Transplantace motoru
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 103
- Registrován: 24 srp 2008, 21:56
- Bydliště: Dačice
Kravina dávat do Patrola čtyřválec, tam potřebuješ sílu od volnoběhu. Velkej rozdíl je už jít ze šestiválce na pětiválec, natož čtyřválec. Nevím v jakém režimu s tím chceš jezdit. Mám zkušenost s Patrolem V6 a Discovery V5 a v nízkých otáčkách ta Discovera ztrácela. Čtyřválec si tam nedokážu představit.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 155
- Registrován: 19 črc 2012, 22:24
- johnyvelkytvrdy
- Sběrač informací
- Příspěvky: 27
- Registrován: 22 kvě 2009, 08:53
- Bydliště: Mácháč
- Kontaktovat uživatele:
Jak píšeš jsou za ranec, jsou mega těžký, originál td je skoro nesehnatelnej. A atmosféra je o ničem. Tyhle motory vydržej hodně, ale když už se něco stane tak oprava stojí za to... Znám jednoho co má td a praskla mu klika. Jetou nesehnal a tak si jí koupil za 50 000kč v Nissanu......honzik.habr píše:Sežen v polsku 4.2D nebo 4.2TD od nissanu a mas to .sice je to za ranec ale jede to a sou to neznicitelny motory.
- johnyvelkytvrdy
- Sběrač informací
- Příspěvky: 27
- Registrován: 22 kvě 2009, 08:53
- Bydliště: Mácháč
- Kontaktovat uživatele:
Zkoušel jsi porovnat výkonový grafy těch motorů? Myslím že když to zkusíš, tak zjistíš, že nemáš pravdu..... A taková ta hláška, že oběm(počet válců) ničín nenahradíš. Je podle mě blbost. Pokrok v konstrukci motorů je neúprosný......filipos píše:Kravina dávat do Patrola čtyřválec, tam potřebuješ sílu od volnoběhu. Velkej rozdíl je už jít ze šestiválce na pětiválec, natož čtyřválec. Nevím v jakém režimu s tím chceš jezdit. Mám zkušenost s Patrolem V6 a Discovery V5 a v nízkých otáčkách ta Discovera ztrácela. Čtyřválec si tam nedokážu představit.
Když vezmu takový příklad doporučil by jsi někomu, aby vyndal ze svojí OCT1 81kw tdi a místo něj aby tam namontoval 3.0td I5 z mercedesu 123?
Má to o válec víc.......
- johnyvelkytvrdy
- Sběrač informací
- Příspěvky: 27
- Registrován: 22 kvě 2009, 08:53
- Bydliště: Mácháč
- Kontaktovat uživatele:
No zrovna od I5 tdi VW jsem už skoro upustil. Ten co tady u nás dělá čerpadla říkal, že do levotočivého 5ti válcového čerpadla nemá díly aby z toho udělal našlapané Mtdi....michalteplik píše:Ono zrovna (seriová) 2.5 tdi 103kw je od spoda snad vetší lemra nez rd 28tA když ji budeš moc dávat tak polezou šrouby z kliky ven.Ale to všecno se necha poladit a s mechanikou by to byl sakra povedenej motor
Spíš teď přemýšlím o OM 606.962, Z MB "masařka" 24v, 130kw,
A řadové čerpadlo z 12v motoru OM 603.960
Je to sice komůrkovej motor ale asi se z toho daj dostat nějaký koně.
http://www.youtube.com/watch?v=YlwTxw-0 ... -vo88kyLFQ - od 2:50
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 155
- Registrován: 19 črc 2012, 22:24
- johnyvelkytvrdy
- Sběrač informací
- Příspěvky: 27
- Registrován: 22 kvě 2009, 08:53
- Bydliště: Mácháč
- Kontaktovat uživatele: