Průzkum teplot nasávaného vzduchu

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
tiff
Přispěvovatel
Příspěvky: 218
Odpovědi: 0
Registrován: 24 čer 2009, 14:24
Bydliště: Praha

Příspěvek od tiff »

Přesně tak, není to absolutně nezbytně nutné, ale vždy je lepší mít vzduch co nejchladnější.
Kdyby motoru něco akutně hrozilo, VW by si nikdy nedovolil dávat do aut takový miniaturní IC, kde i v sériovém stavu lezou teploty běžně přes 90 stupňů.
tlakac3
Přispěvovatel
Příspěvky: 303
Odpovědi: 0
Registrován: 18 pro 2011, 12:13
Bydliště: Znojmo

Příspěvek od tlakac3 »

Pri teplote nad 65 nasavanyho vzduchu uz neni idealni prohoreni smesi,tim padem dymovnica a vykon dolu
GOLF MK3-ASZ-GT2260VK+gtx.Port,vacka Chovanec 3xOFF,0.320,12hlava,FMIC,HDS+RACE,vyfuk 70,brzdyG60
meeiro
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Odpovědi: 0
Registrován: 05 čer 2014, 10:08
Bydliště: Někde u Znojma

Příspěvek od meeiro »

ja 55:) ale dymovnica i tak :)
Audi A4 B5, gt2260v, spodek AVF,hlava AHF, 12mm,spičky 0.310, výfuk 70mm, saní 55mm, FMIC
duchxt
Přispěvovatel
Příspěvky: 194
Odpovědi: 0
Registrován: 25 led 2010, 21:56
Bydliště: c. krumau

Příspěvek od duchxt »

jedno to až tak neni, viz fabie rs ktera pri prekroceni myslim ze cca 90° omezuje palivo
Okta 2 fake rs 2.0 tdi 140-205ps hybrid turbosport.cz , egr off , soft já, ap sportfahr, rs brzdy
jirka.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 536
Odpovědi: 0
Registrován: 17 pro 2013, 16:11

Příspěvek od jirka.p »

hele a kdyz resite tolik ten vzduch. pri max ho dostanu na 40°C co takhle teplota paliva? je lepsi ji mit nizsi nebo lepsi kdyz je teplejsi ?
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm :)
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
tinky_linky
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Odpovědi: 0
Registrován: 09 pro 2006, 18:43

Příspěvek od tinky_linky »

na jakym kanale to zjistim teplotu nasavanyho vzduchu? :?
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

teplotu paliva měříš až na výstupu z hlavy (PD) nebo v hlavě čerpadla (rotačka) a to budeš chladit jen těžko aby jsi to snížil ochlazením vstupu....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Odpovědi: 0
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

I palivo je lepší chladnější, proto máš pod podlahou chladič, kdyby to bylo fuk tak jej tam necpou.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
aughostino
Přispěvovatel
Příspěvky: 557
Odpovědi: 0
Registrován: 17 bře 2011, 17:23
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od aughostino »

ked riesite aj teplotu paliva, je mozne, ze v horucave cca 35°C vylezie teplota paliva za beznych okolnosti na 145°C? auto je seria. alebo moze byt vadny snimac teploty paliva?
Škoda Octavia Combi ASV 81kW 2002 Elegance čierna metalíza - V ZABEHU

ex: Škoda octavia I 1.9TDi SLX 81kw r.v. '98 AHF
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

chladič paliva na podlaze je tam z jiného důvodu než je ochlazení nafty DO motoru
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
talec
Přispěvovatel
Příspěvky: 245
Odpovědi: 0
Registrován: 16 dub 2010, 07:50
Bydliště: Moravskoslezský kraj
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od talec »

To je chladič na vracečku do nádrže ne?
Neví někdo jak nastavím tyto hodnoty do Dotu? nemám po ruce vag :(
Teplota nafty a aktuální spotřeba
potřebuju čísla místo XX XXX X
Díky :)
VW GOLF IV TDI PD GTI ARL, EGR OFF, KAT OFF, Maf OFF, GTB1756VK, 80/60.3 Duplex exhaust, HDS 57 POWERED BY TDIfun 211PS 475Nm
jirka.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 536
Odpovědi: 0
Registrován: 17 pro 2013, 16:11

Příspěvek od jirka.p »

no ja vim ze chladic nafty je na vedeni do nadrze. ale co takhle chladit naftu do motoru tim padem by mela bejt i studenejsi zpatecka? a studenejsi nafta by mela mit vliv na vykon ne ?
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm :)
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

aughostino píše:ked riesite aj teplotu paliva, je mozne, ze v horucave cca 35°C vylezie teplota paliva za beznych okolnosti na 145°C? auto je seria. alebo moze byt vadny snimac teploty paliva?
Nedávno jsem v 30° teple jezdil s OI TDI PD 74kW série plná nádrž a teplota nafty se pohybovala okolo 90°C
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

protože je teplota měřená za hlavou...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Odpovědi: 0
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Ladas píše:chladič paliva na podlaze je tam z jiného důvodu než je ochlazení nafty DO motoru
Konečně u PD se stejně to palivo zahřeje v palici, takže je otázka zda by mělo smysl jej chladit cestou k tryskám/čerpadlům.
Pokud půjde do hlavy teplejší než je teplota hlavy tak se zchladí a obráceně.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“