Čistej řepkáč - čím doředit?
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
Filtruju na 1 mikron, bordel to není, asi to teda bude sádlo z řízků
Dneska dopo jsem zapnul ohřev a asi za půl hoďky, když to mělo nějakých 35 stupňů, jsem to přefiltroval, krásně to teklo a dalo to skoro 80l friťáku. Ráno, až to vystydne, tak uvidím, kolik bude na dně sádla. V malé skleničce jsem minulou várku zmixoval s 20 % Naturalu a pěkně to teklo i při -10 stupních, jen ta krupice na dně se nerozpustila a v nádrži je jí tak 2-3 cm po dně. A to jsem tam nalil směs 80 % friťáku a 20 % Naturalu. Zkusím teda ještě přidat 10 % Naturalu a uvidím. S hadicí z nádrže nebyl problém, dával jsem předloni novou a větší se světlostí 12mm až k balónku u motoru. Balónek je úplně splácnutý, jak se snaží čerpadlo sát a ta krupice prostě neprojde přes sítko na sacím koši čerpadla. Snad ten Natural pomůže. Nebo teplo, ale to teď asi moc nehrozí
Jinak na čistou řepku a slunečnici jsem dřív taky pár let jezdil ve starém Renaultu 9 a pak Citroenu BX, ale teď mám friťák, tak jezdím na něj.


Jinak na čistou řepku a slunečnici jsem dřív taky pár let jezdil ve starém Renaultu 9 a pak Citroenu BX, ale teď mám friťák, tak jezdím na něj.
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
To si nemyslím. Máš to nějak podložené?truck píše:Hlavně ta sůl co tam zůstává to je pro čerpadlo super šmirglradluk píše:ve vyfritu jsou proste sracky ze smazenych jidel, vysmazi se tam sadlo, ruzne tuky a podobna verbez. Cisty neouzity repkovy olej se chova uplne jinak nez vyfrit.
Mercedes-Benz W210 300D
Nesmysl, nějakej pátek dělám čerpadla a sám mám ve svých autech za víc jak 10let propáleno pár tun různých olejů. Třeba v jednom z mých aut v začátcích kdy bylo vyfritu všude kupa zadara jsem jezdil jen na vyfrit a najel jsem přes 120tisíc km a za celou dobu jsem nesáhl na čerpadlo, když nepočítám to že hned po koupi auta jsem ho přetěsnil protože teklo. A pak už celou dobu nic. A většina lidí co ke mě jezděj na čerpadla se bohuje jak jezděj jen na kvalitní naftu a furt to maj posraný, zmodralý vydřený vačky, rolny sedřený obroušený lamely v podávačkách.truck píše:Hlavně ta sůl co tam zůstává to je pro čerpadlo super šmirglradluk píše:ve vyfritu jsou proste sracky ze smazenych jidel, vysmazi se tam sadlo, ruzne tuky a podobna verbez. Cisty neouzity repkovy olej se chova uplne jinak nez vyfrit.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Tyto prakticke poznatky jen dokazuji skutecnost, ze ani nafta od nejmenovanych znacek neni pozlacena a je to jen placebo. Ale to se dalo cekat, jen se o tom nemluvi. Vsude i v mediich porad clovek vycte, jak odbornici varuji pred levnym palivem, ze si muze clovek pripravit skodu na motoru treba za 30 tisic k vuli usetrenym par korunamoldaf píše:Nesmysl, nějakej pátek dělám čerpadla a sám mám ve svých autech za víc jak 10let propáleno pár tun různých olejů. Třeba v jednom z mých aut v začátcích kdy bylo vyfritu všude kupa zadara jsem jezdil jen na vyfrit a najel jsem přes 120tisíc km a za celou dobu jsem nesáhl na čerpadlo, když nepočítám to že hned po koupi auta jsem ho přetěsnil protože teklo. A pak už celou dobu nic. A většina lidí co ke mě jezděj na čerpadla se bohuje jak jezděj jen na kvalitní naftu a furt to maj posraný, zmodralý vydřený vačky, rolny sedřený obroušený lamely v podávačkách.truck píše:Hlavně ta sůl co tam zůstává to je pro čerpadlo super šmirglradluk píše:ve vyfritu jsou proste sracky ze smazenych jidel, vysmazi se tam sadlo, ruzne tuky a podobna verbez. Cisty neouzity repkovy olej se chova uplne jinak nez vyfrit.

