
přefukování turba a padání jeho tlaku-ne vždy
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1512
- Registrován: 24 kvě 2010, 19:26
- Bydliště: Mladá boleslav -okolí
vím.10min práce.nejsem-naivka píše:Nemáš začr.martinec píše:problém vyřešen.turbo zůstalo původní,nedávalo se nakonec nové.zalamovalo se táhlo s baňky,tím pádem se asi drbala i ta původní čínská baňka .přenastaveno a vše funguje jak má,tlak nepadá.krásně se nafukuje plynuleuž odspodu,žádná turbodíra při přeřazení(myšleno v race režimu),dříve ano.vše bez úpravy SW,který se minimálně upravil až po tomto zásahu do regulace.
kdo nic nedělá,nic nezkurví.to říkám pořád.![]()
tímto Ti Pepo díky.
a Michalovi za trpělivost a klid.

a předtím 3měs trápení
Naposledy upravil(a) r.martinec dne 05 kvě 2014, 20:48, celkem upraveno 1 x.
to Kosta 103: No asi záleží jakou historii původu mělo to jeho, prý ho majitel nebo někdo jiný nastavoval a proto se to vylámalo
po pravdě setkal jsem se s hodně amatérskýma zásahama ale nikdy to nerozhodilo baňku takovým způsobem,asi bude na Andrem nebo Žížalovi aby osvětlily kde je chyba (pokud to nejni přísně tajné know-how)

Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 78
- Registrován: 12 čer 2012, 08:58
- Bydliště: Přepeře , Mladá Boleslav
tak já jsem druhý a opět opakuji ,že se žádné zasahy do turba nedělali !!! do servisu jezdím jen ke Kostoj a ani jeden sme němeli zapotřebí s něčim kroutit !!! prostě to byl vadnej kus třeba nebo nevím 

Škoda fabia kombi - ASZ, IC SEAT CUPRA, HDS 57+VR6, GTB1756V, BRZDY 288mm OII, soft M...VOLE 235HP, 480NM
Škoda OII - ASZ, ic EVO 8, 6Q + sachs race, 2264 soft frida , 270 hp, 515nm
Škoda OII - ASZ, ic EVO 8, 6Q + sachs race, 2264 soft frida , 270 hp, 515nm
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1512
- Registrován: 24 kvě 2010, 19:26
- Bydliště: Mladá boleslav -okolí
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 537
- Registrován: 25 dub 2011, 21:21
- Bydliště: Karlovy Vary
Nic světobornýho, prostě jsem dal držák baňky tak jak má být, byl namontovanej upe někam do prdele a tahal za páku regulace šejdrem, potom jsem seřídil baňku. Protitlak už udělanej byl dle mých instrukcí. Před pár dny jsem jel do Práglu zase montit repasovaný nevim od koho vyzkoušený turbo koupený snad zde v bazaru, nějaký Va v obalu bez bajonetu. Po montáži se nalil soft, brzdilo, logovalo, měřil podtlak z n75 a pod. Protože po pozdním nástupu následoval brutální přefuk, kterej by samozřejmě trval až do destrukce turba. Regulace byla na max softem otevřená, takže jasnej problém v turbu. Majitel kontaktoval prodejce a ten mu samozřejmě zopakoval, že ta jeho žumpa fungovala krásně bez popsaných problémů a problém je v montáži, mojí montáži. Prý třeba spadl KAMÍNEK do regulace no větší hovno snad vypustit nemohl. Dnes na tom samém autě a samém softu namontováno jiné repasované Va a naprosto bez problému. Nevim no, co turbo dneska to zasraná žumpa se kterou se furt musí kroutit sem a tam, nechápu to, dřív tohle nebývalo a to jsem to taky plácal na nesmyslný předpětí co tady teď radí kdejakej papoušek a červík se dělal taky na otáčky místo protitlaku. No lituju lidi co se timhle živí, asi maj nervy z provazůLadas píše:to Kosta 103: No asi záleží jakou historii původu mělo to jeho, prý ho majitel nebo někdo jiný nastavoval a proto se to vylámalopo pravdě setkal jsem se s hodně amatérskýma zásahama ale nikdy to nerozhodilo baňku takovým způsobem,asi bude na Andrem nebo Žížalovi aby osvětlily kde je chyba (pokud to nejni přísně tajné know-how)

:-@
Dík za osvětlení problému už je mi trochu jasný proč tu je takové "ticho"
a bacha na kamení to je strašný co člověka překvapí při (po) montáži
a bacha na kamení to je strašný co člověka překvapí při (po) montáži

Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 537
- Registrován: 25 dub 2011, 21:21
- Bydliště: Karlovy Vary
jj cca měsíc zpět jsme měli zákazníka co si tam nechal repasovat servočerpadlo do mercedesa A dělalo se to 3x a po jejich repasu pomohlo jen jiné čerpadlo protože prostě neumělo tlak i když na jejich "stolici" bylo 1000% ok, rady z té firmy typu dejte do řízení 10W40 a hustší oleje (tlak se zvýší) jsme radši ignorovali
Každopádně tuhle super opravu si zákazník domlouval sám takže si to sám i platil a pak byl rád že jsme ho sehnali my stálo ho to jen všechnu práci 6l oleje (2l originálu) a jiné čerpadlo jak dopadlo vyrovnání "repasu" nevím to si řešil sám a 3 týdny bez auta...

