tandem

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
sarincz
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 23 čer 2010, 06:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherské Hradiště

tandem

Příspěvek od sarincz »

Zdravim, resim ted problem s tekoucim tandemovym cerpadlem, jak je na tom X verze tandemu , jsou tyto firemni repasy dobre??? Vydrzi neco nebo je lepsi jit zas do noveho originalu? Kdo me sezene za nejlepsi cenu jednu nebo druhou variantu?

Diky
blonn
Aktivista
Příspěvky: 1135
Registrován: 01 dub 2009, 19:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od blonn »

A proč bys kupoval jinej, stačí přetěsnit (LOL)
GIV 1,9TDI 74kw AXR/var, EGR OFF, MAF OFF 110KW 150PS 330NM, JEDN.+HDS
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

zalezi kde tece, pokud ti pribejva olej tak to si sam nepretesnis a kup klidne starsi. Pokud ti to tece pod vickem z venku, staci rozebrat a pretesnit.
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
henri
Přispěvovatel
Příspěvky: 113
Registrován: 25 lis 2008, 19:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od henri »

Při demontáži tandemu z důvodu přetěsnění je nutné zachovat nějaké nastavení. Jaké jsou zásady pro takovou operaci.
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

Ne. Povolis ctyri srouby, odpojis dve hadice a jednu trubku a je venku. Kazdopadne pri demontazi vymen tesneni mezi tandemem a hlavou a snaz se dodrzet cistotu at se mrdnik nedostane ke vstrikum.
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
sarincz
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 23 čer 2010, 06:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherské Hradiště

tandem

Příspěvek od sarincz »

No olej me nepribyva, takze staci koupit tesneni? a natrit ho necim nebo nasucho? Ma to nejake cislo at neobjednam blbost? Jde o motor BKD.


Dik
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

henri píše:Při demontáži tandemu z důvodu přetěsnění je nutné zachovat nějaké nastavení. Jaké jsou zásady pro takovou operaci.
Žádné nastavení potřeba dodržet není. Tandem je poháněn vačkovou hřídelí a s tou nijak hýbat nebudeš. Je to jen a pouze mechanické čerpadlo s vývěvou, žádnej zádrhel v tom nehledej. Je to práce na max 20 minut a to jsem to dělal poprvé a doufám že i naposledy.
Jen já jsem použil místo LUKu tandem Bosch a tam je plechové těsnění kdežto u LUKu je gumové.
Kdyby náhodou tak jedno gumové těsnění k tandemu mi leží doma originál škoda ještě zabalené.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

BKD myslím nemá 2varianty jako 8V PD
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
sarincz
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 23 čer 2010, 06:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherské Hradiště

tandem

Příspěvek od sarincz »

Jeste dotazek, mam koupene tesneni pod tandem, je tam jeste nejake jine tesneni? Chci to vymenit vsechno naraz , nerad by jsem to delal nekolikrat. Jestli tam neni nejake tesneni pod vickem treba, je tam tandem Bosch.

Dik
sarincz
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 23 čer 2010, 06:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherské Hradiště

tandem

Příspěvek od sarincz »

Zdravim , vidim ze tahle moje posledni otazka upadla v zapomeni, takze jeste jednou se zeptam, je potreba vymenit jeste jine tesneni nez hlavni pod tandem?? Mam koupene jen to velke tvarove tesneni, je tam i nejaky O krouzek?? Pak pripadne jaky rozmer, nebo kde se da koupit, ja jsem se ptal v autorizaku a ti nic nevedeli.

Dik
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

nic jineho nepotrebujes, ale kdyz uz to budes mit dole rovnou sundej to vicko co drzi cca 5 torxu a pod nim je plechove tesneni a to opravdu lehce mazni silikonem. Je to spis takova prevence, rado to tam tece.

Vicko myslim to na tandemu, az to uvidis bude ti to jasne.
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
sarincz
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 23 čer 2010, 06:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherské Hradiště

tandem

Příspěvek od sarincz »

Ok, diky, snad o vikendu bude cas a vrhnu se na to.
arlie
Přispěvovatel
Příspěvky: 703
Registrován: 01 led 2011, 21:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Hnátnice

Příspěvek od arlie »

Dnes jsem taky absolvoval výměnu tandemu. Ovšem na podélným motoru je to trochu drbačka. Ale podařilo se.
Jenom doplním - u tandemu bosch je plechové těsnění mezi hlavou a čerpadlem, pak další plechové mezi víčkem a pak je gumové mezi čerpadlem a vývěvou (když tandem rozloupnete napůl). Tam by se mohl ztrácet podtlak popř. taky nafta - vedou tudy skulinky do hlavy.
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“