Recept na kvalitní palivo je jednoduchej: kupte jakou naftu chcete a přidejte do ní mazací element - třeba pár litrů řepkáčeradluk píše:Tyto prakticke poznatky jen dokazuji skutecnost, ze ani nafta od nejmenovanych znacek neni pozlacena a je to jen placebo. Ale to se dalo cekat, jen se o tom nemluvi. Vsude i v mediich porad clovek vycte, jak odbornici varuji pred levnym palivem, ze si muze clovek pripravit skodu na motoru treba za 30 tisic k vuli usetrenym par korunamoldaf píše:Nesmysl, nějakej pátek dělám čerpadla a sám mám ve svých autech za víc jak 10let propáleno pár tun různých olejů. Třeba v jednom z mých aut v začátcích kdy bylo vyfritu všude kupa zadara jsem jezdil jen na vyfrit a najel jsem přes 120tisíc km a za celou dobu jsem nesáhl na čerpadlo, když nepočítám to že hned po koupi auta jsem ho přetěsnil protože teklo. A pak už celou dobu nic. A většina lidí co ke mě jezděj na čerpadla se bohuje jak jezděj jen na kvalitní naftu a furt to maj posraný, zmodralý vydřený vačky, rolny sedřený obroušený lamely v podávačkách.truck píše: Hlavně ta sůl co tam zůstává to je pro čerpadlo super šmirgl

Mercedes-Benz W210 300D
Proc, vzdyt vsichni majitele vozidel od starych plechovek az po luxusni kary tvrdi, ze jedine nafta vod škeble je oukej a jedina dobraStewa píše:Recept na kvalitní palivo je jednoduchej: kupte jakou naftu chcete a přidejte do ní mazací element - třeba pár litrů řepkáčeradluk píše:Tyto prakticke poznatky jen dokazuji skutecnost, ze ani nafta od nejmenovanych znacek neni pozlacena a je to jen placebo. Ale to se dalo cekat, jen se o tom nemluvi. Vsude i v mediich porad clovek vycte, jak odbornici varuji pred levnym palivem, ze si muze clovek pripravit skodu na motoru treba za 30 tisic k vuli usetrenym par korunamoldaf píše: Nesmysl, nějakej pátek dělám čerpadla a sám mám ve svých autech za víc jak 10let propáleno pár tun různých olejů. Třeba v jednom z mých aut v začátcích kdy bylo vyfritu všude kupa zadara jsem jezdil jen na vyfrit a najel jsem přes 120tisíc km a za celou dobu jsem nesáhl na čerpadlo, když nepočítám to že hned po koupi auta jsem ho přetěsnil protože teklo. A pak už celou dobu nic. A většina lidí co ke mě jezděj na čerpadla se bohuje jak jezděj jen na kvalitní naftu a furt to maj posraný, zmodralý vydřený vačky, rolny sedřený obroušený lamely v podávačkách.

Tomu sam neveris, ze neradluk píše:Proc, vzdyt vsichni majitele vozidel od starych plechovek az po luxusni kary tvrdi, ze jedine nafta vod škeble je oukej a jedina dobraStewa píše:Recept na kvalitní palivo je jednoduchej: kupte jakou naftu chcete a přidejte do ní mazací element - třeba pár litrů řepkáčeradluk píše: Tyto prakticke poznatky jen dokazuji skutecnost, ze ani nafta od nejmenovanych znacek neni pozlacena a je to jen placebo. Ale to se dalo cekat, jen se o tom nemluvi. Vsude i v mediich porad clovek vycte, jak odbornici varuji pred levnym palivem, ze si muze clovek pripravit skodu na motoru treba za 30 tisic k vuli usetrenym par korunam

