Čistej řepkáč - čím doředit?

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

truck píše:
oldaf píše:
truck píše: Hlavně ta sůl co tam zůstává to je pro čerpadlo super šmirgl :o
Nesmysl, nějakej pátek dělám čerpadla a sám mám ve svých autech za víc jak 10let propáleno pár tun různých olejů. Třeba v jednom z mých aut v začátcích kdy bylo vyfritu všude kupa zadara jsem jezdil jen na vyfrit a najel jsem přes 120tisíc km a za celou dobu jsem nesáhl na čerpadlo, když nepočítám to že hned po koupi auta jsem ho přetěsnil protože teklo. A pak už celou dobu nic. A většina lidí co ke mě jezděj na čerpadla se bohuje jak jezděj jen na kvalitní naftu a furt to maj posraný, zmodralý vydřený vačky, rolny sedřený obroušený lamely v podávačkách.
To jseš bohužel začátečník. Moje auta mají najeto od roku 2005 kdy jezdíme na oleje tak určitě dva miliony km. U čištěných olejů vždy zůstávají zbytky soli, záleží jakou várku a odkud máš. V našem případě kdy jsme brali 1000l barely to bylo ještě horší. Mám ve skladě čerpadlo BOSCH velké, najeto cca 600tisíc km jen na čištěný olej ( Profi čištěný ) žádné punčochy a podobné nesmysly. Vůle na pohyblivých částech můžeš měřit šuplerou. Totálné vydřené jak od smirku. Dnes používáme jen výhradně čistou surovou řepku. No ale samozřejmě při vašem ročním nájezdu toto zas tak aktuelně nehrozí. jen jsem chtěl případně upozornit že taková skutečnost může nastat. ale zase u vstřik. čerpadla které už má něco za sebou dochází vlivem větší hustoty oleje k zatěsnění pístků a bezproblémové funkci. Jinak auta jsou samozřejmě na provoz upravené a první bylo děláno soudruhama v západním Německu
Aha, a nemyslíš že třeba po 600tisících má čerpadlo nárok být už vyběhané? Já můžu říct jen to co mám také odzkoušené a to že se mi rotačka ani po víc jak po 150tisících jízdy na různé oleje nepoškodila, je pravda že většinu aut co jsem měl tak jsem na nich nikdy nenajel víc jak těch 15o-200tisíc.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

truck píše:
oldaf píše:
truck píše: Hlavně ta sůl co tam zůstává to je pro čerpadlo super šmirgl :o
Nesmysl, nějakej pátek dělám čerpadla a sám mám ve svých autech za víc jak 10let propáleno pár tun různých olejů. Třeba v jednom z mých aut v začátcích kdy bylo vyfritu všude kupa zadara jsem jezdil jen na vyfrit a najel jsem přes 120tisíc km a za celou dobu jsem nesáhl na čerpadlo, když nepočítám to že hned po koupi auta jsem ho přetěsnil protože teklo. A pak už celou dobu nic. A většina lidí co ke mě jezděj na čerpadla se bohuje jak jezděj jen na kvalitní naftu a furt to maj posraný, zmodralý vydřený vačky, rolny sedřený obroušený lamely v podávačkách.
To jseš bohužel začátečník. Moje auta mají najeto od roku 2005 kdy jezdíme na oleje tak určitě dva miliony km. U čištěných olejů vždy zůstávají zbytky soli, záleží jakou várku a odkud máš. V našem případě kdy jsme brali 1000l barely to bylo ještě horší. Mám ve skladě čerpadlo BOSCH velké, najeto cca 600tisíc km jen na čištěný olej ( Profi čištěný ) žádné punčochy a podobné nesmysly. Vůle na pohyblivých částech můžeš měřit šuplerou. Totálné vydřené jak od smirku. Dnes používáme jen výhradně čistou surovou řepku. No ale samozřejmě při vašem ročním nájezdu toto zas tak aktuelně nehrozí. jen jsem chtěl případně upozornit že taková skutečnost může nastat. ale zase u vstřik. čerpadla které už má něco za sebou dochází vlivem větší hustoty oleje k zatěsnění pístků a bezproblémové funkci. Jinak auta jsou samozřejmě na provoz upravené a první bylo děláno soudruhama v západním Německu
Jinak o tom kdo je tady začátečník tady můžem mluvit dlouze, s olejema jsem to poprvé začal zkoušet v roce 1999, kdy na mě každej čuměl jak na idiota že před barákem do mýho prvního bmw leju nějakej hustej sajrajt.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“