vag k + can comander 1.4 full ?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Pokousim se resetovat crash data na airbagove jednotce z fabieII pomoci Vag K+can commander, jde o jednotku VW51 1CO909605K. Jednotku mam na stole, bohužel se mi to nedari, program napise ze reset probehl uspesne ale po pripojeni na vag stale naskakuje crash data zapsana. K-line jsem pripojil na pin 54, v kabelazi auta nebyl obsazen, tam je jen B+, Gnd, CanH a CanL. nemate tip v cem je problem? Diky
kluci omlouvam se za dalsi podobny prispevek ale asi mi umrel vag k+can comander.vse fungovalo ale po asi pul roce najednou nejde vubec program spustit.kabel picham porad do stejneho portu ale je mozne ze jsem na stejny port instaloval i neco jineho.muze to mit vliv?jak to mam tedy pripadne vsecko zrusit -po odinstalovani stejne zustavaji porty obsazene.
Skoda octavia combi 1,9TDI 81 r01
Skoda Felicia combi 1,3-50
Skoda Felicia combi 1,3-50
ja som to rovno reklamoval a poslali novy tak neviem ci po reinstal winu by fungoval ,ale aj tak mi na žiadnom inom pc ani nepipol a reklamacia sa oplatila doteraz fachci.palikx píše:kluci omlouvam se za dalsi podobny prispevek ale asi mi umrel vag k+can comander.vse fungovalo ale po asi pul roce najednou nejde vubec program spustit.kabel picham porad do stejneho portu ale je mozne ze jsem na stejny port instaloval i neco jineho.muze to mit vliv?jak to mam tedy pripadne vsecko zrusit -po odinstalovani stejne zustavaji porty obsazene.
čo ma ,ale zaujima je ,že potrebujem ozaj ,ale ozaj pre sukromne ucely najaky VAG COMMANDER a ponuka zo zeme DRAKA je velka a ano viem aky tu panuje nazor ,ale ja nechcem vec za hrozne prachy a nakonec to skonci jak ostatne kable pod prachom ,lebo som upravil 2 budiky. To co chcem je nech ten kabel dokaze FABIE 2 OCT 2 nejaku tu A6-ku A4 a upravi aj nezavislu pamät najazdenych KM a prosim neponukajte mi vase stare verzie tym som uz presiel a EBAY spolu s paypal dokazem pouzivat aj ja. Prosim jeden normalny nazor a pripadnu kamaratsku radu na moje otazky aby som nieco nepokazil ,lebo zvolim nespravnu funkciu. budem ozaj uprimne rad ak mi niekto poradi
A inak omluvam sa ,ze to pisem sem ,ale napriklad tato cinska verzia by to dokazala??? VAG CAN Commander 5.1
Lidi prosim muze mi nekdo rict jestli funguje VAG-CAN COmmander 5.1 pod Win 7 Ultimate (JE TO ČINA a znam nazor na to)? a kdyz jo daji se stim udelat km na Oct II r.v.09? Zatim ho pc normalne najde ale pres soft nejde nic udelat. Udelam si botovaci USB kde bude XP kdyz je to tim ,ale nechce se mi do toho zatim. Prosim o radu.

ahoj, mam commander 1.4... ovladace FTDI naistalovany... ale nechce se mi to spojit s autem.... zkousel jsme pod W8 na virtual XP, tak i primo na druhym pc pod XPčkama... pokazdy to samy, viz obrazek.... je mozny, ze je kabel v prdeli nebo delam neco spatne?? COM port mam taky dobre navoleny..
prosim o pomoc, jen jestli mam objednat hnedka novej kabel..
EDIT: koupil jsem novej kabel a uz to jde v poho... zmdci cesi prekupnici... daval jsme za nej 1500Kč nefunkcni a pres cinany jsem ho koupil s s postou za 400Kč funkcni...
Ale chtel bych se zeptat, jak vycist audi a3 polodot budiky... ostatni mi zatim sly.... prosim o radu, diky
Ahoj. Měl bych také dotaz na znalce ohledně VAG commanderu. Laboruji ve své O1 s budíkama.
Nemám odvahu do toho vrtat v autě, tak mám na stole zapojeny budíky 3 vodiči +,-, K-Line.
Mám doma 2 typy budíků které jsem koupil z bazaru pro "laboratorní" pokusy
, nějaký čínský kabel (původně pro Galleto od kamaráda, china, verze neznámá..), Vag K-CAN Commander v 3.6.
Můj problém je, že eeprom prvních budíků (1U0 920 911 C, KOMBI+WEGFAHRSP VDO V07) parádně a bez problému vyčtu.
Bohužel druhé budíky které mám (s maxidotem 1U0 920 841 J, KOMBI+WEGFAHRSP VDO V10) nevyčtu. resp čtení eeprom se zastaví na aderse 0x0018.
Zkoušel jsem různé verze VAG Commanderů, můj kabel spolupracuje s jedninou a sice 3.6 - viz výše. Může mi prosím někdo poradit jak dál? Může být u druhých budíků problém v zapojení "na stole"? je možné, že druhé budíky nejsou vyčíst po K-Line ?
Mám si sehnat jiný kabel? Popř jaká verze VAG COmmanderu je vhodná pro můj druhý typ budíků z O1?
Díky za Vaše názory.
Nemám odvahu do toho vrtat v autě, tak mám na stole zapojeny budíky 3 vodiči +,-, K-Line.
Mám doma 2 typy budíků které jsem koupil z bazaru pro "laboratorní" pokusy

Můj problém je, že eeprom prvních budíků (1U0 920 911 C, KOMBI+WEGFAHRSP VDO V07) parádně a bez problému vyčtu.
Bohužel druhé budíky které mám (s maxidotem 1U0 920 841 J, KOMBI+WEGFAHRSP VDO V10) nevyčtu. resp čtení eeprom se zastaví na aderse 0x0018.
Zkoušel jsem různé verze VAG Commanderů, můj kabel spolupracuje s jedninou a sice 3.6 - viz výše. Může mi prosím někdo poradit jak dál? Může být u druhých budíků problém v zapojení "na stole"? je možné, že druhé budíky nejsou vyčíst po K-Line ?
Mám si sehnat jiný kabel? Popř jaká verze VAG COmmanderu je vhodná pro můj druhý typ budíků z O1?
Díky za Vaše názory.
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 16 úno 2015, 22:05
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Odpovědi: 0
Nejde vyčtení pinu u seat toledo II rv 99/ 1.6/74kw
Ahoj mám commander 1.4 full. A u octavi 2003 tdi , imo generace 3. Jsem bez problému vyčet pin i km.
Ale u toledaII rv99. 1.6/ 74KW imo generace 2
PIN to pise 0 a v kolonce pro km tam mam 1050600.
Což je hovadina.
Mate nekdo nějaký zkušenosti jak na to? Případně jiny program kterym vite że to jde?
Děkuji moc
Ale u toledaII rv99. 1.6/ 74KW imo generace 2
PIN to pise 0 a v kolonce pro km tam mam 1050600.
Což je hovadina.
Mate nekdo nějaký zkušenosti jak na to? Případně jiny program kterym vite że to jde?
Děkuji moc