tigra-chyba
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 594
- Registrován: 23 led 2006, 21:11
- Bydliště: Chebsko
- Kontaktovat uživatele:
tigra-chyba
prosim o radu vyčetl jsem u tigry:diagnostika -93 4-nasobný výkonový modul/koncový stupen/ vadný. kde hledat .auto po nastartovani po chvilce zdechne
Ahoj,myslím že by to mohl být zapalovací modul,jestli je to jako u astry G 1,4 16v tak je přímo na svíčkách a u starší je vedle hlavy a jdou z něj kabely.Chytne to normálně a najednou začne vynechávat a nebo zdechne uplně.A odcházej dříve svíčky.Stojí 5t. u opel,ale u autoZralý je za 4 ten samej jen bez GM,stejně to je od Delphi.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 594
- Registrován: 23 led 2006, 21:11
- Bydliště: Chebsko
- Kontaktovat uživatele:
tigra-chyba
diky za radu ten modul je z boku na hlave.nedela to pořad po nastartování běží normalně a asi po minutě záčína pocukávat jako by šel na tři válce ve vysokejch otačkach je normalní.zkusim ten modul vyměnit a dám vědet.diky
To je přesně to co myslim,asi po 1-2 min začne zakopávat a jde na tři,dáš tam nové svíčky a za pár tisíc je to zas,pokud není uplně f prdeli.Mám v Opelu příbuznýho a ten to potvrdil.Já mám asi ten samej probl.na astře G 1,4 16v motorx14xe,po 6tis odešla orig.dvoujiskrová opel(bosch)svíčka,dal jsem dvoujiskrový brisk dle kat. a zatim jezdim už 10 000 km a dobrý.
A nebo bývá propálený těsnění pod hlavou,malá trhlinka a po malém ohřátí to blbne a když se to ohřeje víc tak už ne.Tak to jde asi 500 km a odejde úplně,vlastní zkušenost(ve 105000) a bratranec má tigru a to samé.U 3 válce prožraný od antifrezu,proto se má měnit a nemíchat.
A nebo bývá propálený těsnění pod hlavou,malá trhlinka a po malém ohřátí to blbne a když se to ohřeje víc tak už ne.Tak to jde asi 500 km a odejde úplně,vlastní zkušenost(ve 105000) a bratranec má tigru a to samé.U 3 válce prožraný od antifrezu,proto se má měnit a nemíchat.