Sací potrubí Ocatvia II RS 125kW problém klapek

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
cimrmanolog
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 10 srp 2012, 20:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Sací potrubí Ocatvia II RS 125kW problém klapek

Příspěvek od cimrmanolog »

Zdar pánové,
řeším problém klapek v sacím potrubí, netěsnost kolem hřídelky a únik oleje kolem ní.
Koukal jsem že nové sací potrubí je za cca 14 000,-, tak že jsem šel do mdlob. Jsou dva druhy sacího potrubí.
Potrubí které řeším je ovládáno přes elektromagnetický podtlakový ventil a baňkou, která ovládá podtlakem klapky.
Uvažoval jsem , že bych ty klapky vykuchal a díru po hřídelce v sání zaslepil, stejně tak zacpal i hadičku na ventilu.
Zkusil jsem to cvičně takto zapojit a projet cca 5km a v paměti závad nic nebylo na chodu motoru v nízkých otáčkách , kdy klapky mají přivírat jsem nic nepostřehl ale co to udělá časem, tak to netuším.


Zkoušel jste to někdo???
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20407
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

ono i když dáš novýsání tak to dlouho nevydrží
třeba u BMW se ty klapky kuchají běžně a není problém
GeneHawkins
Přispěvovatel
Příspěvky: 744
Registrován: 20 říj 2009, 20:46
Odpovědi: 0

Re: Sací potrubí Ocatvia II RS 125kW problém klapek

Příspěvek od GeneHawkins »

cimrmanolog píše:Zdar pánové,
řeším problém klapek v sacím potrubí, netěsnost kolem hřídelky a únik oleje kolem ní.
Koukal jsem že nové sací potrubí je za cca 14 000,-, tak že jsem šel do mdlob. Jsou dva druhy sacího potrubí.
Potrubí které řeším je ovládáno přes elektromagnetický podtlakový ventil a baňkou, která ovládá podtlakem klapky.
Uvažoval jsem , že bych ty klapky vykuchal a díru po hřídelce v sání zaslepil, stejně tak zacpal i hadičku na ventilu.
Zkusil jsem to cvičně takto zapojit a projet cca 5km a v paměti závad nic nebylo na chodu motoru v nízkých otáčkách , kdy klapky mají přivírat jsem nic nepostřehl ale co to udělá časem, tak to netuším.


Zkoušel jste to někdo???
Nějaký zkušenosti? Udělals to?
mart92
Přispěvovatel
Příspěvky: 154
Registrován: 21 úno 2010, 15:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od mart92 »

Taky by me zajimal vysledek.. Mam stejny problem
chipmann
Aktivista
Příspěvky: 1110
Registrován: 01 říj 2008, 07:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Ustecký kraj

Příspěvek od chipmann »

Jj kuchnout mám jedno RS 2006 které takhle jezdí naprosto v klidu ale není na něm chip
OII RS 2.0TFSI chip,podvozek eibach, výfuk Miltek, bloff forge Motorsport, kola Thomason atd Kompletní diagnostika VAG 12.12.3
mart92
Přispěvovatel
Příspěvky: 154
Registrován: 21 úno 2010, 15:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od mart92 »

a stačí zaslepit jen otvor po hřídelce? nebo i rozdělit jednotlivé komory sání?
Uživatelský avatar
Jirka.
Aktivista
Příspěvky: 2089
Registrován: 23 zář 2008, 22:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka. »

Sání použít z BKD, to klapky nemá, ale nevěřím že to bez sw úpravy jde jen tak zaslepit.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“