Manualní regulátor tlaku
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Manualní regulátor tlaku
Čau, tak nějak se s kámošem dohadujem jak to zapojit .....
jedná se o tenhle typ: http://www.highperformanceparts.cz/manu ... spring.611
Mám motor AEB 1.8t a nevím kam to přesně napojit u N75. Jestli ho nebudu muset nějak vyřadit nebo jestli to mám napojit na hadičku od N75 do wastegate.
jedná se o tenhle typ: http://www.highperformanceparts.cz/manu ... spring.611
Mám motor AEB 1.8t a nevím kam to přesně napojit u N75. Jestli ho nebudu muset nějak vyřadit nebo jestli to mám napojit na hadičku od N75 do wastegate.
Jak psal alfík jednotka to schodí.Na moderní auta jsou to podle mě vyhozený peníze.Zezačátku jednotka stejně reguluje maximální tlak a pokud ho pak nedokáže skrotit tak ti to schodí.Nějak postrádám bez zásahu do sw vyznam toho kurvítka snad jen ty vyhozený peníze.Je to jen můj názor tak mě nekamenujte.
Mám úpravu od MTM - a4 1.8T quattro AEB - tohle mám defakto zadarmo tak chci zkusit co to umí. Je jasný že pokud se přesáhne určitej tlak tak to padne do nouzáku, nicméně měl jsem prasklou hadičku k wastegate takže šlo turbo naplno a do nouzáku nepadala. Od tohohle si neslibuju zázraky, nicméně proč to nevyzkoušet co to udělá. Samozřejmě to neotevřu naplno jak debil.geo píše:Jak psal alfík jednotka to schodí.Na moderní auta jsou to podle mě vyhozený peníze.Zezačátku jednotka stejně reguluje maximální tlak a pokud ho pak nedokáže skrotit tak ti to schodí.Nějak postrádám bez zásahu do sw vyznam toho kurvítka snad jen ty vyhozený peníze.Je to jen můj názor tak mě nekamenujte.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 249
- Registrován: 14 led 2011, 18:31
- Bydliště: ostrava
Ono to padlo ani o tom nevies. Keby to nepadlo tak pri plnom tlaku 1.5 baru by si tam mal (trepnem) 300 koni. Jednotka to zhodi predstihom a klapkou.gixxer1 píše:Mám úpravu od MTM - a4 1.8T quattro AEB - tohle mám defakto zadarmo tak chci zkusit co to umí. Je jasný že pokud se přesáhne určitej tlak tak to padne do nouzáku, nicméně měl jsem prasklou hadičku k wastegate takže šlo turbo naplno a do nouzáku nepadala. Od tohohle si neslibuju zázraky, nicméně proč to nevyzkoušet co to udělá. Samozřejmě to neotevřu naplno jak debil.geo píše:Jak psal alfík jednotka to schodí.Na moderní auta jsou to podle mě vyhozený peníze.Zezačátku jednotka stejně reguluje maximální tlak a pokud ho pak nedokáže skrotit tak ti to schodí.Nějak postrádám bez zásahu do sw vyznam toho kurvítka snad jen ty vyhozený peníze.Je to jen můj názor tak mě nekamenujte.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Passat Variant 1.8T APU
Ale ma ine cidla.seatjiritoledo píše:Podle mě to nespadne do nouzaku, Protože ten motor nemá čidlo tlaku.
Na lambade chuda zmes,tlak jak svina,palivo naplno,jednotka chce cez N75 zrazit turbo a ono sa nic nedeje.
Keby to RJ nepozna,tak by tam ten N75 ani nemusel byt. Stacili by turbo regulovane priamo v WG.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Passat Variant 1.8T APU