gt2052v

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
KOLOPOLO
Přispěvovatel
Příspěvky: 75
Registrován: 20 bře 2012, 12:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Žatec

gt2052v

Příspěvek od KOLOPOLO »

Gt2052v do škoda octavia místo gt1749va,jinak sprint 764, jednohmota, série intercooler + soft
Podivné VA, PP764, jednohmota sachs, IC origo + průduchy, soft profi Fun =124kw 375nm :-)
19olo88
Přispěvovatel
Příspěvky: 580
Registrován: 01 led 2012, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Hlohovec, SK

Příspěvek od 19olo88 »

To tak máš spravené alebo chceš vedieť ako sa to bude chovať...

Ak to tak máš tak daj viac info najlepšie graf z brzdy :)
Octavia , AGR + Frids S764, EGR off. - EX
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
Uživatelský avatar
Frenzy
Přispěvovatel
Příspěvky: 549
Registrován: 29 črc 2012, 20:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Frenzy »

Sériovej intercooler? (LOL)
Ibiza AHU, PP 764, EGR-off, KAT-off - minulost
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
KOLOPOLO
Přispěvovatel
Příspěvky: 75
Registrován: 20 bře 2012, 12:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Žatec

Příspěvek od KOLOPOLO »

To turbo co jsem se docetl ma potenciál az 220 PS. A me by zajímali jestli mi tam půjde včera jsem na něj koukal a zrejme by se musel udělat svody... Jo je tam seriovy cooler a s VA bych tam mel MIT kolem 118 KW, na brzdě jsem ještě nebyl
Podivné VA, PP764, jednohmota sachs, IC origo + průduchy, soft profi Fun =124kw 375nm :-)
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

22O ani nahodou, ja mel na ARL 207, u rotacky to bude jeste horsi.
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Uživatelský avatar
Champion
Přispěvovatel
Příspěvky: 293
Registrován: 08 zář 2009, 20:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia-NR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Champion »

sniper-- píše:22O ani nahodou, ja mel na ARL 207, u rotacky to bude jeste horsi.
ja to iste 206/450NM
Golf IV 1.9TDI ATD PD, EGR-KAT=OFF, spojka VR6+ kovokeramika, prevodka dlha EWT, vstreky AL, turbo hybrid, sanie ARL, custom FMIC 60mm, custom NEREZ vyfuk 63mm, brzdy RS 312/256 , Lowtec stelovak -6cm , 18" REPLICA RS4 carbon, look R32, soft by DTech
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“