vw pasat 1.8T nejede

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
jirka.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 536
Registrován: 17 pro 2013, 16:11
Odpovědi: 0

vw pasat 1.8T nejede

Příspěvek od jirka.p »

ahoj mam tady pasata 1.8T AEB 110kw. auto za jizdy zdechlo a uz nenastartovalo. bez tlaku na vsech 4. sundala se saci vacka vymackaly se hydrostely a dalo zpet. potom to melo naznak startu. po vyndani svicy 1valce (u rozvodu) auto bezi a chytne na otoceni. pokud se do 1valce da merak na tlaky nebo jen samotna svicka a vse se zapoji tak to chytne a hned zase zdechne....uz se tady nad tim trapim 3dny a nemuzu uz na nic prijit. kabely promereny civky se zkouseli prehodit a presto to porad dela jen ten 1valec.
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm :)
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
Uživatelský avatar
bull
Přispěvovatel
Příspěvky: 88
Registrován: 19 čer 2007, 02:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od bull »

Zkontrolovat výfukové ventily v tom 1.válci,vypadá to,že zůstávají zavřené.Pokud se tlak dostane pryč přes otvor pro svíčku,tak motor běží,když namontuješ svíčku,kompres motor zastaví.
A4 1.8T QUATTRO
jirka.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 536
Registrován: 17 pro 2013, 16:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od jirka.p »

no pokud by byli zavreny to by znamenalo ze je omleta vacka...ale co jsem na ni koukal tak nevypadala...ale v pondeli se na to zamerim a uvidim co bude dal...jeste rozhodim komplet rozvody a podivam se na spodek jestli je dobrej...
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm :)
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
jirka.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 536
Registrován: 17 pro 2013, 16:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od jirka.p »

tak ventily v poradku. merene tlaky 1-10 2az4 - 7. kdyz necham prvni valec behat na prazdno motor bezi. jakmile tam dam svicku , merak na tlaky tak motor zdechne a nebezi. ani potom nejde nastartovat. tak ted muzete radit (hm)
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm :)
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33641
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

já to zas typl na sací ventil prvního válce že foukne do sání a všechno poblázní a zadusí

měření komrese není taky vždy úplně směrodatné, třeba u jednoho HTP byla každý den jiná komrese rozdíly jak kráva nakonec všechny vodítka KO ;)
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Rozvody OK?
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
jirka.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 536
Registrován: 17 pro 2013, 16:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od jirka.p »

alfik píše:Rozvody OK?
jj rozvody ok. dneska jsem je kontroloval 3x. jak klika -vyfukova vacka tak i vacky mezi sebou. zejtra se podivam kolik tlaci pal. cerpadlo a vycistim snimac otacek klikove hridele....pak uz to fakt hodim ze strane
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm :)
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
jirka.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 536
Registrován: 17 pro 2013, 16:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od jirka.p »

tak dneska jsem se do toho rano vrhnul...a zjistil jsem ze kdyz to nechce chytit tak to nehaze jiskru...nebo kdyz ji to da tak jen takoveho chcipacka....a z niceho nic se to rozjede a zacne hazet....
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm :)
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33641
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

a nepadá ti napětí pod 7V ? že když tomu motoru odlehčíž jedním válcem tak jede,
mi to tak dělal i helák, borci sdělali svíčku natočili ale pak už to jelo a pořád dokola až do dne kdy to nechytlo a bylo to snímačem otáček,

pokud je KO zapalko tak by to měla řj motoru vykecat které

nebo prohlédni ty čísla zápalek některé jdou nahradit jiné ne jen orginálem ;)
jirka.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 536
Registrován: 17 pro 2013, 16:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od jirka.p »

slovacek.milos píše:a nepadá ti napětí pod 7V ? že když tomu motoru odlehčíž jedním válcem tak jede,
mi to tak dělal i helák, borci sdělali svíčku natočili ale pak už to jelo a pořád dokola až do dne kdy to nechytlo a bylo to snímačem otáček,

pokud je KO zapalko tak by to měla řj motoru vykecat které

nebo prohlédni ty čísla zápalek některé jdou nahradit jiné ne jen orginálem ;)
civky jsem zkousel prehazovat mezi sebou a bez vysledku...porad to same. kdyz zadelam prvni valec a vyndam treba svicku z 3tiho tak to nenatocim. jen ten 1valec kdyz necham odlehcenej. tady v tom bych videl elektrickou zavadu nez mechanickou....asi to pojede zase na vozejku k eletrikari (LOL)
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm :)
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
jirka.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 536
Registrován: 17 pro 2013, 16:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od jirka.p »

tak dneska se to povedlo nastartovat a udrzelo to i volnobeh. a kdyz uz to bezelo mel jsem to napichnuty na diag. lambda byla konstatne -25% coz je nejak hodne :D a casovani rozvodu skakalo od 25BTDC az do 10BTDC. kolik to ma ukazovat na volnobeh casovani rozvodu ?
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm :)
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“