiť či je možné použiť RJ napríklad z octavie II 2.0tdi alebo 1.9 tdi.

Ďakujem za odpoved.
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1427
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

Musis shanet EDC16U31.Octavia mela jen U1 nebo U34.Tusim ji mel SuperB nebo nejaka Audina jeste.
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

ani to nieje zaruka ci to bude makat. je tam viac rozdielov aj hardvare rozdiely su tam
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
vgavla
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 27 srp 2006, 18:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od vgavla »

Ďakujem za odpovede.

Kamarát kúpil loď v ktorej je namontovaný ten motor no nikdy nefungoval ako má. Pôvodne tam bola EDC 15 keď som hodil do netu kód motora tak sme zistili že k tomu motoru je treba EDC 16. EDC 15 používa na snímanie otáčok indukční snímač a EDC 16 hal snímač. Nechápem ako EDC 15 fungovala z hal snímačom.
Takže teraz zháňam EDC 16 a chcem to zapojiť ako to má byť a uvidíme či to bude fungovať.
BoB12
Přispěvovatel
Příspěvky: 438
Registrován: 21 črc 2009, 20:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Uherské Hradiště

Příspěvek od BoB12 »

Ještě tam davali 016JP
vgavla
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 27 srp 2006, 18:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od vgavla »

Vie niekto povedať aky je rozdiel medzi EDC16U31 a EDC16U34?
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

vgavla píše:Ďakujem za odpovede.

Kamarát kúpil loď v ktorej je namontovaný ten motor no nikdy nefungoval ako má. Pôvodne tam bola EDC 15 keď som hodil do netu kód motora tak sme zistili že k tomu motoru je treba EDC 16. EDC 15 používa na snímanie otáčok indukční snímač a EDC 16 hal snímač. Nechápem ako EDC 15 fungovala z hal snímačom.
Takže teraz zháňam EDC 16 a chcem to zapojiť ako to má byť a uvidíme či to bude fungovať.
omyl. I T5 stare rocniky meli edc16 a indukcni snimac. Motor na ed 15 nebezi nebo jakej je problem?
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
vgavla
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 27 srp 2006, 18:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od vgavla »

Motor ma hal snímač a EDC15. Pri kúpe člna motor išiel na voľnobeh a maximálne otáčky nemal plynulú reguláciu. Neskôr voľnobeh a 3000 otáčok.
Motor obehal zopár servisakov ale nikto mu nepomohol každý riešil výmenu softvéru v RJ no momentálne už ani nenaštartoval. Tak som zobral motor k sebe a s kamarátom sme prešli kabeláž podľa schémy k RJ a zistili sme že snímač otáčok nie je zapojený podľa schémy a nevykazuje odpor aký ma mať funkčný snímač tak som ho vymontoval a bol tam hal snímač.
Podľa kódu motora som zistil že motor je zo sharana alebo alhambry a k nemu má byť EDC16.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“