Voda v posilovači

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Re-volt
Přispěvovatel
Příspěvky: 376
Registrován: 01 dub 2009, 21:16
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Voda v posilovači

Příspěvek od Re-volt »

Zdarec borci,stalo se někomu,že natekla,nejspíš dešťová voda do posilovače brzd? Jedná se o Passat 2002 1.9TDi PD 96Kw,dvoumembrána.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jo nejsi sám co nebá na údržbu a nebo jezdí do servisu co nedodržuje doporučení výrobce
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Re-volt
Přispěvovatel
Příspěvky: 376
Registrován: 01 dub 2009, 21:16
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Re-volt »

Naražíš li na ucpanou šachtu pod AKU tak tam je vše ok...tipl bych že netesní šlic na posilovači a nekudy to nateklo po čelním skle a pak dovnitr posilovače
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

muselo být ucpáno jinak se nenapije nebo myslíš že to vcuclo vodu jen tak?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Re-volt
Přispěvovatel
Příspěvky: 376
Registrován: 01 dub 2009, 21:16
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Re-volt »

Ladas píše:muselo být ucpáno jinak se nenapije nebo myslíš že to vcuclo vodu jen tak?
Ne myslím že to do něj vtíká postupně když prší a voda stéká po okně.
Každopádně posilovač je na výměnu
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33641
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

vyšisti syfony pod aku , že jsou OK to neokecáš, tam problém začal , protáhni je hadicí řádně delší dobu at víš jak fachčí a jestli ti neudělali bordel v kabině

pak povol HBV potáhni a prohřívej posilovač horkovzduškou, pokud je tam vody na šplochání potáhní ten hbv víc a vyfokej kompresosem ;)

blbý nápad že posilovač netěsní by šel ale jak voda nateše i vyteče,

pokud chudák posilovač nasává vlhké prostředí tak se voda kondenzuje ;)
Re-volt
Přispěvovatel
Příspěvky: 376
Registrován: 01 dub 2009, 21:16
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Re-volt »

Miloš,je po něm:-) je zrezlý :-(
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33641
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Re-volt píše:Miloš,je po něm:-) je zrezlý :-(
á tak to ti přeju krásný orgazmus při jeho výměně :bang:
Re-volt
Přispěvovatel
Příspěvky: 376
Registrován: 01 dub 2009, 21:16
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Re-volt »

slovacek.milos píše:
Re-volt píše:Miloš,je po něm:-) je zrezlý :-(
á tak to ti přeju krásný orgazmus při jeho výměně :bang:
Vybavené
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“