OctaviaII 1,6TDI 77kw omylem natankován benzín
Moderátoři: šulda, Moderátoři
OctaviaII 1,6TDI 77kw omylem natankován benzín
Prosím o radu. tatík do své Octavie 1,6TDI 77kw omylem natankoval beznzín a bohužel na to přišel až po cca 5km když mu to přestalo jet a podíval se pak na účtenku.
Auto jsme přitahli dom a ted přemýšlím co s tím?
Mohlo se něco zničit třeba čerpadlo a jaká je pravděpodobnost že se něco zničilo?
Mam vysát benzín, vyčistit filtr a nalejt naftu a zkusit to nastartovat a nebo tim mohu ještě něco zničit dalšího?
Mohu to odtáhnout do servisu ale mam strach že udělaj to samý a bude to stát majlant.
předem díky za rady
Auto jsme přitahli dom a ted přemýšlím co s tím?
Mohlo se něco zničit třeba čerpadlo a jaká je pravděpodobnost že se něco zničilo?
Mam vysát benzín, vyčistit filtr a nalejt naftu a zkusit to nastartovat a nebo tim mohu ještě něco zničit dalšího?
Mohu to odtáhnout do servisu ale mam strach že udělaj to samý a bude to stát majlant.
předem díky za rady
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33624
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
odpoj přívod u čerpadla v motoru rachlospojka, zapínání a vypínáním klíčku postupně vypustíš směs, pak nalej naftu a zas zapínej a vypínej až poteče nafta připoj a nastartuj
tot vše
nemusíš být nijak vylepený ve státech kde se neprodává zimní motorová nafta se může míchat nafta s benzínem až půl na půl aniž to ublíží palivové sostavě
tot vše

nemusíš být nijak vylepený ve státech kde se neprodává zimní motorová nafta se může míchat nafta s benzínem až půl na půl aniž to ublíží palivové sostavě
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33624
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
určo ne ale ta palivová soustava vyrostla z tradic,Slavkov píše:Miloši, u CR motorů už to nepíšou...slovacek.milos píše:... se může míchat nafta s benzínem až půl na půl aniž to ublíží palivové sostavě
keců o CR motorech znáš
já znám desetitísíce najezděných na sajrahty a mám osobní zkušenost 2,o HDi , dvakrát vyrezlého a zadřeného že si stím ani elektrikář nevěděl rady protože oba regulační ventily se zas za dva dny zadřeli a já je rozchodil,
na delší povídání a ono to jezdí

a to jako proc? Da naftu a jezdi dal s autem nic nebude.Holz-tdi píše:ahoj, a jestli to nastartuješ a motor bude mít výkon, tak to rychle odvez do bazaru. Čao.
-Superb 2 combi 2011 CFFB+MVolesko. Eibach -4cm 19"Aneto
Ex-Octavia I combi 2004 1.9TDi ASV+MVolesko. Puky TT, Mam/Egr/Kat off, xenony, 288mm, Eibach -4cm, triplling on, 17"Spider
-Derbi Atlantis 2T
Zacatky: Tipo,Clio,BX,Felicia,Fabia
Ex-Octavia I combi 2004 1.9TDi ASV+MVolesko. Puky TT, Mam/Egr/Kat off, xenony, 288mm, Eibach -4cm, triplling on, 17"Spider
-Derbi Atlantis 2T
Zacatky: Tipo,Clio,BX,Felicia,Fabia
jestli má plnou nádrž,tak to stylem,který popisuješ bude dělat dva dnyslovacek.milos píše:odpoj přívod u čerpadla v motoru rachlospojka, zapínání a vypínáním klíčku postupně vypustíš směs, pak nalej naftu a zas zapínej a vypínej až poteče nafta připoj a nastartuj
tot vše
nemusíš být nijak vylepený ve státech kde se neprodává zimní motorová nafta se může míchat nafta s benzínem až půl na půl aniž to ublíží palivové sostavě

Není lepší najít relé pal. čerpadla a přemostit ho? Nebo..radši ať to dá někomu,kdo ví co a jak.
Nic tomu na 99% nebude. Vypusti dej naftu,nový filtr..ten protáhni naftou z nádrže a je to.
Mám zákazníka,který natankoval do Volva XC kde bylo čtvrt nádrže nafty,do plna naturál a na dálnici cvakl tempomat na 130km/h a ujel 55km do místa,kam se chtěl dostat...tam to vypl a už nenahodil.
Myslel jsem,když mi volal a popsal mi to,že motor bude KO a ono nic. Po vytankování,výměně pal.filtru to auto už dva roky jezdí bez nejmenších problémů. Asi ještě stará poctivá kvalita

po tom v čem jezdím a co mám všechno OFF nebo ON je každému HOV..
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33624
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="mecano"]
jestli má plnou nádrž,tak to stylem,který popisuješ bude dělat dva dny
no ani ne
4O litrů máš za chvilku půl hodky,
já to tak mockrát dělával, bydlím pod dvěma benzinkama, ted mám elektrickou odsávačku z kel napíchneš připneš na baterku a valí, i na odvzdušnění je dobrá 6 atm natlačí
jestli má plnou nádrž,tak to stylem,který popisuješ bude dělat dva dny

no ani ne
4O litrů máš za chvilku půl hodky,
já to tak mockrát dělával, bydlím pod dvěma benzinkama, ted mám elektrickou odsávačku z kel napíchneš připneš na baterku a valí, i na odvzdušnění je dobrá 6 atm natlačí
k čemu odsávačku když je to auto s el. čerpadem v nádrži
nebo i v případě CR motoru je použito čerpadlo mimo bandasku 


Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 155
- Registrován: 19 črc 2012, 22:24