Pro autora vlákna tohle musí bejt dilema vybírat z tolika názorů.Jaký motor?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
já teda tady u nás octávkou po okreskách 90 nejezdil. Vždycky těch 100 na přehledných místech 105-110 a když je rovinka nebo je to mírně z kopce tak jsem tam měl 6ku pokaždý. Ono hlavně to stačí na 100 rozjet,lupnout za 6 a doplachtit ten kilometr na hudlačku za skoro nulovou spotřebu do další zatáčky, z 90 to znova rozjet na 100-105 a pak ta spotřeba jde dolu. S pětikvaltem to není ono.
Mě přijde že Jericho je zabouchnutej do svýho staletýho fiata a auto se šestkou asi nikdy neřídil. A že i ten fiat je pro něj zbytečnost, když si může koupit mnohem jednoduššího Trabanta,který nemá žádný zbytečný kurvítka navíc.
Ale když bys se šestikvaltem najezdil aspoň 30 tis ročně jako spousta lidí tady, mezi vesnicemi,v městě ale pojedeš i na dovolenou aspoň 1000km tam a 1000 zpět,tak si uplně změníš názor. A pak se začneš dívat po octávce dvojkovej, protože jednička bude hlučná, bude skákat,mlátit. Ale jestli jedeš jednou za týden na nákup a dokud nemáš srovnání dlouhodobě 5Q a 6Q (v mým případě identický auto a 2 roky 5Q a potom přestavba a 5 let 6Q) tak bych se zdržel komentářů že 6q se využít na okresce nedá
Jinak otáčky jsem vždycky držel na okresce těch 1700-1800 což když není motor v zátěži je uplně v poho a to i na plynulý zrychlování.
Jinak Live69 má v krátký 4x4 skříni naskládaný pajšl z rychlý předokolkový skříně a jak si libuje že
Mě přijde že Jericho je zabouchnutej do svýho staletýho fiata a auto se šestkou asi nikdy neřídil. A že i ten fiat je pro něj zbytečnost, když si může koupit mnohem jednoduššího Trabanta,který nemá žádný zbytečný kurvítka navíc.
Ale když bys se šestikvaltem najezdil aspoň 30 tis ročně jako spousta lidí tady, mezi vesnicemi,v městě ale pojedeš i na dovolenou aspoň 1000km tam a 1000 zpět,tak si uplně změníš názor. A pak se začneš dívat po octávce dvojkovej, protože jednička bude hlučná, bude skákat,mlátit. Ale jestli jedeš jednou za týden na nákup a dokud nemáš srovnání dlouhodobě 5Q a 6Q (v mým případě identický auto a 2 roky 5Q a potom přestavba a 5 let 6Q) tak bych se zdržel komentářů že 6q se využít na okresce nedá
Jinak otáčky jsem vždycky držel na okresce těch 1700-1800 což když není motor v zátěži je uplně v poho a to i na plynulý zrychlování.
Jinak Live69 má v krátký 4x4 skříni naskládaný pajšl z rychlý předokolkový skříně a jak si libuje že
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Ani ne tak zabouchnutej jako spokojenej. Sere mi na něm dost věcí, ale mám v něm ticho, žádné vibrace, vše stojí pár šupů a pod kapotou slyším motor. Párkrát jsem se šestkou už dokonce jel, Audi , Alfa Romeo , Citroen atp.. Spíš mne zaráží, že kdyby tam bylo 10 kvaltů, tak řidič jej tam prostě dá, protože přeci co nejvyšší kvalt tak to nejmíň žere, ne? Kolikrát mne svezli hoši, samý chip a plný zobák kilowatů a přitom nakýblují poslední kvalt a blafají. Já mu říkám, řaď kurva, to necítíš tu vibraci a jak motor nemůže? A on nic, co je? Když si představím ,jak na přímý záběr trpí ten kus železa v hlavě, co se točí a tlačí na vstřiky o klice nemluvě, je mi toho prostě líto. Možná by to chtělo zkusit si dát na rameno dvoumetrovou tyč, držet jí vepředu za kus a nakonec dát tak 5kg batoh.. A s tím jít do kopce...Již dávno jsem zjistil, že v tomhle jsou nejhorší řidiči profíci /sorry těm, kde to neplatí/, kteří mají své návyky z práce..Nezapomenu na řidiče T 148, který mi někdy zastavil,když jsem šel pěšky do práce, měl tehdy Fiat 125 Supermirafiory , dvouvačku s pětikvaltem..Rozjeli jsme se, on tam nakýbloval všechny kvalty/5/ a plazili jsme se po rovině, že kardanka málem mlátila o zem a auto se třáslo jako sulc..Ani to s ním nehnulo, byl na vibrace prostě zvyklý. Nešlo mi do hlavy, proč si tenhle kousek tohle auto koupil, asi kvůli holkám. Ale samozřejmě je to každého věc, jen mi to připadá zbytečné... 
