Špatné startování za tepla TDI

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
drv.astor
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 16 úno 2006, 15:47
Odpovědi: 0

Špatné startování za tepla TDI

Příspěvek od drv.astor »

Zdravim, nevite prosim nekdo, jak se da ve VAGu zvysit startovaci davka paliva u TDI(66kw)?...Kdyz je zima, tak to chytne hned, ale jak se zahreje motor, tak se tomu nechce... Predem diky za rady.
Raptor181
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Registrován: 23 led 2006, 14:06
Odpovědi: 0
Bydliště: West Slovakia - Ba
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Raptor181 »

Je to popisane na starom fore, ale tusim ze aj tu v FAQ (crazy)
Škoda SuperB Combi
-- na úvod řekla "ale já nekouřím" ... a já si v duchu říkal "ale začneš" --
Autodiagnostika, autoelektrika, montáž temp., autoalarmy, parkovacie, central.
Uživatelský avatar
woodman007
Přispěvovatel
Příspěvky: 447
Registrován: 21 bře 2006, 20:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Les

Příspěvek od woodman007 »

A ještě lépe ve VIS2 - nastavení startovací dávky
drv.astor
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 16 úno 2006, 15:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od drv.astor »

No jo, ale ja nemam VIS2....hledal sem ve starem foru a nic sem nenasel. Prosim, jestli to tam nekde je, tak sem dejte odkaz nebo rovnou odpovezte. Dik
navrc
Přispěvovatel
Příspěvky: 242
Registrován: 24 led 2006, 10:38
Odpovědi: 0
Bydliště: morava

Příspěvek od navrc »

[Vyberte]
[01 - Motor]
[Login - 11]
vložte 12233 abyste aktivovali speciální nastavení,
[Udělat]
[Úprava - 10]
Vložte „číslo kanálu“
Vložte „návrh“ nové hodnoty do pole „nová hodnota“
[Test]
Pozorujte „testovací hodnotu“, abyste se přesvědčili, zda je akceptovatelná
[Uložit]
Kanál 5: startovací podmínky
z fabriky by tam mělo být 32768,tak to zvedej po 200 a zkoušej,jde to max na 33268,většinou to pomůže,ale tím závadu neodstraníš jen oddálíš,buď máš slabou baterku nebo strartér...teda většinou to tak je
drv.astor
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 16 úno 2006, 15:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od drv.astor »

Diky, dal jsem to na max a chytne to na drc.... (LOL)
navrc
Přispěvovatel
Příspěvky: 242
Registrován: 24 led 2006, 10:38
Odpovědi: 0
Bydliště: morava

Příspěvek od navrc »

není zač
Uživatelský avatar
woodman007
Přispěvovatel
Příspěvky: 447
Registrován: 21 bře 2006, 20:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Les

Příspěvek od woodman007 »

(hm) Proč hned na max? Zkusil jsi to postupně, nebo na férovku full..
Zetor 3011
drv.astor
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 16 úno 2006, 15:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od drv.astor »

Za tepla mi to startovalo i skoro 10s. Ve škodovce mi řekli, že oprava by stála 15000Kč, to je výměna, ne oprava, čerpadla. Prý je tam špatný nějaký ventil....tak jsem to dal na max hned...starter neudela skoro ani jednu otacku a autko chyta jako by bylo nove (wallbash)
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Naprosto správný postup dát plnou dávku. Pokud se přidá jen tolik, aby to startovalo, tak za čas to bude dělat to samé a bude muset přidávat znovu. Dlouhým startováním se opotřebovává startér, trpí baterie i psychika člověka. Jediný nedostatek je, že to trochu zahulí při startu. Vozy s mechanickým čerpadlem to dělají všechny, neboť při startu je nastavena maximální dodávka. Nutno podotknout, že stejně to nastavení řeší problém teplých startů dočasně, při větším opotřebení čerpadla se problém vrátí a jsou jen dvě řešení: Oprava (výměna) čerpadla a nebo odpor.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“