Motor BXE KO! Zlomená ojnice!

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
danikd
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 21 dub 2011, 11:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od danikd »

Taky jsem neslysel ze by to nekomu udelalo studeny. Vetsina lidi plnej kotel na dalnici ... proste se to droli, droli a pak se to nekde pri plnym knedlu udroli vic a hryzne ...
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

a nemůže to mít něco společnýho s vypadanýma záslepkama nahoře? Když se na to jede dlouhodobě, pak se třeba vršek udělá a ale spodek už je chycenej?
Já na jedný 2006ce dělal vršek, ale ten spodek se mi teď nějak nezdá. Má to cca 260, tak že bych to pak s olejem,pokud to vydrží udělal? Je to jen hlučnější v zátěži, ale ne nějak extra..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

v tahu to klepat nebude jen na volno...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Volné ojniční čepy klepají při deceleraci, zaklepají a klid, ale u diesela je to prostě problém, motor je utlumen, takže tohle asi není opravdu slyšet. A co se týče mazací díry, ta bývá přicpána protočeným ložiskem, ale když se to chytne tak jak je na obrázku, šála není přetočená a kousnutá, pouze vyhlodaná, tak to není třeba. Tady je i problém v tom, že od mazání není rovnou drát na kontrolku, takže doby, kdy člověk např. viděl, že se na volnoběh rozsvítí mazání a něco se děje, je dávno pryč. ŘJ má jiný názor, co je řidiči vlastně do toho... :)
nepropadat panice...
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3726
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Včera jsem opsal čísla šál z hvízdnutýho BLS 2008(177tkm). Horní ojniční maj čísla stejný jako fotil Fulltank, 045 701 H, dolní ojniční jsou 045 701 J. Ty v hajzlu nebyly, ale výrobce je stejnej KolbenSchmidt.

Z dost jetýho BXE 2004 s nevysypanejma šálama jsem opsal čísla horních oj. šál 045 701 A, z dolních oj. šál 045 701. Byl na nich vytesanej znak GLYCO a první a čtvrtá horní oj. šála měla olítanou kompozici až na měď.

Klikový šály měly stejný čísla na obou motorech. Všechny šály na obou motorech jsou dost jetý a všechny čepy na obou klikách jsou ubraný cca o desetinu.
Já furt vidim problém v těch H šálách a v longlajfu...
Naposledy upravil(a) Pája 19 dne 14 bře 2014, 12:34, celkem upraveno 2 x.
Oct asv 2000, DieselPower
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

spodní ojetý nebudou hlavní síla jde na vršky....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
danikd
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 21 dub 2011, 11:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od danikd »

Chlapi,

muze nekdo zkuseny popasat zhruba vymenu?
Sundani vany - odsroubovani ojnicnich sroubu ... ddal jak?
Sundat stare, vycistit sedlo, namazat ho olejem, dat salu, namazajit ji olejem ?

Diky
FillkoGolf
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 14 bře 2014, 11:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od FillkoGolf »

Ahojte chalani, akurat od vcerajska som sa dozvedel o tomto probleme s prasknutymi ojnicami na BXE motoroch.. a samozrejme som znepokojeny, preto chcem hned urobit kroky potrebne k odstraneniu co najvacsieho percenta pravdepodobnosti tohto vyskytu. Presiel som si v noci toto vlakno a este nejake ine a docital som sa, ze problem sa s najvacsou pravdepodobnostou tyka ojnicnych srobov a salov. Preto sa chcem opytat ci tento poznatok je spravny. Rad by som preto hned vymenil tieto diely. Mohli by ste mi poradit odkial a ake je najlepsie zohnat? Priamo vo VW? Myslim tak aby mi nedali tie iste poruchove saly..
A este sa chcem opytat ak je potrebne porobit fotky, tak co presne potrebujete odfotit?
Dakujem pekne za kazdu radu.
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1646
Registrován: 06 zář 2011, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Woko_O »

Joooo..budu kupovat pětku golfa, 1.9TDI 77kW, najeto 190tis..

Už se těším jak s ním ujedu prvních 1000km a hned se mi to takhle hezky vysype..to bude paráda..
uiqjirka
Aktivista
Příspěvky: 1293
Registrován: 29 úno 2008, 16:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od uiqjirka »

Existuje dnes jeste nejaka jina automobilka, ktere by se po 2 letech provozu a cca 150tis km rozpadaly motory?
To snad ani tem korejcum ne.
Proste VW stoji od roku 2004 za hovno a to mi uz nikdo nevymluvi.
U korejcu jakbysmet,mnohem drive,pri 30tis apod.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Je to hanba, ale hanba dnes už s nikým nemlátí. Být hovado je dnes běžné..
nepropadat panice...
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

já bych si dneska asi koupil Citroena C5-ku. Dva kámoši mají tu poslední od 2008 a zatím pějou jenom chválu :-)
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Máš recht, francouz, ale zážitek.. :)
nepropadat panice...
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

Pořad je to hydraulika? nemám přehled o těch novějších :) dík. Jel jsem nedávno v citroenu bx byl celkem zachovalý a opravdu oproti obyčejnému autu je to nebe a dudy i přes značné staří auta. :)
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

pořád hydraulika ale už v xantii fungovala docela dobře a od C5 je vychytaná skoro uplně. Myslím že i spolehlivější než vzduch u koncernu :-)
Kdybych chtěl levný auto,tak starou face C5 se starým 2.0hdi. To je nesmrtelný motor..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“