nepropadat panice...
tady jak se chce někdo zapojit do diskuze a mometálně si usmyslí že bude mít jiný názor aby se dál diskutovalo, tak to napíše i když to není pravdamilda.svo píše:Petku na mej okte alh davam minimalne nad 100 jinak kyz by mel motor ruce tak by me musel nafackovatJinak manik s práce povida jedu 50 na petku auto se nejak trese, jakej kvalt by potreboval na 160
Když by se měl člověk řidít vším co se tady dočte, tak by neměl jezdit na STK protože na emisích mu padne turbo nebo se to potká,nebo začne motor podezřele kouřit, jezdit pod 2000 otáček na 5 ku je pro motor likvidační a jednou je ohřívání na volnoběh špatně, jindy je to lepší.
Já si jezdím podle svýho,mám uši a oči a nikdy jsem neměl s motorem problém a jen doporučuju 6Q, protože vím jaká je s ním jízda, narozdíl od spousty těch, kteří by taky chtěli ale nemají, ale řadí 5 ku až když jedou 100km/h
To je jako v dobách kdy OI stáli v porovnání s P406,306, Citroenem Xsara a jím podobných aut o hodně víc a ně každý ten nesmysl za octávku chtěl dát. A zrovna ti lidé se stali vlastníky těch výše uvedených aut a byli spokojený a škodovku všude pomlouvali, že je to předražený, sypou se na tom váhy vzduchu, turba se musí měnit že to padá do nouzáku. A po pár letech jsem ty stejný lidi začal potkávat v koncernových autech, jednou Bora, GolF, ale hlavně Octávky a najednou si nemohli vynachválit. Od spotřeby po výkon.
Prostě to co lidi nemají, rádi pomlouvají..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Pod toto se klidně podepíšu. Pravda a nic než pravdaBiimbo píše:tady jak se chce někdo zapojit do diskuze a mometálně si usmyslí že bude mít jiný názor aby se dál diskutovalo, tak to napíše i když to není pravdamilda.svo píše:Petku na mej okte alh davam minimalne nad 100 jinak kyz by mel motor ruce tak by me musel nafackovatJinak manik s práce povida jedu 50 na petku auto se nejak trese, jakej kvalt by potreboval na 160
Když by se měl člověk řidít vším co se tady dočte, tak by neměl jezdit na STK protože na emisích mu padne turbo nebo se to potká,nebo začne motor podezřele kouřit, jezdit pod 2000 otáček na 5 ku je pro motor likvidační a jednou je ohřívání na volnoběh špatně, jindy je to lepší.
Já si jezdím podle svýho,mám uši a oči a nikdy jsem neměl s motorem problém a jen doporučuju 6Q, protože vím jaká je s ním jízda, narozdíl od spousty těch, kteří by taky chtěli ale nemají, ale řadí 5 ku až když jedou 100km/h
To je jako v dobách kdy OI stáli v porovnání s P406,306, Citroenem Xsara a jím podobných aut o hodně víc a ně každý ten nesmysl za octávku chtěl dát. A zrovna ti lidé se stali vlastníky těch výše uvedených aut a byli spokojený a škodovku všude pomlouvali, že je to předražený, sypou se na tom váhy vzduchu, turba se musí měnit že to padá do nouzáku. A po pár letech jsem ty stejný lidi začal potkávat v koncernových autech, jednou Bora, GolF, ale hlavně Octávky a najednou si nemohli vynachválit. Od spotřeby po výkon.
