Transplantace motoru

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Co tam vrazit?

ATD co se mi v?l? doma.
9
43%
vw 1,9 MTDI
1
5%
Jin?
11
52%
 
Celkem hlasů: 21

honzik.habr
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Registrován: 24 srp 2008, 21:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Dačice

Příspěvek od honzik.habr »

Sežen v polsku 4.2D nebo 4.2TD od nissanu a mas to .sice je to za ranec ale jede to a sou to neznicitelny motory.
filipos
Přispěvovatel
Příspěvky: 196
Registrován: 13 zář 2008, 20:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od filipos »

Kravina dávat do Patrola čtyřválec, tam potřebuješ sílu od volnoběhu. Velkej rozdíl je už jít ze šestiválce na pětiválec, natož čtyřválec. Nevím v jakém režimu s tím chceš jezdit. Mám zkušenost s Patrolem V6 a Discovery V5 a v nízkých otáčkách ta Discovera ztrácela. Čtyřválec si tam nedokážu představit.
michalteplik
Přispěvovatel
Příspěvky: 155
Registrován: 19 črc 2012, 22:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od michalteplik »

Ono zrovna (seriová) 2.5 tdi 103kw je od spoda snad vetší lemra nez rd 28t :-) A když ji budeš moc dávat tak polezou šrouby z kliky ven.Ale to všecno se necha poladit a s mechanikou by to byl sakra povedenej motor
Uživatelský avatar
johnyvelkytvrdy
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 22 kvě 2009, 08:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Mácháč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od johnyvelkytvrdy »

honzik.habr píše:Sežen v polsku 4.2D nebo 4.2TD od nissanu a mas to .sice je to za ranec ale jede to a sou to neznicitelny motory.
Jak píšeš jsou za ranec, jsou mega těžký, originál td je skoro nesehnatelnej. A atmosféra je o ničem. Tyhle motory vydržej hodně, ale když už se něco stane tak oprava stojí za to... Znám jednoho co má td a praskla mu klika. Jetou nesehnal a tak si jí koupil za 50 000kč v Nissanu......
Uživatelský avatar
johnyvelkytvrdy
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 22 kvě 2009, 08:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Mácháč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od johnyvelkytvrdy »

filipos píše:Kravina dávat do Patrola čtyřválec, tam potřebuješ sílu od volnoběhu. Velkej rozdíl je už jít ze šestiválce na pětiválec, natož čtyřválec. Nevím v jakém režimu s tím chceš jezdit. Mám zkušenost s Patrolem V6 a Discovery V5 a v nízkých otáčkách ta Discovera ztrácela. Čtyřválec si tam nedokážu představit.
Zkoušel jsi porovnat výkonový grafy těch motorů? Myslím že když to zkusíš, tak zjistíš, že nemáš pravdu..... A taková ta hláška, že oběm(počet válců) ničín nenahradíš. Je podle mě blbost. Pokrok v konstrukci motorů je neúprosný......
Když vezmu takový příklad doporučil by jsi někomu, aby vyndal ze svojí OCT1 81kw tdi a místo něj aby tam namontoval 3.0td I5 z mercedesu 123?
Má to o válec víc.......
Uživatelský avatar
johnyvelkytvrdy
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 22 kvě 2009, 08:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Mácháč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od johnyvelkytvrdy »

michalteplik píše:Ono zrovna (seriová) 2.5 tdi 103kw je od spoda snad vetší lemra nez rd 28t :-) A když ji budeš moc dávat tak polezou šrouby z kliky ven.Ale to všecno se necha poladit a s mechanikou by to byl sakra povedenej motor
No zrovna od I5 tdi VW jsem už skoro upustil. Ten co tady u nás dělá čerpadla říkal, že do levotočivého 5ti válcového čerpadla nemá díly aby z toho udělal našlapané Mtdi....

Spíš teď přemýšlím o OM 606.962, Z MB "masařka" 24v, 130kw,
A řadové čerpadlo z 12v motoru OM 603.960
Je to sice komůrkovej motor ale asi se z toho daj dostat nějaký koně.

http://www.youtube.com/watch?v=YlwTxw-0 ... -vo88kyLFQ - od 2:50
michalteplik
Přispěvovatel
Příspěvky: 155
Registrován: 19 črc 2012, 22:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od michalteplik »

O tom mercedesu jsem ti rikal uz v telefonu:-) ono i bmw 2.5 tds nejni k zahozeni. Z tech motoru se da dostatt moooc koni! Ale bohuzel tam to nekonci.Ty kone musis i uchladit.A to te pak nemine. zakazkovrj chladic minimallne 100 mm sylnej +olejovej chladic s termostatem a o cooleru ani nemluvim :-)
Uživatelský avatar
johnyvelkytvrdy
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 22 kvě 2009, 08:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Mácháč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od johnyvelkytvrdy »

Tak jsem po dlouhém rozmýšlení koupil OM606..... Teď sháním rady a zkušenosti s instalací mechanického čerpadla. Může mi s tím někdo pomoct?
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“