Přesně, je jedno jaká nafta. Jde hlavně o mazivost nafty a ta je hrozná. Čert ví jak a z čeho to vyrábějí. Dnešní nafta už není nafta jak si ji pamatuju, smrdí to jinak, dřív když jsem se hrabal rukama v naftě tak jsem tu mastnotu nemohl z rukou jednoduše smejt, zamastil jsem s tím celý umyvadlo, dneska si ruce od nafty otřu do kusu hadru a za chvilku mám je suchý, co suchý normálně vysušený. Teď jsem před půl hodinou dodělal jedno čerpadlo do Mtdíčka, 3 hodiny jsem se máchal v naftě a ruce jsem si umyl jen mejdlem a z rukou necejtím ani naftu ani je nemám mastný. Proto se není čemu divit že ty čerpadla po tomhle vypadaj tak jak vypadaj. Proto je určitě dobrý fláknout do nafty cokoliv mastnýhoStewa píše:Recept na kvalitní palivo je jednoduchej: kupte jakou naftu chcete a přidejte do ní mazací element - třeba pár litrů řepkáčeradluk píše:Tyto prakticke poznatky jen dokazuji skutecnost, ze ani nafta od nejmenovanych znacek neni pozlacena a je to jen placebo. Ale to se dalo cekat, jen se o tom nemluvi. Vsude i v mediich porad clovek vycte, jak odbornici varuji pred levnym palivem, ze si muze clovek pripravit skodu na motoru treba za 30 tisic k vuli usetrenym par korunamoldaf píše: Nesmysl, nějakej pátek dělám čerpadla a sám mám ve svých autech za víc jak 10let propáleno pár tun různých olejů. Třeba v jednom z mých aut v začátcích kdy bylo vyfritu všude kupa zadara jsem jezdil jen na vyfrit a najel jsem přes 120tisíc km a za celou dobu jsem nesáhl na čerpadlo, když nepočítám to že hned po koupi auta jsem ho přetěsnil protože teklo. A pak už celou dobu nic. A většina lidí co ke mě jezděj na čerpadla se bohuje jak jezděj jen na kvalitní naftu a furt to maj posraný, zmodralý vydřený vačky, rolny sedřený obroušený lamely v podávačkách.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
To jseš bohužel začátečník. Moje auta mají najeto od roku 2005 kdy jezdíme na oleje tak určitě dva miliony km. U čištěných olejů vždy zůstávají zbytky soli, záleží jakou várku a odkud máš. V našem případě kdy jsme brali 1000l barely to bylo ještě horší. Mám ve skladě čerpadlo BOSCH velké, najeto cca 600tisíc km jen na čištěný olej ( Profi čištěný ) žádné punčochy a podobné nesmysly. Vůle na pohyblivých částech můžeš měřit šuplerou. Totálné vydřené jak od smirku. Dnes používáme jen výhradně čistou surovou řepku. No ale samozřejmě při vašem ročním nájezdu toto zas tak aktuelně nehrozí. jen jsem chtěl případně upozornit že taková skutečnost může nastat. ale zase u vstřik. čerpadla které už má něco za sebou dochází vlivem větší hustoty oleje k zatěsnění pístků a bezproblémové funkci. Jinak auta jsou samozřejmě na provoz upravené a první bylo děláno soudruhama v západním Německuoldaf píše:Nesmysl, nějakej pátek dělám čerpadla a sám mám ve svých autech za víc jak 10let propáleno pár tun různých olejů. Třeba v jednom z mých aut v začátcích kdy bylo vyfritu všude kupa zadara jsem jezdil jen na vyfrit a najel jsem přes 120tisíc km a za celou dobu jsem nesáhl na čerpadlo, když nepočítám to že hned po koupi auta jsem ho přetěsnil protože teklo. A pak už celou dobu nic. A většina lidí co ke mě jezděj na čerpadla se bohuje jak jezděj jen na kvalitní naftu a furt to maj posraný, zmodralý vydřený vačky, rolny sedřený obroušený lamely v podávačkách.truck píše:Hlavně ta sůl co tam zůstává to je pro čerpadlo super šmirglradluk píše:ve vyfritu jsou proste sracky ze smazenych jidel, vysmazi se tam sadlo, ruzne tuky a podobna verbez. Cisty neouzity repkovy olej se chova uplne jinak nez vyfrit.