OII FL 1,9 TDI 77 BXE 232 HP 499NM

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Odpovědět
frida
Přispěvovatel
Příspěvky: 78
Registrován: 12 čer 2012, 08:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Přepeře , Mladá Boleslav

Příspěvek od frida »

Tak teď se to chová podle představ a jedine co se udělalo tak se dalo nove turbo, které mi předělal jeden známý co chtěl být utajen kvůli kecum !!!

Obrázek
Škoda fabia kombi - ASZ, IC SEAT CUPRA, HDS 57+VR6, GTB1756V, BRZDY 288mm OII, soft M...VOLE 235HP, 480NM

Škoda OII - ASZ, ic EVO 8, 6Q + sachs race, 2264 soft frida , 270 hp, 515nm
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

tak to bude věřejný tajemství ale tipuju že to byl ten tvor co leze v zemi :D
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
frida
Přispěvovatel
Příspěvky: 78
Registrován: 12 čer 2012, 08:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Přepeře , Mladá Boleslav

Příspěvek od frida »

Nn ten to nebyl :-)
Škoda fabia kombi - ASZ, IC SEAT CUPRA, HDS 57+VR6, GTB1756V, BRZDY 288mm OII, soft M...VOLE 235HP, 480NM

Škoda OII - ASZ, ic EVO 8, 6Q + sachs race, 2264 soft frida , 270 hp, 515nm
r.martinec
Aktivista
Příspěvky: 1512
Registrován: 24 kvě 2010, 19:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá boleslav -okolí

Příspěvek od r.martinec »

Hmm.zajimavy.predtim pri 2000 ot 160Nm a nyni 300.vlastne nemohlo jit predtim naladit
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

r.martinec píše:Hmm.zajimavy.predtim pri 2000 ot 160Nm a nyni 300.vlastne nemohlo jit predtim naladit
Jestli to srovnáváš s grafem z první stránky, tak já tam teda vidím ve 2000ot cca 280Nm, a maximum Nm je v podstatě v úplně stejných otáčkách.
Ale je fakt, že to turbo funguje asi o 100-150ot líp, takže teď z toho musí být na silnici úplně jiné auto... :)
r.martinec
Aktivista
Příspěvky: 1512
Registrován: 24 kvě 2010, 19:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá boleslav -okolí

Příspěvek od r.martinec »

Andre píše:
r.martinec píše:Hmm.zajimavy.predtim pri 2000 ot 160Nm a nyni 300.vlastne nemohlo jit predtim naladit
Jestli to srovnáváš s grafem z první stránky, tak já tam teda vidím ve 2000ot cca 280Nm, a maximum Nm je v podstatě v úplně stejných otáčkách.
Ale je fakt, že to turbo funguje asi o 100-150ot líp, takže teď z toho musí být na silnici úplně jiné auto... :)
ooo omlouvam se.asi jsem se prekoukl.koukal jsem na mobil.to vis, uz prd vidim.stari.ale urcite mas pravdu v tom, ze se s tim musi jezdit o poznani lepe nez s tim predtim.
frida
Přispěvovatel
Příspěvky: 78
Registrován: 12 čer 2012, 08:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Přepeře , Mladá Boleslav

Příspěvek od frida »

Ano chová se to uplne jinak dase s tim jezdit po meste uplne v poho
Škoda fabia kombi - ASZ, IC SEAT CUPRA, HDS 57+VR6, GTB1756V, BRZDY 288mm OII, soft M...VOLE 235HP, 480NM

Škoda OII - ASZ, ic EVO 8, 6Q + sachs race, 2264 soft frida , 270 hp, 515nm
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

frida píše:Ano chová se to uplne jinak dase s tim jezdit po meste uplne v poho
Myslím, že ten kdo v grafech číst umí (nebo na to kouká v dostatečném rozlišení), si o tom obrázek udělá sám ať už sem budeme psát cokoliv.
Za sebe jsem upřímně jen rád, že ten graf tady je.
I když si osobně myslím, že za vynaložené prostředky bylo asi očekávání vyšší než 25Nm ve 2000ot (za předpokladu, že se auto měřilo za stejných podmínek), tak určitě nedůležitější je spokojenost majitele, ale placebo efekt může být svině.
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“