Každopádně tuhle super opravu si zákazník domlouval sám takže si to sám i platil a pak byl rád že jsme ho sehnali my stálo ho to jen všechnu práci 6l oleje (2l originálu) a jiné čerpadlo jak dopadlo vyrovnání "repasu" nevím to si řešil sám a 3 týdny bez auta...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
- Andre
- Aktivista
- Příspěvky: 1607
- Registrován: 23 led 2006, 05:35
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Pokud je to narážka na mě, tak nevím, jestli má smysl něco k tomu ještě psát.Ladas píše:Dík za osvětlení problému už je mi trochu jasný proč tu je takové "ticho"
Naposledy si to turbo rozvrtal Radek sám s nějakým odborníkem (dle jeho tvrzení).
Když to auto bylo v lednu u nás, tak byl na autě problém v podtlaku (který je tam dodnes, nebo alespoň před 14dny stále byl - přitom už v lednu na to byl majitel upozorněn)
Následně provedena úprava regulace pro lepší nástup turba ale větší riziko zadrhávání lopatek - opět byl na to majitel upozorněn. Teď zpětně to beru jako chybu, na to jsem se měl vysrat.
Mezitím údajně vadná plechovka, která se popisovanou závadou neprojevila, ale přesto jsem jinou novou zaplatil.
A nakonec založení tohoto tématu, což jsem sice moc nepochopil, ale jen mě to utvrdilo, že plechovku jsme rozřezali zbytečně.
Mezi tím jsem asi 2-3x slyšel, že teď už je to úplně super, a teď to tu čtu znovu, tak snad to už tak konečně bude.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1512
- Registrován: 24 kvě 2010, 19:26
- Bydliště: Mladá boleslav -okolí
uprava regulace byla provedena,upozorněn jsem byl.pokud sis myslel,že je v pořádkú,měl jsi někomu namontovat.ale nic na tom nemění,že se mi ten tlak propadal i předtím než se do turba koukalo.řešil jsem podle tebe píčoviny.držák baňky se dal přesně na místo jak to odešlo od tebe nastavené.jak je tdy možné,že žížala s tím pohnul,protože se baňka vylamovala a na stejném SW se nic nepropadá a plynule se nafukuje.to je mi záhadou.podtlak se vyřešil a dělalo to neustále.tedy jak je v napdisu-NěkdyAndre píše:Pokud je to narážka na mě, tak nevím, jestli má smysl něco k tomu ještě psát.Ladas píše:Dík za osvětlení problému už je mi trochu jasný proč tu je takové "ticho"
Naposledy si to turbo rozvrtal Radek sám s nějakým odborníkem (dle jeho tvrzení).
Když to auto bylo v lednu u nás, tak byl na autě problém v podtlaku (který je tam dodnes, nebo alespoň před 14dny stále byl - přitom už v lednu na to byl majitel upozorněn)
Následně provedena úprava regulace pro lepší nástup turba ale větší riziko zadrhávání lopatek - opět byl na to majitel upozorněn. Teď zpětně to beru jako chybu, na to jsem se měl vysrat.
Mezitím údajně vadná plechovka, která se popisovanou závadou neprojevila, ale přesto jsem jinou novou zaplatil.
A nakonec založení tohoto tématu, což jsem sice moc nepochopil, ale jen mě to utvrdilo, že plechovku jsme rozřezali zbytečně.
Mezi tím jsem asi 2-3x slyšel, že teď už je to úplně super, a teď to tu čtu znovu, tak snad to už tak konečně bude.
super to bylo vždy jen chvilku.myslíš,že bych tě pořád otravoval jen tak,že třeba nemám co dělat?to určitě ne.jen jsem chtěl,aby to fungovalo a to jsem říkal uplně každýmu.že si i připlatím pokud se problém vyřeší.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1512
- Registrován: 24 kvě 2010, 19:26
- Bydliště: Mladá boleslav -okolí
a správně jak Ondra podotýká.toto vlákno bylo založeno s tím,že je problém v regulaci v turbu.bylo založeno ŠPATNĚ.ale problém byl jinde,v nastavení ovládání.a ta bańka se taky mohla přidrbávat z důvodu toho,že to bylo nakřivo.lítalo tam to těsnění kolem tyčky,bylo pěkně omletý a mohlo brzdit tyčku.to jsme odkývali oba.o tom žádná.
- Andre
- Aktivista
- Příspěvky: 1607
- Registrován: 23 led 2006, 05:35
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Na vše co se ptáš jsem ti odpovídal osobně.
Řešit píčoviny znamená namontovat si na 1,9TDI 2260ku a chtít aby se to roztáčelo jako seriová 1749ka. A nebo se divit že to turbo v 1600ot surguje. Pokud to někdo nastaví tak, aby se to turbo roztáčelo dýl surgovat nebude.
Odpověď s držákem jsem přesně očekával, jen nechápu když jsi to dělal s odborníkem, tak proč jste to tam tak špatně vrátili...
Řešit píčoviny znamená namontovat si na 1,9TDI 2260ku a chtít aby se to roztáčelo jako seriová 1749ka. A nebo se divit že to turbo v 1600ot surguje. Pokud to někdo nastaví tak, aby se to turbo roztáčelo dýl surgovat nebude.
Odpověď s držákem jsem přesně očekával, jen nechápu když jsi to dělal s odborníkem, tak proč jste to tam tak špatně vrátili...
