snímač zdvihu jehly
Moderátoři: šulda, Moderátoři
snímač zdvihu jehly
Už 3x se mi stalo (z toho 2x při hodně zahřátém motoru), že mi motor (Audi 80 1.9TDi 1Z) začal běžet silně nepravidelně - jako by nešel 1 nebo více válců. Trysky i vstřiky jsou o.k., ale mám podezření na snímač zdvihu jehly. Zkoušel jsem ho odpojit a kontrolka žhavení se rozblikala - to bylo ale když bylo vše o.k.. Když se mi ale zase stal ten problém tak jsem zastavil, vypnul motor a odpojil kabel. Pak jsem nastartoval, motor běžel normálně, ale kontrolka žhavení vůbec nesignalizovala, že je snímač odpojený. Od té doby nesignalizuje odpojený snímač ani tehdy, pokud je vše v pořádku. Tak prosím radu - jak zjistím, že je snímač zdvihu jehly v pořádku? Jedině přes VAG nebo to jde změřit i jinak? Dík.
když jsem ho odpojil a znovu nastartoval tak to přestalo. co by to ještě mohlo být?
dělá to jen u zahřátého motoru a ne vždy, kdyby to dělalo pořád tak bych šel rovnou na VAG, v takovém stavu jako to je teď si myslím, že ta závada v paměti nebude. pokud ten snímač bude podle odporu o.k. tak mi stejně nic jiného nezbyde...
dělá to jen u zahřátého motoru a ne vždy, kdyby to dělalo pořád tak bych šel rovnou na VAG, v takovém stavu jako to je teď si myslím, že ta závada v paměti nebude. pokud ten snímač bude podle odporu o.k. tak mi stejně nic jiného nezbyde...
Jenže mi ta kontrolka žhavení nebliká ani když ten snímač odpojím. Odpojil jsem to zkusmo asi 20x a po nastartování začala blikat jen jednou - taky něco špatně...Matrix píše:Zní to sice logicky, ale ŘJ by poznala nesmslný signál, kdyby snímač zdvihu jehly hlásil nějaký haluze a pak by ti rozsvítila tu kontrolku.
Jinak odpor toho snímače jsem naměřil 107 ohmů.
Mno právě, proto bych závadu hledal někde jinde než ve vadném snímači zdvihu jehly. Protože když ten snímač odpojíš, tak i když ho pak zpětně zapojíš, tak ti ta kontrolka bude pořád blikat, dokud tu závadu neodstraníš z paměti. Alespoň taková je moje zkušenost.campil píše: Jenže mi ta kontrolka žhavení nebliká ani když ten snímač odpojím.
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
- frantacech
- Aktivista
- Příspěvky: 4289
- Registrován: 23 led 2006, 14:15
- Bydliště: Ostrava, CZ
Myslim ze Matrix ma pravdu. \kdysi jsem zkousel co udela kdyz to odpojim nebo prepoluju a skoro nebyl poznat rozdil.campil píše:...nemá někdo v okolí Ostravy diagnostiku (Audi 80 B4 1.9TDi, r.v.93)?
Timhle to nebude.
Zkus zajet na Sladkovou, autoservis Rychtar, ale chtej mluvit a resit jen s Mirkem Rychtarem.
RUN With The BULLS And HUNT With The BEARS....o.k., zajedufrantacech píše:Myslim ze Matrix ma pravdu. \kdysi jsem zkousel co udela kdyz to odpojim nebo prepoluju a skoro nebyl poznat rozdil.campil píše:...nemá někdo v okolí Ostravy diagnostiku (Audi 80 B4 1.9TDi, r.v.93)?
Timhle to nebude.
Zkus zajet na Sladkovou, autoservis Rychtar, ale chtej mluvit a resit jen s Mirkem Rychtarem.
dík