VW 1.4 16V - nízký tlak oleje teplého motoru, zapípá a zmizí
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- 
				the_miracle
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 651
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
diky, tak alespon neco dava smysl. Mate nekdo zkusenosti s tim, jaka je pravdepodobnost, kde se ten tlak ztraci? Jestli treba jako nejpravdepodobnejsi je cerpadlo apod.
			
			
									
									VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
						Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
Ahoj, skus si spomenut, aky olej tam mas. Mne sa to stalo pred nejakym casom, pipalo to len po poriadnom ohriati oleja. Podlahol som reklame a nalial som do noveho auta pri prvej vymene "spickovy" olej MADIT TurboPlus. Po vymene oleja za Castrol to auto nikdy viac nespravilo. Odvtedy ma najazdene 340.000 km a stale jazdi.the_miracle píše:diky, tak alespon neco dava smysl. Mate nekdo zkusenosti s tim, jaka je pravdepodobnost, kde se ten tlak ztraci? Jestli treba jako nejpravdepodobnejsi je cerpadlo apod.
- 
				the_miracle
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 651
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
- 
				DIAGNOSTIK
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 711
- Registrován: 23 led 2006, 19:36
- 
				the_miracle
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 651
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
To je zkontrolované. Bylo tam měněný nějaký těsnění, takže vana šla dolů. Špekuluju s tím čerpadlem. Jestli do toho ještě litr vrazit a zkusit ho vyměnit, nebo se na to vyprdnout a sehnat celej motor.
			
			
									
									VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
						Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
- 
				the_miracle
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 651
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
Zkusime jeste to cerpadlo. Na skodadilech maji za 700 cinu. Sice to asi bude smejd, co moc dlouho nevydrzi, ale na odzkouseni to snad postaci. nechce se mi kupovat za skoro dvojnasobek EU, kdyz to tim treba nebude. A pokud ano, tak ho klidne za rok vyhodime a koupi se origi. Co myslite?
			
			
									
									VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
						Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
Skus tam dať nove hydra a ked niektore je velmi volne v hlave tak to volne hydro zalep do hlavy llepom na vypustny šrob.(loctite243)the_miracle píše:diky, tak alespon neco dava smysl. Mate nekdo zkusenosti s tim, jaka je pravdepodobnost, kde se ten tlak ztraci? Jestli treba jako nejpravdepodobnejsi je cerpadlo apod.
- 
				nejsem-naivka
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 537
- Registrován: 25 dub 2011, 21:21
- Bydliště: Karlovy Vary
- 
				the_miracle
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 651
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
Tak, dorazilo čerpadlo s guferem - Čína znamená VIKA. Někde jsem četl, že to je ještě celkem v pohodě značka. Dneska nebo zítra by se to mělo prohodit. Tak jsem zvědavý...
			
			
									
									VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
						Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
- 
				the_miracle
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 651
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
Tak nepomohla ani vymena pumpy. Ja jen nechapu, jak se ten tlak muze ztracet nekde v motoru. Vzdyt je to uzavreny system. Jeste teda me napada jedna varianta. Nektera ta cidla jsou popsana jako 0,5 bar a některa 0,3-0,6 bar. Je mozne, ze to puvodni cidlo odelo tim, ze vystrikal ten olej, druhe co jsme tam zkouseli bylo 0,55 - 0,8 a pak se koupilo nove a na nem neni napsanonic, jen made in italy. Pokud by bylo taky 0,5 a ten tlak je nizsi, treba 0,4, tak to muze pipat. Evidentne to maze. Motor ma porad stejny zvuk a dobre, nenajely se s tim stovky, ale desitky kilometru jo.
			
			
									
									VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
						Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
- 
				DIAGNOSTIK
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 711
- Registrován: 23 led 2006, 19:36
- 
				the_miracle
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 651
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
- 
				the_miracle
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 651
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
