VW 1.4 16V - nízký tlak oleje teplého motoru, zapípá a zmizí

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

the_miracle
Přispěvovatel
Příspěvky: 651
Registrován: 20 úno 2010, 15:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha západ

Příspěvek od the_miracle »

diky, tak alespon neco dava smysl. Mate nekdo zkusenosti s tim, jaka je pravdepodobnost, kde se ten tlak ztraci? Jestli treba jako nejpravdepodobnejsi je cerpadlo apod.
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
Feteold
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 12 črc 2011, 07:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice

Příspěvek od Feteold »

the_miracle píše:diky, tak alespon neco dava smysl. Mate nekdo zkusenosti s tim, jaka je pravdepodobnost, kde se ten tlak ztraci? Jestli treba jako nejpravdepodobnejsi je cerpadlo apod.
Ahoj, skus si spomenut, aky olej tam mas. Mne sa to stalo pred nejakym casom, pipalo to len po poriadnom ohriati oleja. Podlahol som reklame a nalial som do noveho auta pri prvej vymene "spickovy" olej MADIT TurboPlus. Po vymene oleja za Castrol to auto nikdy viac nespravilo. Odvtedy ma najazdene 340.000 km a stale jazdi.
the_miracle
Přispěvovatel
Příspěvky: 651
Registrován: 20 úno 2010, 15:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha západ

Příspěvek od the_miracle »

Je tam nejaky castrol 10w40.
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
DIAGNOSTIK
Přispěvovatel
Příspěvky: 711
Registrován: 23 led 2006, 19:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od DIAGNOSTIK »

Ucpané sítko sacího koše. Provést kontrolu...
To je situace!
the_miracle
Přispěvovatel
Příspěvky: 651
Registrován: 20 úno 2010, 15:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha západ

Příspěvek od the_miracle »

To je zkontrolované. Bylo tam měněný nějaký těsnění, takže vana šla dolů. Špekuluju s tím čerpadlem. Jestli do toho ještě litr vrazit a zkusit ho vyměnit, nebo se na to vyprdnout a sehnat celej motor.
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
the_miracle
Přispěvovatel
Příspěvky: 651
Registrován: 20 úno 2010, 15:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha západ

Příspěvek od the_miracle »

Zkusime jeste to cerpadlo. Na skodadilech maji za 700 cinu. Sice to asi bude smejd, co moc dlouho nevydrzi, ale na odzkouseni to snad postaci. nechce se mi kupovat za skoro dvojnasobek EU, kdyz to tim treba nebude. A pokud ano, tak ho klidne za rok vyhodime a koupi se origi. Co myslite?
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
hubo44
Přispěvovatel
Příspěvky: 960
Registrován: 16 bře 2007, 00:21
Odpovědi: 0
Bydliště: KN. SK

Příspěvek od hubo44 »

the_miracle píše:diky, tak alespon neco dava smysl. Mate nekdo zkusenosti s tim, jaka je pravdepodobnost, kde se ten tlak ztraci? Jestli treba jako nejpravdepodobnejsi je cerpadlo apod.
Skus tam dať nove hydra a ked niektore je velmi volne v hlave tak to volne hydro zalep do hlavy llepom na vypustny šrob.(loctite243)
nejsem-naivka
Přispěvovatel
Příspěvky: 537
Registrován: 25 dub 2011, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od nejsem-naivka »

Co? To je rada za všechny peníze :D
:-@
hubo44
Přispěvovatel
Příspěvky: 960
Registrován: 16 bře 2007, 00:21
Odpovědi: 0
Bydliště: KN. SK

Příspěvek od hubo44 »

nejsem-naivka píše:Co? To je rada za všechny peníze :D
Smeješ sa mi?
the_miracle
Přispěvovatel
Příspěvky: 651
Registrován: 20 úno 2010, 15:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha západ

Příspěvek od the_miracle »

Tak, dorazilo čerpadlo s guferem - Čína znamená VIKA. Někde jsem četl, že to je ještě celkem v pohodě značka. Dneska nebo zítra by se to mělo prohodit. Tak jsem zvědavý...
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
the_miracle
Přispěvovatel
Příspěvky: 651
Registrován: 20 úno 2010, 15:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha západ

Příspěvek od the_miracle »

Tak nepomohla ani vymena pumpy. Ja jen nechapu, jak se ten tlak muze ztracet nekde v motoru. Vzdyt je to uzavreny system. Jeste teda me napada jedna varianta. Nektera ta cidla jsou popsana jako 0,5 bar a některa 0,3-0,6 bar. Je mozne, ze to puvodni cidlo odelo tim, ze vystrikal ten olej, druhe co jsme tam zkouseli bylo 0,55 - 0,8 a pak se koupilo nove a na nem neni napsanonic, jen made in italy. Pokud by bylo taky 0,5 a ten tlak je nizsi, treba 0,4, tak to muze pipat. Evidentne to maze. Motor ma porad stejny zvuk a dobre, nenajely se s tim stovky, ale desitky kilometru jo.
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
DIAGNOSTIK
Přispěvovatel
Příspěvky: 711
Registrován: 23 led 2006, 19:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od DIAGNOSTIK »

Blbá rada, co třeba, kdyby byl přerušený vodič od čidla...Taky by svítila kontrolka...
To je situace!
the_miracle
Přispěvovatel
Příspěvky: 651
Registrován: 20 úno 2010, 15:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha západ

Příspěvek od the_miracle »

Když se kabel odpojí, tak to svítí vždy, naopak když se ukostří, nesvítí. Kabelem to určitě není. Stejně tak budíky.
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
Galoš
Přispěvovatel
Příspěvky: 217
Registrován: 24 úno 2010, 20:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od Galoš »

Ahoj, me to dělalo na 1.6 16V a na konec jsem prisel na to ze bylo vydreny uložení vacek. Jak tam byly vůle tak tlak sel okolo uložení vacek a bylo zameteno.
the_miracle
Přispěvovatel
Příspěvky: 651
Registrován: 20 úno 2010, 15:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha západ

Příspěvek od the_miracle »

Kolik stalo vyreseni? Jinak jeste je napad ten tam zkusit dat 15w40, ted je tam desitka. Diky
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“