Tlak turba - přeskládání, nastavení, vypodložení

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
103kuba
Přispěvovatel
Příspěvky: 106
Registrován: 28 úno 2010, 20:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň,Rokycany

Tlak turba - přeskládání, nastavení, vypodložení

Příspěvek od 103kuba »

Ahoj. Takže zde je log http://leteckaposta.cz/376494519 . Problém, turbo dosáhne 1bar přetlaku v cca 2500ot. Představa byla 1800 alespoň. Je to sharan AFN - dřík ventilu zničil staré turbo. Vyjmuto nové ze svodů audi A3, včetně rozváděcích lopatek. Svody zabroušeny, začištěny od vrypů viz obrázek Obrázek

Vypodloženo 0.3mm podložky. Táhlo zasunuté na doraz červíka. Zkoušel jsem červíka i povolit, bezezměny. Myslíte že to může být změnou tvaru profilu svodu okolo turbínky, nebo těma podložkama, nebo i motorem. Předvstřik 60, no EGR, no KAT, nové špičky, kompresní tlaky 30,30,30,30bar. za tepla. Bez netěsnosti na okruhu sání. Jen atm. tlak to ukazuje 68Xbar a musím mazat sporadickou chybu ŘJ..
1.9TDi PD 85kW AJM kat off, EGR off, kn filtr, turbo 96kw
Uživatelský avatar
live69
Aktivista
Příspěvky: 2437
Registrován: 11 říj 2008, 11:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Tábor

Příspěvek od live69 »

Tak tři desetiny si myslím že je hodně! Já vždy vypodkladal desetinu
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO :-)
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
Uživatelský avatar
gummy
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Registrován: 13 bře 2009, 00:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Duchcov

Příspěvek od gummy »

Mel jsem ten samy problem. :)
Je to podlozkama bud je vyndat a zkusit to bez nich (nevim jestli ti to pujde) nebo zkusit dat mensi ;)
Škoda Octavia II combi 2.0TDI/16V BKD
103Kw/155Kw 320Nm/490Nm hybrid,EGR off,4bar map senzor r.v.2005


Ctyri valce staci,kdyz hybrid tlaci..... :)
Uživatelský avatar
103kuba
Přispěvovatel
Příspěvky: 106
Registrován: 28 úno 2010, 20:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň,Rokycany

Příspěvek od 103kuba »

Kde je kupujete, nebo vyrábíte z plechu a ten kupujute kde? nevím kde vzít.. napadlo mě obětovat listovou měrku..
1.9TDi PD 85kW AJM kat off, EGR off, kn filtr, turbo 96kw
pavelexc
Přispěvovatel
Příspěvky: 423
Registrován: 09 led 2012, 19:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od pavelexc »

103kuba píše:Kde je kupujete, nebo vyrábíte z plechu a ten kupujute kde? nevím kde vzít.. napadlo mě obětovat listovou měrku..
mam to vysekle z listove měrky 0,05 jezdim 2 roky a je to ok
p.s.
Aktivista
Příspěvky: 1118
Registrován: 23 pro 2010, 09:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Nová Role

Příspěvek od p.s. »

já je nakoupil u firmy Pematex ;)
Škoda Octávie Combi 1.9 TDI 81KW
libor.98
Aktivista
Příspěvky: 1327
Registrován: 17 zář 2009, 18:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od libor.98 »

0.3 je moc si myslím mám 0,15 a už je to znát. Nechávám si vyrábět přímo delší válečky z titanu tady od jednoho člena udělá ti míru jakou chceš
Uživatelský avatar
103kuba
Přispěvovatel
Příspěvky: 106
Registrován: 28 úno 2010, 20:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň,Rokycany

Příspěvek od 103kuba »

Tak jsem podložky dal pryč. Při první jízdě jsem neměl vaga puštěnýho a jen koukal na nalogový budík, zdálo se mě že při 2000 bylo cca 0.8bar ... pořád to ale neni podle mých představ. To auto nejede jak má, s rotačkama nemám zkušenosti, ale moje PD 85kw má 1bar cca v 1700 a jede hezky nenuceně, plynule zatahuje od spod.. Pak jsem doposkládal auto, a jel udělat log a ejhle... zase 1b až v 2500ot a zdá se mi, že strmost nástupu tlaku klesla ve chvíli, kdy ŘJ zaznamenala pokles atm. tlaku. Což je blbost. Mám ŘJ zkontrolovat? nebo co s tím?? Už mě auto štve... Ještě, jak nastavit červíka na turbu? povolil jsem ho úplně, pak páčku ovl. lopatek zatlačil směrem k červíkovi a dotáhl ho k páčce a pak plus jednu otáčku proti páčce... Nevím jaká je seriová poloha. Je možné, že pokud je červík moc povolený jsou lopatky příliš zavřené a brání správné funkci turba? Dííkyy
http://leteckaposta.cz/979499662
1.9TDi PD 85kW AJM kat off, EGR off, kn filtr, turbo 96kw
Uživatelský avatar
Miki2t
Přispěvovatel
Příspěvky: 319
Registrován: 13 bře 2011, 14:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od Miki2t »

Kolik Bar máš na volnobeh na bance ?
Musíš tam mít tak -0,6. Ideálne tak -0,7 až -0,8. jak tam je jenom -0,4 tak to doshane plnici tlak 1 bar až nekde oklo 2500ot, ale zalezi od motoru
Uživatelský avatar
103kuba
Přispěvovatel
Příspěvky: 106
Registrován: 28 úno 2010, 20:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň,Rokycany

Příspěvek od 103kuba »

Na vakuovce -0.8, na baňce 0.65 ale táhlo je na doraz zatažené:( mám dojem že to souvisí s tím atm. tlakem. Čidlo je v ŘJ, ne? Poradí někdo kde ji v sharanu najdu a jak jí zkontrolovat? Nemůže v ní být olej z turba? Hadička je ale čistá...
1.9TDi PD 85kW AJM kat off, EGR off, kn filtr, turbo 96kw
Uživatelský avatar
live69
Aktivista
Příspěvky: 2437
Registrován: 11 říj 2008, 11:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Tábor

Příspěvek od live69 »

Za budíkama
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO :-)
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
Uživatelský avatar
103kuba
Přispěvovatel
Příspěvky: 106
Registrován: 28 úno 2010, 20:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň,Rokycany

Příspěvek od 103kuba »

Mrkl někdo na ty logy, nebo na ten poslední?
1.9TDi PD 85kW AJM kat off, EGR off, kn filtr, turbo 96kw
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“