gt2052v
Moderátoři: šulda, Moderátoři
To tak máš spravené alebo chceš vedieť ako sa to bude chovať...
Ak to tak máš tak daj viac info najlepšie graf z brzdy
Ak to tak máš tak daj viac info najlepšie graf z brzdy
Octavia , AGR + Frids S764, EGR off. - EX
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
Sériovej intercooler? 

Ibiza AHU, PP 764, EGR-off, KAT-off - minulost
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
To turbo co jsem se docetl ma potenciál az 220 PS. A me by zajímali jestli mi tam půjde včera jsem na něj koukal a zrejme by se musel udělat svody... Jo je tam seriovy cooler a s VA bych tam mel MIT kolem 118 KW, na brzdě jsem ještě nebyl
Podivné VA, PP764, jednohmota sachs, IC origo + průduchy, soft profi Fun =124kw 375nm 
- Champion
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 293
- Registrován: 08 zář 2009, 20:38
- Bydliště: Slovakia-NR
- Kontaktovat uživatele:
ja to iste 206/450NMsniper-- píše:22O ani nahodou, ja mel na ARL 207, u rotacky to bude jeste horsi.
Golf IV 1.9TDI ATD PD, EGR-KAT=OFF, spojka VR6+ kovokeramika, prevodka dlha EWT, vstreky AL, turbo hybrid, sanie ARL, custom FMIC 60mm, custom NEREZ vyfuk 63mm, brzdy RS 312/256 , Lowtec stelovak -6cm , 18" REPLICA RS4 carbon, look R32, soft by DTech