tahlo u turba

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

midaS
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 02 dub 2014, 10:15
Odpovědi: 0

tahlo u turba

Příspěvek od midaS »

vim ze se to tu vsude resilo ale to co chci sem nikde nenasel (mozna neumim hledat)
mam repasovane turbo a tak nejak se mi zda ze to hur tahne od spodu nez to stare kere tahalo i olej a kdo vi co jeste :D
Docetl jsem se ze se banka turba nastavuje 1-2mm na prepeti,ale me zajima jestli je spravne to kdyz jsem pripojil podtlakovou pistoli na nahubek banky a pumpoval v okamziku kdy se banka dotkla dorazu mel jsem 0,9 bar je to spravne nebo ne?? a pokud ne kolik to ma byt presne (dle vyrobce) dekuji
Traker
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Registrován: 19 lis 2008, 21:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Traker »

Změř kolik ti dává vývěva a pak kolik dává přímo N75. Vyveva -0.9 a do turba min 0.7 mebo 0.75 min a přitom by měla zajet až k červu a pokud ne,bude hodně předpružená. Tj normální jev u repasu toto se nedá moc přesně nastavovat na dilne při opravě turba
VW Golf IV 1.9,race 520,12mm hlava,hybrid turbo+chip MV,sání ARL,FMIC,,jednohmota spojka VR6,výfuk 60mm.MAHA 220PS

Seat Leon Cupra 1.9 ARL 4x4,GTB2264VK,Firad 80%.vyfuk 60mm,FMIC,soft MV

VW Golf VI,2.0 TDI GTD-125kw.úprava profituning--209PS
midaS
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 02 dub 2014, 10:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od midaS »

da se to i udelat nejak logem??abych videl co jak dava. a pokud jo jake akcni cleny?? neni to 3,10,11 ???
Traker
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Registrován: 19 lis 2008, 21:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Traker »

Nee,to musíš dát budík který umí měřit podtlak. Dát to přímo na hadicku co jde s vyvevy a pak co jde přímo do turba
VW Golf IV 1.9,race 520,12mm hlava,hybrid turbo+chip MV,sání ARL,FMIC,,jednohmota spojka VR6,výfuk 60mm.MAHA 220PS

Seat Leon Cupra 1.9 ARL 4x4,GTB2264VK,Firad 80%.vyfuk 60mm,FMIC,soft MV

VW Golf VI,2.0 TDI GTD-125kw.úprava profituning--209PS
midaS
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 02 dub 2014, 10:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od midaS »

tak vse vypada dobre ale porad mam pocit ze to spatne tahne udelal jsem i log pro jistotu sice tomu moc nerozumim ale typl bych to na senzor g71 ..vag chybu neukazuje
zde log:

http://leteckaposta.cz/728655558
Vsety18
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 11 kvě 2011, 17:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Jeníkov 83

Příspěvek od Vsety18 »

s tou baňkou si to přehnal je tam zbytečně velkej přefuk a pak dlouho trvá než se to zreguluje je potřeba si s tím pohrát takhle to není úplně optimální zkus o půl otačky na táhle zvětšit předpětí a znovu to naloguj
midaS
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 02 dub 2014, 10:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od midaS »

muzu jeste poprosit ktere barevne pole je ta podtlakova banka ...neviznam se v tom co je co :D log udelam tedy jeste znova
Vsety18
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 11 kvě 2011, 17:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Jeníkov 83

Příspěvek od Vsety18 »

tmavě modrá je požadovaný tlak a světle modrá je to co tam je a začni to měřit ještě od nižších otáček ať je to pěkně vidět dám ti sem jeden log jak by to mělo přibližně být http://leteckaposta.cz/584333251
midaS
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 02 dub 2014, 10:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od midaS »

toto jsem dneska nameril

http://leteckaposta.cz/370827879
midaS
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 02 dub 2014, 10:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od midaS »

ty ten log mas v cestine to znacne usnadnuje :D me podle toho logu teda i nejak skace vaha vzduchu.proti tobe mam silene hodnoty
Vsety18
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 11 kvě 2011, 17:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Jeníkov 83

Příspěvek od Vsety18 »

stojí to pořád za prd skoro to vypadá že jsi hejbal s táhlem na druhou stranu musíš to táhlo prodlužovat aby jsi zvětšil předpětí ještě to zkus znovu a klidně o celou otáčku hlavně ho prodlužuj odkud jsi že by jsme to doštelovali?
midaS
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 02 dub 2014, 10:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od midaS »

bydlim v Hevlíne ..no dneska jsem to o5 posteloval snad uz naposled

http://leteckaposta.cz/956043385
refresh
Přispěvovatel
Příspěvky: 153
Registrován: 25 srp 2008, 14:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Lbc

Příspěvek od refresh »

To musíš i poznat podle jízdy jestli je to lepší nebo ne? Takhle podle logu to vypadá dobře řekl bych, víc už bych to asi neštěloval.
Já mám nejspíš stejný problém, dával jsem turbo dohromady co jsem auto koupil, bylo úplně špatně složené a lopatky zatuhnuté a úplně zohýbané, dal jsem nové, vyleštil, ani jsem nevypodkládal, ale auto pořád nejede jak má. Nástup je pomalý a spotřeba je vyšší než by podle mě měla.
Co myslíte na log, měl bych regulaci seštelovat? http://leteckaposta.cz/422188505
GII 1.6TD->Tdi
midaS
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 02 dub 2014, 10:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od midaS »

ty jsis jako menil veci v turbu sam??? nemelo by to jit na stolici doma to nikdy u stolu neseridis ne
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

midaS píše:bydlim v Hevlíne ..no dneska jsem to o5 posteloval snad uz naposled

http://leteckaposta.cz/956043385
Máš to v popřádku,,s turbem už nic nedělej,,jen si dej novou váhu ;) ta tvoje už to má za sebou...
Octavia II RS
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“