ARL zodrata vacka + hydrostely KO

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

no nic moc zajímavýho na tom článku nejni každopádně vstřiky 073AG odcházej asi jako vačky ty 77 jsou pěkný jebky co dodávat...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
miro123456789
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 25 srp 2013, 07:59
Odpovědi: 0
Bydliště: rim.sobota
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od miro123456789 »

že ti zhoblovalo vačku nevadí, šak je to starý voz rok 2003 a robí to na každom.....pokial chceš pretekársky 5W-40 tak Motul http://www.webareal.sk/extraolej/eshop/ ... r-5W-40-2L
RastoN15
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 14 led 2012, 13:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od RastoN15 »

chlapi, chcel by som dat dole viko a skontrolovat zaslepky, ked to budem skladat dokopy musim dat nove tesneni alebo mozem zatial nechat to stare? Diky
Passat Variant 2.0 TDI 81kw CBDC
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

nech stary
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
PeSko
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Registrován: 07 pro 2010, 14:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladensko

Příspěvek od PeSko »

taky bych se rád kouknul jak vypadá vačka a hlavně ty záslepky estly se neválej někdě v hlavě,protože poslední dobou slíchám takový podivný poťukávání závisly na otáčkách a nevím co to muže bejt, mám i těsnění pod víko, jen bych se chtěl zeptat jestli při shazování není na ASZ nějakej zádrhel,nebo na co si dát pozor (nejsem mechoš)
díky moc
OIII-DDYA
1T3-CAYC (Ex) soft: zatím "cinklej=DG"
OI-ASZ-L&K (Ex) soft:DP ( prodáno :(
RastoN15
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 14 led 2012, 13:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od RastoN15 »

ja sem to chcel dat dole neska ale zavadza tam egr ventil a nemam take naradi abych to dal dole bez demontaze egr.
Passat Variant 2.0 TDI 81kw CBDC
krejča
Aktivista
Příspěvky: 1032
Registrován: 04 úno 2008, 23:13
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od krejča »

jde to vyndat i když tam je egr.chce to grif :D
nikdy sem ho kvůli tomu nevyndaval
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko :-)
Daily-T4 mulťák acv
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5113
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Tak jestli nemůžeš sundat EGR,co to máš za nářadí ? !
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

krejča píše:jde to vyndat i když tam je egr.chce to grif :D
nikdy sem ho kvůli tomu nevyndaval
Ten grif bych rád viděl :D Na AXR sem se s tím prcal snad hodinu a nic :D :D :D Stejně egr sem dal pak dolů a šlo to jak po másle.
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť :)
rufus
Přispěvovatel
Příspěvky: 122
Registrován: 26 bře 2013, 10:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Teufelsbrücke bei Neuschloss

Příspěvek od rufus »

....normálně kardánek na malou golu,dlouhej nástavec s ráčnou a jde to uplně v klidu..aspoň teda ASZ/ARL neni potřeba EGR ventil sundávat..
Lži,kraď ,podváděj a poslouchej heavy metal
Žij rychle,zemři mladej a nech po sobě tlustou mrtvolu
Chceš-li závodníkem býti, musíš čip od TDIFuna míti.
Jurský Park Motorsport feat. T.M.A.
PeSko
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Registrován: 07 pro 2010, 14:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladensko

Příspěvek od PeSko »

tak přesně proto sem se zeptal na tak pro nekoho "tupou" otazku na shozeního blbyho víka :D díky za info, takze u ASZ netřeba nic demontovat? a až to budu dávat zpátky je nějaký postup utahování (klasika křížem a ví někdo z hlavy momenty?) díky
OIII-DDYA
1T3-CAYC (Ex) soft: zatím "cinklej=DG"
OI-ASZ-L&K (Ex) soft:DP ( prodáno :(
TomášTDI
Aktivista
Příspěvky: 1728
Registrován: 15 pro 2010, 16:59
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek za Brnem

Příspěvek od TomášTDI »

jasný jde to,postačí malí kloubek na ráčnu jak píšou kluci ;) u ARL hračka ;)
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
sparco gti
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Registrován: 04 bře 2010, 07:34
Odpovědi: 0
Bydliště: zilina

Příspěvek od sparco gti »

presne tak s malym klbom to ide v pohode ;)
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

Děkuji za info, asi máte menší kloubek jak já :D
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť :)
sparco gti
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Registrován: 04 bře 2010, 07:34
Odpovědi: 0
Bydliště: zilina

Příspěvek od sparco gti »

Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“