Když turbo "chrápe"
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Zatím šetřím na nové, ale chci se zeptat, asi budu dávat rovnou větší, stejně jsem chtěl na chip..
Co doporučíte, moc se v nich zatím neorientuju? Popřípadě co vydrží vstřiky na AXR? A asi rovnou i IC nějaký, popřípadě jaký?
Moje představa je 125kwm víc asi ne. Popřípadě kolik doporučíte aby to vydržela spojka?
Dík
Co doporučíte, moc se v nich zatím neorientuju? Popřípadě co vydrží vstřiky na AXR? A asi rovnou i IC nějaký, popřípadě jaký?
Moje představa je 125kwm víc asi ne. Popřípadě kolik doporučíte aby to vydržela spojka?
Dík
Škoda Fabia Combi, 2006, 1.9 TDI - AXR - 74kw/101PS, Individual+
Jak jsem psal, tohle je pro mě začátek, něco už jsem o tom načetl, ale moc upravených AXR není bohužel :/
Viděl jsem chip z 74kw na 96kw ale i na 110kw, to už je ale na serii podle mě ta horní mez, tak proto se ptám kolik by bylo optimum, popřípadě co vlastně snesou vstřiky a kolik nm unese spojka
Viděl jsem chip z 74kw na 96kw ale i na 110kw, to už je ale na serii podle mě ta horní mez, tak proto se ptám kolik by bylo optimum, popřípadě co vlastně snesou vstřiky a kolik nm unese spojka
Škoda Fabia Combi, 2006, 1.9 TDI - AXR - 74kw/101PS, Individual+
-
tomes123456
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 202
- Registrován: 22 čer 2012, 09:44
- Bydliště: Mohelnice
Rozdíl mezi 74kw a 96kw je, a dost velkej. V postatě je všechno jiné..gummy píše:Rozdil mezi 74Kw a 96Kw by mel byt jenom v softu (samozrejmne ze 96Kw ma 6q),nejsem si uplne jist jak je to s turbem,at me nekdo opravi
Ohledně AXR, dej tam VA turbo, nech načipovat na bezpečnejch 150koní.
Fmic je dražší záležitost, pravděpodobně se ti to nevyplatí..
Tak ono 96kw (RS Fabie) má jiný vstřiky - AL, jiný turbo, větší IC k turbu a vsadím se že i vnitřek motoru bude jinačí..
Proto je mi jasný že pokud bych chtěl víc tak bych musel jít od AL vstřiků, což ale nepotřebuju, nejsem závodník, spíš se jen občas rád svižněji svezu, a jelikož chodím často pozdě na schůzky,na dálnici se to hodí
IC je dražší, to je mi jasné a to turbo VA, z čeho je? Nebo jeho označení? Musí se předpokládám nějak upravit aby pasovalo?
Takže 110kw je bezpečných i pro spojku?
Díky za reakce, ani jsem nečekal že se vás tu sejde tolik, díky
Proto je mi jasný že pokud bych chtěl víc tak bych musel jít od AL vstřiků, což ale nepotřebuju, nejsem závodník, spíš se jen občas rád svižněji svezu, a jelikož chodím často pozdě na schůzky,na dálnici se to hodí
IC je dražší, to je mi jasné a to turbo VA, z čeho je? Nebo jeho označení? Musí se předpokládám nějak upravit aby pasovalo?
Takže 110kw je bezpečných i pro spojku?
Díky za reakce, ani jsem nečekal že se vás tu sejde tolik, díky
Škoda Fabia Combi, 2006, 1.9 TDI - AXR - 74kw/101PS, Individual+
-
tomes123456
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 202
- Registrován: 22 čer 2012, 09:44
- Bydliště: Mohelnice
Va je z 96kw (např. golf nebo leon)
Celým názvem gt1749VA. Můžeš dát i KKK z Fabie RS, ale Garett je podle mě lepší, víc vydrží.
Pokud víš, že bys do budoucna chtěl jít výš, kup rovnou Gt1749VB (z ARL)
Montáž je jednoduchá, stačí ti redukce z bajonetu na tvou hadici, otázka pár stovek.
Jednohmota ve Fabii 110kw chvilu určitě snese, je to o zacházení.
Stejně tě jednou nemine obložení lamely HDS57..
Celým názvem gt1749VA. Můžeš dát i KKK z Fabie RS, ale Garett je podle mě lepší, víc vydrží.
Pokud víš, že bys do budoucna chtěl jít výš, kup rovnou Gt1749VB (z ARL)
Montáž je jednoduchá, stačí ti redukce z bajonetu na tvou hadici, otázka pár stovek.
Jednohmota ve Fabii 110kw chvilu určitě snese, je to o zacházení.
Stejně tě jednou nemine obložení lamely HDS57..
Výš určitě nepůjdu, je to kombík a slouží i rodině a nepotřebuju tam mít zase bůhví co, a hlavně do toho nechci nasypat milion, stejně auto nebudu mít na 5 let.
Takže seženu to VA, to by i šlo cenově redukci a hurá na chip...
Chip jsem přemýšlel buď DP nebo Fun popřípadě jestli má někdo zkušenosti s SGSmotorpower, tam to mám asi nejblíže
Takže seženu to VA, to by i šlo cenově redukci a hurá na chip...
Chip jsem přemýšlel buď DP nebo Fun popřípadě jestli má někdo zkušenosti s SGSmotorpower, tam to mám asi nejblíže
Škoda Fabia Combi, 2006, 1.9 TDI - AXR - 74kw/101PS, Individual+
Osobně, být tebou, bych ještě přemýšlel nad tím FMIC. Sice je v 74kw Fabii širší IC, než v sérii FRS, ale stejně to v létě není žádná hitparada, když se na to šlápne. Cenově to taky není nejhorší, když si to udeláš sám, nebo ti s tím někdo pomůže. Když už bych tam dal větší turbo, tak bych ho i víc chladil, aby nedopadlo stejně, jako tvoje stávající 
FRS +FMIC - koně v dohlednu..