Prostě to co lidi nemají, rádi pomlouvají..
Touran 2,0tdi 6q spotreba 5,6 podtacanie alebo okolo 6-7l/100.. normalna zdrava jazda. Mam aj golfa 6q a mam aj Octavku 1,9 PD s 5q, a ta ma najmensu spotrebu. Touran 6Q dalnice 130km.. 7,2l/100, OCTAVKA 5Q dalnice 130km...5,8l/100. ANO 6Q je lepsi ale nie tak ako to tu niekto opisuje. Mne je uplne jedno ci 6q alebo 5q....
Ale Brachov Golf4 1,9tdi 66kw, rotacka, to je jedine spolahlive auto ktoremu verim a nie tieto nove kramy..
Octavia2 -1,9tdi 77kw
Touran 2.0L D 138HP AZV
Golf variant 1,9tdi 4motion
Vento 1,9TD
Fabia 1,2htp/BMD
Touran 2.0L D 138HP AZV
Golf variant 1,9tdi 4motion
Vento 1,9TD
Fabia 1,2htp/BMD
biimbo to napsal hezky 
jinak jak jsou pd náchylnější na zimní start? přijdu, sednu, otočím klíčkem a jedu
6q a spotřeba, třeba ve čtvrtek jem otočil 1000km většina dálnice (ne D1
), spotřeba 5,4 a jezdím (snažím se
) do 150 tacho (tak jsem jel celou cestu, když to šlo - spěchal jsem spát..) , když potřebuju, přišlápnu a předjedu... běžně se vejdu na delší trasy hezky pod 6. Za 7 bych už musel vyloženě letět jako prase. na 200PS auto je to myslím fajn. Škoda že do O1 nejde dát DSG 
jinak jak jsou pd náchylnější na zimní start? přijdu, sednu, otočím klíčkem a jedu
6q a spotřeba, třeba ve čtvrtek jem otočil 1000km většina dálnice (ne D1
hlavne rozmyslaj kam s tym v nemecku budes chodit lebo tam platia emisne zony na vstup do velkych miest aby si vobec dosiel do roboty rotacka je max euro 3 pd euro 4
s 120gls T603 favorit opel astra g
octavia 1 tdi 81kw AHF rv 2000 470 xxx tis predana MB B trieda 180D automat ma moja lepsia polovicka
golf 4 1.6 benzin mercedes w 211 220 cdi 2008 origo diag mercedes bmw univerzalna diag launch x 431
octavia 1 tdi 81kw AHF rv 2000 470 xxx tis predana MB B trieda 180D automat ma moja lepsia polovicka
golf 4 1.6 benzin mercedes w 211 220 cdi 2008 origo diag mercedes bmw univerzalna diag launch x 431
Bimbo, máš v těchto věcech pravdu, ale ne všichni co to nemají to pomlouvají. Já osobně to prostě nepotřebuji, můj stoletý fiat mi stačí a to, co by mne potěšilo je na benzin a tuhle spotřebu bych neutáhl. Koncern nemá špatná auta, ale na můj vkus na majitele dost sere a technicky žádné převraty nenabídl. A je třeba se na to také podívat očima laiků, kteří musí do servisu a ojetý dieselový koncern je tikající bomba. Sice je to dnes všude, kdy např. ojeté BMW ve státních službách má tak drahý servis, že to ani ministerstvo neutáhne..Ale ne všichni jsou obdařeni tak častým jevem v Čechách přítomným a to je závist..Pohybuji se mezi bohatými lidmi a často si uvědomím, jak jsem na tom vlastně "lépe", že se nemusím tak honit abych si bohatství udržel. Ale samozřejmě usnadňuje to život a dokonce umožní koupit si i auto s ŠESTIKVALTEM.. 
nepropadat panice...