Vibrace pri zrychleni

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

lapaja
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 29 zář 2006, 16:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Kadaň

Příspěvek od lapaja »

TO chiptuning : je to tahle firma ?
Autodílna AMG
Miroslav Glogar

- oprava poloos, autoservis
tel. 318 856 207, 602 447 255, 736 623 929 ,

na jakym principu se to opravilo? Není to prej výměna kloubu. Říkal okolo 2000-3000 tis to je gut. Moc mi ktomu neřek.
lapaja
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 29 zář 2006, 16:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Kadaň

Příspěvek od lapaja »

Ahoj, tak jsem sehnal starší poloosu a je po vibracích.Vnitřní kloub u řidiče byl hoodně špatný.
nielo
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 06 kvě 2007, 22:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od nielo »

Cau chlapi, tak muzu vam sdelit, ze moje zahada se silnym vibrovanim byla vyresena. Venoval jsem tomu snad vsechny moje nervy a v neposledni rade i penize. Abych to upresnil a pripomenul moji zavadu. Mam Leona 110KW + chip, motor ARL. Auto se v otackach mezi 1500-2200 neskutecne chvelo, ale s lehkou nohou ne. Projevovalo se to take na spotrebe a kourivosti. Predjizdet pro me byla smrt, auto pres ty vibrace vubec nechtelo jet. Po navstiveni nekolika autorizovanych servisu (vcetne SEATu ve Vyskove) jsem na zavadu zanevrel a nechal ji byt (zadna diagnostika nebyla schopna nic odhalit). Take musim podotknout, ze byly vymeneny klouby, setrvak, zkontrolovany tlaky a elektrika. Takze prvnich 25tis v pr...

Jednou jsem auto hodne prohnal, potrapil ve vibracich a bylo to, vyplivnul 1 valec, takze jsem se priblizil k odhaleni zavady. Zavezl jsem auto k byvalemu zavodnikovi Rally (pan Polasek z Holesova). A zavada byla odhalena. Byl to prorazeny zvedak vyfukoveho ventilu (to by konecny dusledek zavady). A ostatni byly relativne nacate az zadrene (neotviraly se na 100%, jak meli). Vacka se o ne ohoblovala temer o 3mm. Takze jsme vymenili vsechny 4 vyfukove ventily a vacku. Auto jede jako drive - KONECNE! Tohle vyslo cca na 10tis. Takze auto se mi dusilo, protoze nedochazelo k dokonalemu vycisteni valce po vybuchu smesi. Ve vyssich otackach uz se s tim valec dokazal vyrovnat diky castejsimu otevirani ventilu a mensi tvorby splodin. S temi vibracemi jsem najel 4tis km, tak budu jen doufat, aby nebylo nacate jeste neco...

Dusledek toho vseho nedokazeme urcit, bud spatny olej, nebo chip, nebo unava materialu... Kazdopadne jsem rad, ze je 4 mesicni trapeni za mnou!
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“