Manualní regulátor tlaku

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
gixxer1
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 14 dub 2014, 16:37
Odpovědi: 0

Manualní regulátor tlaku

Příspěvek od gixxer1 »

Čau, tak nějak se s kámošem dohadujem jak to zapojit .....

jedná se o tenhle typ: http://www.highperformanceparts.cz/manu ... spring.611

Mám motor AEB 1.8t a nevím kam to přesně napojit u N75. Jestli ho nebudu muset nějak vyřadit nebo jestli to mám napojit na hadičku od N75 do wastegate.
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Dal by som ho za N75 v smere na westgate. Pokial to ale prezenes s tlakom jednotka to zhodi.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Jak psal alfík jednotka to schodí.Na moderní auta jsou to podle mě vyhozený peníze.Zezačátku jednotka stejně reguluje maximální tlak a pokud ho pak nedokáže skrotit tak ti to schodí.Nějak postrádám bez zásahu do sw vyznam toho kurvítka snad jen ty vyhozený peníze.Je to jen můj názor tak mě nekamenujte.
Uživatelský avatar
gixxer1
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 14 dub 2014, 16:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od gixxer1 »

geo píše:Jak psal alfík jednotka to schodí.Na moderní auta jsou to podle mě vyhozený peníze.Zezačátku jednotka stejně reguluje maximální tlak a pokud ho pak nedokáže skrotit tak ti to schodí.Nějak postrádám bez zásahu do sw vyznam toho kurvítka snad jen ty vyhozený peníze.Je to jen můj názor tak mě nekamenujte.
Mám úpravu od MTM - a4 1.8T quattro AEB - tohle mám defakto zadarmo tak chci zkusit co to umí. Je jasný že pokud se přesáhne určitej tlak tak to padne do nouzáku, nicméně měl jsem prasklou hadičku k wastegate takže šlo turbo naplno a do nouzáku nepadala. Od tohohle si neslibuju zázraky, nicméně proč to nevyzkoušet co to udělá. Samozřejmě to neotevřu naplno jak debil.
seatjiritoledo
Přispěvovatel
Příspěvky: 249
Registrován: 14 led 2011, 18:31
Odpovědi: 0
Bydliště: ostrava

Příspěvek od seatjiritoledo »

Podle mě to nespadne do nouzaku, Protože ten motor nemá čidlo tlaku.
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

gixxer1 píše:
geo píše:Jak psal alfík jednotka to schodí.Na moderní auta jsou to podle mě vyhozený peníze.Zezačátku jednotka stejně reguluje maximální tlak a pokud ho pak nedokáže skrotit tak ti to schodí.Nějak postrádám bez zásahu do sw vyznam toho kurvítka snad jen ty vyhozený peníze.Je to jen můj názor tak mě nekamenujte.
Mám úpravu od MTM - a4 1.8T quattro AEB - tohle mám defakto zadarmo tak chci zkusit co to umí. Je jasný že pokud se přesáhne určitej tlak tak to padne do nouzáku, nicméně měl jsem prasklou hadičku k wastegate takže šlo turbo naplno a do nouzáku nepadala. Od tohohle si neslibuju zázraky, nicméně proč to nevyzkoušet co to udělá. Samozřejmě to neotevřu naplno jak debil.
Ono to padlo ani o tom nevies. Keby to nepadlo tak pri plnom tlaku 1.5 baru by si tam mal (trepnem) 300 koni. Jednotka to zhodi predstihom a klapkou.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

seatjiritoledo píše:Podle mě to nespadne do nouzaku, Protože ten motor nemá čidlo tlaku.
Ale ma ine cidla.
Na lambade chuda zmes,tlak jak svina,palivo naplno,jednotka chce cez N75 zrazit turbo a ono sa nic nedeje.
Keby to RJ nepozna,tak by tam ten N75 ani nemusel byt. Stacili by turbo regulovane priamo v WG.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Kolko teraz tlačiš na turbe?
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“