tandem
Moderátoři: šulda, Moderátoři
tandem
Zdravim, resim ted problem s tekoucim tandemovym cerpadlem, jak je na tom X verze tandemu , jsou tyto firemni repasy dobre??? Vydrzi neco nebo je lepsi jit zas do noveho originalu? Kdo me sezene za nejlepsi cenu jednu nebo druhou variantu?
Diky
Diky
Žádné nastavení potřeba dodržet není. Tandem je poháněn vačkovou hřídelí a s tou nijak hýbat nebudeš. Je to jen a pouze mechanické čerpadlo s vývěvou, žádnej zádrhel v tom nehledej. Je to práce na max 20 minut a to jsem to dělal poprvé a doufám že i naposledy.henri píše:Při demontáži tandemu z důvodu přetěsnění je nutné zachovat nějaké nastavení. Jaké jsou zásady pro takovou operaci.
Jen já jsem použil místo LUKu tandem Bosch a tam je plechové těsnění kdežto u LUKu je gumové.
Kdyby náhodou tak jedno gumové těsnění k tandemu mi leží doma originál škoda ještě zabalené.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
tandem
Jeste dotazek, mam koupene tesneni pod tandem, je tam jeste nejake jine tesneni? Chci to vymenit vsechno naraz , nerad by jsem to delal nekolikrat. Jestli tam neni nejake tesneni pod vickem treba, je tam tandem Bosch.
Dik
Dik
tandem
Zdravim , vidim ze tahle moje posledni otazka upadla v zapomeni, takze jeste jednou se zeptam, je potreba vymenit jeste jine tesneni nez hlavni pod tandem?? Mam koupene jen to velke tvarove tesneni, je tam i nejaky O krouzek?? Pak pripadne jaky rozmer, nebo kde se da koupit, ja jsem se ptal v autorizaku a ti nic nevedeli.
Dik
Dik
nic jineho nepotrebujes, ale kdyz uz to budes mit dole rovnou sundej to vicko co drzi cca 5 torxu a pod nim je plechove tesneni a to opravdu lehce mazni silikonem. Je to spis takova prevence, rado to tam tece.
Vicko myslim to na tandemu, az to uvidis bude ti to jasne.
Vicko myslim to na tandemu, az to uvidis bude ti to jasne.
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Dnes jsem taky absolvoval výměnu tandemu. Ovšem na podélným motoru je to trochu drbačka. Ale podařilo se.
Jenom doplním - u tandemu bosch je plechové těsnění mezi hlavou a čerpadlem, pak další plechové mezi víčkem a pak je gumové mezi čerpadlem a vývěvou (když tandem rozloupnete napůl). Tam by se mohl ztrácet podtlak popř. taky nafta - vedou tudy skulinky do hlavy.
Jenom doplním - u tandemu bosch je plechové těsnění mezi hlavou a čerpadlem, pak další plechové mezi víčkem a pak je gumové mezi čerpadlem a vývěvou (když tandem rozloupnete napůl). Tam by se mohl ztrácet podtlak popř. taky nafta - vedou tudy skulinky do hlavy.
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB