Spojka Octavia 1.6-55kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
zdravim dnes jsem vymenil spojku a nechce my uplne vystavit jde spatne radit uy nevim co ten palec se neprotaci zavzdusnena taky neni pripadamy jako by potrebovala o kousek prodlouzit krok napodlo me jestli tam neco nechybí mezi loziskem a tou tyci pripada my jako by bylo to lozisko hodne zapadle ted je momentalne zaroven s tim vyrezem pro ten palec zatim dik za rady
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 25 zář 2015, 01:32
. Ahoj potrebuju tvou radu mam octavku 1.6 55 kW měnil jsem celou sadu spojky a mám ten samy problém zmacknul pedál na podlahu a když tam mám rychlost o milimetr pedál pustin a už bere jak si problem vyresil díky za odpovedpatrikx píše:zdravim dnes jsem vymenil spojku a nechce my uplne vystavit jde spatne radit uy nevim co ten palec se neprotaci zavzdusnena taky neni pripadamy jako by potrebovala o kousek prodlouzit krok napodlo me jestli tam neco nechybí mezi loziskem a tou tyci pripada my jako by bylo to lozisko hodne zapadle ted je momentalne zaroven s tim vyrezem pro ten palec zatim dik za rady
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 17 kvě 2017, 19:33
Prevodovka aee
Zdar Pánové, už po třetí za rok a půl mi tycka projela skrz pritlacak, na spojce vůbec nestojím. . Čim to muze byt? ?
Slabina spojky je právě její výhoda, její ložisko běží neustále v oleji, takže burani s nohou na spojce ložisko nezničí. Je to systém, jak se tady psalo už předválečný, já ji mám na motorce BMW , kde tohle byla běžná věc, převzaly to jiné fimy /např. naše Zetka/atd. atd. Dnešní spojkové systémy ji nemohou konkurovat, auta na ní najížděla přes 300000km, samozřejmě jsou lidé, kteří zničí všechno, často poslouchám podobné tunéry, jak hrabou až se mi třesou okna...Nepomlouvejte princip, který má za sebou miliony km spolehlivého přenosu síly...iguka píše:Tak spojka domluvena s Humlem![]()
A neodpustím si nakopírovat příspěvek z jiného fora o slabině této spojky.
"TYHLE MOTORY MAJÍ NEJDEBILNĚJI UDĚLANOU SPOJKOVOU SOUSTAVU A TO MI NIKDO NIKDY NEVYMLUVÍ. BOHUŽEL JE TAM PŘES CELOU PŘEVODOVKU UVNITŘ VYPÍNACÍ TYČ KTERÁ ROZPÍNÁ SPOJKU. TA TYČ JE TLAČENA VYPÍNACÍM PALCEM KTERÝ JE NASUNUTÝ NA TAKOVÉM TISÍCIHRANU. ŽÁDNÁ JINÁ OCTA TO NEMÁ, 99% AUT MÁ HYDRAULICKY SYSTÉM SPOJKY KDE SPOJKU ROZPÍNÁ PŘÍMO HYDRAULICKÝ VÁLEC. TATO SPOJKA JE SICE TAKY HYDRAULICKÁ,ALE TEN HYDRAULICKÝ VÁLEC TLAČÍ NEJPRVE NA TAKOVOU PÁKU, PÁKA JE SPOJENA S HŘÍDELÍ NA KTERÉ JE ONEN TISÍCIHRAN, NA TOM TISÍCIHRANU JE NASAZENÝ TEN VYPÍNACÍ PALEC TLAČÍCÍ NA TU VYPÍNACÍ TYČ KTERÁ VEDE PŘES CELOU PŘEVODOVKU A AŽ PAK DOJDE K ROZEPNUTÍ SPOJKY !!!!!!!!! TAKŽE JAK SE ŘÍKÁ PROČ TO DĚLAT JEDNODUCHÉ,KDYŽ TO JDE UDĚLAT SLOŽITĚ!!! NO A MĚ SE ÚNAVOU MATERIÁLU PROTOČIL TEN VYPÍNACÍ PALEC NA TOM NAMÁHANÉM TISÍCIHRANU A SPOJKA SE PROPADLA A JÁ BYL V HAJZLU. ČLOVĚK UŽ MÁ PAK FAKTICKY PO NÁLADĚ KDYŽ ZJISTÍ,ŽE VLASTNĚ TO TAK JE A NIC SE S TÍM NEDÁ DĚLAT A NA OTÁZKU VE ŠKODOVCE PROČ TO DĚLALI TAK IDOTSKY MI BYLO ŘEČENO,ŽE SE ANI NEVÍ, ŽE TO TAK PROSTĚ BYLO A NEVĚDĚLO SE,ŽE TEN PALEC BUDE SLABINA"
Jinak posílám odkaz na problém s podrobnými fotkami rozdělané převodovky http://www.brokevw.com/TO.html
nepropadat panice...