Když turbo "chrápe"

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1646
Registrován: 06 zář 2011, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Woko_O »

však v pohodě..budou to ložiska ve středovým uzlu turba.. Budto to vydrží a nebo ne..to ti nikdo neřekne. Ani VAG,ani nikdo..jen jasovědec..
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

ja bych to pro jistotu vyndal a poslal ne kontrolu pripadnou opravu ;)
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
LiborTDI
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 24 bře 2013, 16:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Mariánské Lázně

Příspěvek od LiborTDI »

Zkusím ho nechat vyndat a změřit, popřípadě vyčistit regulaci.. Asi turbosport?

Nebo neví někdo na západě o někom?
Škoda Fabia Combi, 2006, 1.9 TDI - AXR - 74kw/101PS, Individual+
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1646
Registrován: 06 zář 2011, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Woko_O »

Nejblíž jsou ve Strakonicích lidi který to dělaj už hodně dlouho. Myslim že to je pan Turner.. Jinak bych to poslal asi Andremu do Turbosportu. Prý je dobrej..
LiborTDI
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 24 bře 2013, 16:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Mariánské Lázně

Příspěvek od LiborTDI »

Zatím šetřím na nové, ale chci se zeptat, asi budu dávat rovnou větší, stejně jsem chtěl na chip..

Co doporučíte, moc se v nich zatím neorientuju? Popřípadě co vydrží vstřiky na AXR? A asi rovnou i IC nějaký, popřípadě jaký?

Moje představa je 125kwm víc asi ne. Popřípadě kolik doporučíte aby to vydržela spojka?

Dík
Škoda Fabia Combi, 2006, 1.9 TDI - AXR - 74kw/101PS, Individual+
Uživatelský avatar
gummy
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Registrován: 13 bře 2009, 00:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Duchcov

Příspěvek od gummy »

No nevim co na 125Kw reknou vstriky,to myslim,ze uz nepoberou,ale mozny je ze jo,nevim jak jsou dimenzovany,a pak jde asi i o to,co na to rekne spojka a tak :)
Škoda Octavia II combi 2.0TDI/16V BKD
103Kw/155Kw 320Nm/490Nm hybrid,EGR off,4bar map senzor r.v.2005


Ctyri valce staci,kdyz hybrid tlaci..... :)
LiborTDI
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 24 bře 2013, 16:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Mariánské Lázně

Příspěvek od LiborTDI »

Jak jsem psal, tohle je pro mě začátek, něco už jsem o tom načetl, ale moc upravených AXR není bohužel :/

Viděl jsem chip z 74kw na 96kw ale i na 110kw, to už je ale na serii podle mě ta horní mez, tak proto se ptám kolik by bylo optimum, popřípadě co vlastně snesou vstřiky a kolik nm unese spojka
Škoda Fabia Combi, 2006, 1.9 TDI - AXR - 74kw/101PS, Individual+
Uživatelský avatar
gummy
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Registrován: 13 bře 2009, 00:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Duchcov

Příspěvek od gummy »

Rozdil mezi 74Kw a 96Kw by mel byt jenom v softu (samozrejmne ze 96Kw ma 6q),nejsem si uplne jist jak je to s turbem,at me nekdo opravi :)
Škoda Octavia II combi 2.0TDI/16V BKD
103Kw/155Kw 320Nm/490Nm hybrid,EGR off,4bar map senzor r.v.2005


Ctyri valce staci,kdyz hybrid tlaci..... :)
tomes123456
Přispěvovatel
Příspěvky: 202
Registrován: 22 čer 2012, 09:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Mohelnice

Příspěvek od tomes123456 »

gummy píše:Rozdil mezi 74Kw a 96Kw by mel byt jenom v softu (samozrejmne ze 96Kw ma 6q),nejsem si uplne jist jak je to s turbem,at me nekdo opravi :)
Rozdíl mezi 74kw a 96kw je, a dost velkej. V postatě je všechno jiné..


Ohledně AXR, dej tam VA turbo, nech načipovat na bezpečnejch 150koní.

Fmic je dražší záležitost, pravděpodobně se ti to nevyplatí..
LiborTDI
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 24 bře 2013, 16:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Mariánské Lázně

Příspěvek od LiborTDI »

Tak ono 96kw (RS Fabie) má jiný vstřiky - AL, jiný turbo, větší IC k turbu a vsadím se že i vnitřek motoru bude jinačí..

Proto je mi jasný že pokud bych chtěl víc tak bych musel jít od AL vstřiků, což ale nepotřebuju, nejsem závodník, spíš se jen občas rád svižněji svezu, a jelikož chodím často pozdě na schůzky,na dálnici se to hodí (LOL)

IC je dražší, to je mi jasné a to turbo VA, z čeho je? Nebo jeho označení? Musí se předpokládám nějak upravit aby pasovalo?

Takže 110kw je bezpečných i pro spojku?

Díky za reakce, ani jsem nečekal že se vás tu sejde tolik, díky
Škoda Fabia Combi, 2006, 1.9 TDI - AXR - 74kw/101PS, Individual+
tomes123456
Přispěvovatel
Příspěvky: 202
Registrován: 22 čer 2012, 09:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Mohelnice

Příspěvek od tomes123456 »

Va je z 96kw (např. golf nebo leon)

Celým názvem gt1749VA. Můžeš dát i KKK z Fabie RS, ale Garett je podle mě lepší, víc vydrží.

Pokud víš, že bys do budoucna chtěl jít výš, kup rovnou Gt1749VB (z ARL)


Montáž je jednoduchá, stačí ti redukce z bajonetu na tvou hadici, otázka pár stovek.

Jednohmota ve Fabii 110kw chvilu určitě snese, je to o zacházení.

Stejně tě jednou nemine obložení lamely HDS57..
LiborTDI
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 24 bře 2013, 16:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Mariánské Lázně

Příspěvek od LiborTDI »

Výš určitě nepůjdu, je to kombík a slouží i rodině a nepotřebuju tam mít zase bůhví co, a hlavně do toho nechci nasypat milion, stejně auto nebudu mít na 5 let.

Takže seženu to VA, to by i šlo cenově redukci a hurá na chip...

Chip jsem přemýšlel buď DP nebo Fun popřípadě jestli má někdo zkušenosti s SGSmotorpower, tam to mám asi nejblíže
Škoda Fabia Combi, 2006, 1.9 TDI - AXR - 74kw/101PS, Individual+
Migel249
Přispěvovatel
Příspěvky: 88
Registrován: 06 lis 2012, 09:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od Migel249 »

Osobně, být tebou, bych ještě přemýšlel nad tím FMIC. Sice je v 74kw Fabii širší IC, než v sérii FRS, ale stejně to v létě není žádná hitparada, když se na to šlápne. Cenově to taky není nejhorší, když si to udeláš sám, nebo ti s tím někdo pomůže. Když už bych tam dal větší turbo, tak bych ho i víc chladil, aby nedopadlo stejně, jako tvoje stávající ;)
FRS +FMIC - koně v dohlednu..
LiborTDI
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 24 bře 2013, 16:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Mariánské Lázně

Příspěvek od LiborTDI »

74kw má širší než RSka? To zase inženýři ve Škodovce něco vymysleli teda :D

No uvidím, ono kamarád by to uměl, myslím že i za pěknou cenu, jen sehnat trubky, IC a kolena
Škoda Fabia Combi, 2006, 1.9 TDI - AXR - 74kw/101PS, Individual+
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“